Descendants of Despair
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Morning run

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu zo jul 09, 2017 3:56 pm




Zijn roommate lag natuurlijk nog te maffen, maar hijzelf was al een tijdje wakker. Nu dat het een uur was nadat hij zijn ontbijt had opgegeten, wat hij zelf gemaakt had aangezien hij naar zijn mening een geweldige kok was, trok hij was shorts aan en besloot zijn shirt achter te laten. Vervolgens trok hij zijn hardloopschoenen aan en verliet het huis, hoewel het niet al te gezellig was vond hij het prima er te wonen. Vrijwel meteen na een paar passen lopen zette hij het op een rennen, hardlopen stelde hem vaak gerust en hoewel hij het niet graag toegaf was hij nog best ijdel.

Eenmaal aangekomen bij de square remde hij af en probeerde zo snel mogelijk op adem te komen. Eindelijk was het tijd voor een pauze, dus plofte hij neer in de buurt van de fontein, denkend aan van alles en nog wat.

+ Nyxeria
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
Morning run SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nyx Xiaoyu ma jul 31, 2017 8:27 pm




tag: leo xiaobabe
thx »

she Fought like a switchblade so no one could take her down

Voor haar doen was ze erg vroeg op vandaag. Ze had besloten om voor ze de mijnen in trok nog even langs de markt te gaan, dan hoefde ze die reis na haar werk niet meer te maken en zou ze heerlijk op bed kunnen neerploffen. Bij de gedachte alleen al krulde haar mondhoeken omhoog, maar voor het zo ver was moest ze eerst weer een dag in de mijnen zien te overleven.
Gezien ze zo in gedachten verzonken was had ze haar het bekende figuur bijna niet herkend. Bij de fontein zat haar broertje. Na uitbundig te hebben gezwaaid stapte ze met een glimlach op hem af. "Sinds wanneer ben jij zo vroeg uit de veren?" Vroeg ze terwijl ze zich naast haar broertje liet zakken. "Also, ik zie dat je je shirt thuisgelaten hebt vandaag. Vertel eens, heb je iemand op het oog?" Ze gaf hem een speelse stoot tegen zijn arm. Hij merkte vast wel dat ze 'm gewoon zat te pesten, maar mocht hij een oogje hebben op een van de dames uit de stad eiste zij natuurlijk wel het als eerste te weten.
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
Admin
Morning run Tumblr_oiaebq5Ufq1ti35kvo6_400


IC posts :
32


Gender :
Female ♀


Age :
18 y/o


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu wo aug 02, 2017 1:59 pm




Een beweging in zijn ooghoek deed hem doen opkijken, natuurlijk was het enkel Nyx die zo uitbundig zou zwaaien, al zorgde het al bijna automatisch voor een lach bij Leo. "Altijd snol. Ik ga alleen daarna weer liggen." Grinnikte hij. Vervolgens was het haar beurt om te grappen naar hem wat ervoor zorgde dat hij haar speels duwde. "Ja, Mister steal yo' girl toch?"
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
Morning run SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nyx Xiaoyu wo aug 02, 2017 9:15 pm




tag: leo xiaobabe
thx »

she Fought like a switchblade so no one could take her down

Zoals verwacht kon haar broertje haar grappen wel waarderen. Opnieuw schoot ze in de lach na zijn opmerking. "Mister 'steal your girl'? Nou, ik mag toch hopen van niet." Antwoordde ze grijnzend. "Tegen al die mannelijkheid kan ik niet op." Verslagen haalde ze haar schouders op. "Maar vertel op, voor wie is deze 'tentoonstelling' nou eigenlijk bedoeld." Vroeg ze hem nogmaals op dezelfde, plagerige toon.
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
Admin
Morning run Tumblr_oiaebq5Ufq1ti35kvo6_400


IC posts :
32


Gender :
Female ♀


Age :
18 y/o


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu za aug 05, 2017 2:20 pm




Zijn ogen vernauwde en zijn hoofd kantelde een beetje, oh? Dus Nyxeria had wel iemand op het oog hmm? Hij lachte vervolgens om de mannelijkheid grap, en schudde vervolgens zijn hoofd toen ze het weer vroeg. "Het is bedoeld zodat ik niet een shirt na één keer al hoef te wassen omdat ik zoveel zweet en ik niet al te veel moeite hoef te doen om alles weer te wassen." Hij glimlachte betweterig maar plagerig naar zijn zusje, waarna hij zijn wenkbrauwen ietwat optilde. "Maar vertel, wie is jouw girl die ik niet mag stelen dan?"
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
Morning run SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nyx Xiaoyu wo aug 16, 2017 8:58 pm




tag: leo xiaobabe
thx »

she Fought like a switchblade so no one could take her down

Ja ja, dacht ze. Dat was vast niet te enige reden. Ze staarde hem nog even kort aan met een opgetrokken wenkbrauw,
maar haar expressie veranderde al snel toen hij een vraag stelde die ze niet had verwacht. Ze was even stil, waarna ze zich herpakte en haar aandacht weer op haar broertje vestigde. "Dat zijn er wel een aantal." Antwoordde ze vervolgens met een grijns. Waarom moest ze zo lang over die vraag nadenken? Ze had op dit moment geen vaste relatie, en ook niet echt iemand op het oog, toch..?
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
Admin
Morning run Tumblr_oiaebq5Ufq1ti35kvo6_400


IC posts :
32


Gender :
Female ♀


Age :
18 y/o


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Gesponsorde inhoud




Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum