Descendants of Despair
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Busted

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter ma jul 10, 2017 1:00 pm




the world has no right to my heart


Tranen rolden over de wangen van het blonde meisje. Ze wist niet eens waarom ze huilde, er was toch niks gebeurd? Ze was gewoon gefrustreerd. Gefrustreerd dat ze de vlekken niet uit haar jurk kreeg en gefrustreerd dat ze niet wist wat ze in deze situatie moest doen. Ze wist niet eens zeker wat voor situatie dat dan was, ze zat letterlijk nergens in verstrengeld, ze had eigenlijk geen probleem. Als ze zou willen kon ze zelfs een bevel uitbrengen dat de mijnwerker ten alle tijden uit haar buurt gehouden moest worden en dan hoefde ze haar nooit meer te zien, maar eigenlijk had ze daar geen reden voor en eigenlijk wilde ze dat ook niet. Er was namelijk niks gebeurd. Waarom voelde het dan alsof er wel wat was gebeurd? Waarom voelde ze zich na de gebeurtenissen van die dag dan opeens zo anders?

God, ze wist echt niet wat ze nu moest doen. Het zag er vast gek uit, Alison die in haar onderjurk bezig was de jurk in haar wastafel schoon te schrobben. Waarom moest ze nou per se in dat gras gaan zitten? Ze had er niks aan overgehouden, behalve groene vlekken op haar jurk en een insect in haar haar. Als die godvergeten koets nou gewoon had gewerkt. Als ze nou gewoon naar de royal gardens was gegaan in plaats van het park, dan was dit allemaal niet gebeurd. Nyx had het zelf gezegd, daar kwam ze niet. Nou, Alison wist nog wel een plek waar ze niet zou komen en dat was de mansion. Ze kon gewoon hier blijven, op de berg, dan zou ze haar nooit meer tegenkomen. Ze zou gewoon chillen met Fred en Leo en alle gasten hier uitnodigen en dan kon ze gewoon hier blijven. Het klonk als een plan.

Er werd op de deur geklopt. Alison keek om zich heen en vervolgens in de spiegel. Ze wist niet waar de ravage groter was, in de badkamer of op haar gezicht. Haar make-up zat letterlijk overal waar het niet zou moeten zitten en dat zou ze niet op tijd kunnen fixen. "Ik zou graag even alleen willen zijn, alsjeblieft." riep ze door de dichte deur heen. Nu hopen dat het een werknemer was, die zouden haar wel met rust laten als ze dat vroeg. Van haar familie wist ze dat niet zo zeker.

[+Leorina Elenor Winter]

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter za jul 15, 2017 10:00 pm




Aandachtig bestudeerde ze de zojuist aangetrokken jurk in de spiegel die zich in haar kamer bevond. Deze was wel prima voor bij het diner, het enige wat er nu nog moest worden gefikst was haar haar. Verward zocht ze naar haar borstel waarmee ze de verwilderde knot op haar hoofd zou kunnen fiksen, maar al snel kwam ze erachter dat die zich niet in de kamer bevond. Ze had hem vast in de badkamer laten liggen dus daar zou ze maar eens een kijkje gaan nemen.

Eenmaal bij de deur aangekomen hielt ze halt. Het klonk alsof de badkamer al bezet was, maar de deur zat niet op slot. Hmm, vreemd. Na even te hebben getwijfeld besloot ze toch eerst maar even op de deur te kloppen. Al snel werd bekend wie er in de badkamer aanwezig was. Deze stem herkende ze uit duizenden, alleen klonk 'ie niet zoals ze hem graag hoorde. Het was haar wel duidelijk dat er iets aan de hand was. Ondanks haar woorden stapte ze toch de badkamer binnen en sloot de deur achter zich. Na zich te hebben omgedraaid schrok ze zich rot van de bende in de kamer, en dat was nog voor ze zag hoe Alison's gezicht eruit zag. "Alison, wat is er aan de hand?" Het duurde even voor ze de woorden uit haar mond kreeg, maar desondanks probeerde ze zo kalm mogelijk over te komen. Dat was waarschijnlijk nu wel het beste voor haar zusje.
Leorina Elenor
winter
TAG: Alison


outfit:
Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
Busted A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter zo jul 16, 2017 12:42 pm




the world has no right to my heart


Ze hoorde dat de deurknop gedraaid werd en wist meteen dat ze niet met een werknemer te maken had. Snel probeerde ze de tranen van haar gezicht te vegen, maar Leorina was al binnen en het was duidelijk dat ze het al gezien had. Na het horen van haar vraag wenste Alison nog meer dat ze gewoon weg was gegaan. Ze had op dit moment geen behoefte aan zo'n soort gesprek en daarbij zou ze niet eens weten hoe ze het zou moeten uitleggen. Ze haalde een keer diep adem om de controle weer te verkrijgen. Alison was niet iemand die zomaar een break down zou hebben voor de neus van haar zus, no sir. "Er is niks." antwoordde ze dan ook, met een ietwat afstandelijke blik in haar ogen. Zo onopvallend en nonchalant mogelijk ging ze voor de wasbak staan om haar jurk uit het zicht te houden, al was het feit dat ze in haar onderjurk stond al een aardige hint. Ze keek haar zus strak aan. "Wat kom je hier doen, als ik vragen mag?" Ze was er niet vanuit gegaan dat ze de deur op slot had hoeven doen, het was immers haar badkamer?

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter za jul 29, 2017 4:43 pm




Zoals verwacht was haar zusje niet van plan om meteen toe te geven wat er aan de hand was. Misschien als de badkamer en haar gezicht niet zo'n chaos waren had ze haar nog enigszins geloofd, maar helaas was dit niet het geval. Dat ze iets probeerde te verbergen in de buurt van de wastafel was haar inmiddels ook wel duidelijk. "Ik kwam voor een borstel, maar toen ik hier van alles en nog wat hoorde gebeuren leek het me toch beter om even een kijkje te nemen." Antwoordde ze terwijl ze haar blik over haar zusje liet glijden.
Er was echt iets goed mis, maar wat precies kon ze niet zo snel bedenken. Het deed haar een beetje denken aan van die dramatische break up scenes uit een boek, maar voor zover zij wist had Alison haar prince charming nog niet gevonden. Hoofdschuddend stapte ze op haar zusje af om een kijkje te kunnen nemen naar wat ze achter zich verstopte. In de wasbak lag een doorweekte jurk vol grasvlekken. Zou dat de reden zijn dat ze zo overstuur was?
"Wat is er met je jurk gebeurd?" Vroeg ze verbaasd terwijl ze de jurk iets optilde om de schade te bekijken. "Geen zorgen, vader koopt wel een nieuwe voor je." Vervolgde ze na ze de jurk weer had losgelaten. Troostend legde ze een hand op Alison's schouder.
Leorina Elenor
winter
TAG: Alison
Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
Busted A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter za jul 29, 2017 9:23 pm




the world has no right to my heart


Ze knikte even bij het horen van het antwoord van haar zus. Fair enough. Toch had ze liever dat ze er niet zou zijn, ze had het gevoel dat Leorina altijd eerder haar oordeel klaar had dan Fred. Maar misschien was dat gewoon iets dat oudere zussen altijd deden, uit bescherming ofzo. De manier waarop ze haar hoofd schudde droeg hier alleen maar aan bij en Ali rolde even met haar ogen, al zou ze dat waarschijnlijk niet meer zien doordat ze zich al tot de wasbak wendde. Haha, kut.

Leo tilde de jurk op en Alison kromp even in elkaar bij het aanzien daarvan, maar ze klonk eerder verbaasd dan iets anders. Vervolgens werd er een troostende hand op haar schouder gelegd. Oh? Dacht ze dat het daarom ging? Daar kon ze wel wat mee, het was in elk geval een stuk makkelijker dan proberen uit te leggen wat er echt aan de hand was, want dat wist ze zelf niet eens. Ze trok even een heel zielig gezicht. "Ja, maar... Je weet wel hoe mensen altijd in het gras zitten, toch? En dat had ik nog nooit gedaan, dus ik wilde het een keer proberen, maar toen kwamen er opeens allemaal vlekken in m'n jurk. Hoe moest ik nou weten dat er vlekken in zouden komen? En ik weet niet hoe ik ze er uit krijg maar het was echt een van m'n lievelingsjurken." Alsof ze dat niet over al haar jurken zei, maar goed. Zolang Leo maar niet vroeg waarom ze in godsnaam in haar eentje in het gras ging zitten was ze gered... Toch?

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter wo aug 16, 2017 9:21 pm




Busted Tumblr_na91teqaaK1qbx0v1o1_500
while i powder my nose

He will powder his gums

Ineens leek ze haar verhaal wel kwijt te willen en kwam er een grote spraakwaterval over haar heen. Een beetje verbaasd over haar omslag luisterde ze haar verhaal aan. Hoe meer ze vertelde hoe verwarrender het werd. Alison kon toch ook wel bedenken dat gras de oorzaak was van, nouja, grasvlekken. Wat nog merkwaardiger was was het feit dat ze dat eens wilde proberen. Wat zou je winnen als je in gras zou gaan zitten terwijl je de hele dag lang met je luie reet op een koets mag zitten als Winter zijnde. "Het spijt me van je jurk, maar je kon toch wel bedenken dat gras je jurk niet schoon zou houden?" Ze legde de jurk terug in de wasbak, waarna ze zich naar haar zusje toe draaide. "Wat was er eigenlijk zo belangrijk dat je ervoor in het gras ging zitten?" Ze veranderde van gespreks onderwerp om het even niet meer over de jurk te hoeven hebben, dan zou ze vast snel iets minder van streek zijn.



Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
Busted A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter wo aug 16, 2017 9:42 pm




the world has no right to my heart


Al snel werd duidelijk dat haar zus er echt geen snars van geloofde, of haar in elk geval heel dom vond overkomen. Alison vertikte het echter om schuldig in elkaar te krimpen en kijk haar dus met een koppige blik aan. Die verdediging, die muur, het ging allemaal prima totdat ze toch die ene vraag stelde die ze nou net niet had moeten stellen. Hetgeen waar ze echt geen controle over had en dat naar haar mening de laatste tijd iets te veel voorkwam, gebeurde: Ze werd rood. Ze keek even naar de grond, probeerde een beslissing te maken over wat ze zou zeggen, en richtte haar blik vervolgens weer op Leorina. "...Niks." antwoordde ze. Ha, eerder Nyx. Maar dat hoefde zij echt niet te weten. Leorina had geen idee hoe het was om tegen de wensen van haar ouders in te gaan en om te gaan met mensen waar ze eigenlijk niet gezien mee moest worden. Waarschijnlijk had ze überhaupt nog nooit gepraat met iemand lager dan de Middle Class, dus zat Alison echt niet te wachten op haar ongevraagde mening.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter wo aug 16, 2017 9:53 pm




Busted Tumblr_na91teqaaK1qbx0v1o1_500
while i powder my nose

He will powder his gums

Om eerlijk te zijn had ze geen idee wat voor reactie ze verwachtte, maar het was in ieder geval niet deze. En kleurde haar wangen nou rood, of kwam dat door de lichtval? Het werd allemaal steeds vreemder, en steeds minder 'Alison'.  Het duurde dan ook even voor er een antwoord kwam, en voor die lange stilte had ze eigenlijk wel een iets langer antwoord verwacht. Niks, hm. De oudere Winter was even stil. "Ali, je weet dat je me altijd alles kunt vertellen, toch?" Ze had haar mond nog geopend om de volgende zin uit te spreken, maar deed deze al snel weer dicht toen ze bedacht dat de zin niet zou kloppen. 'En ik ook aan jou.' Ze kon Alison niks verwijten op dit moment. Ze had haar zelf ook niks verteld over de gebeurtenissen met Skull & Bones, geen enkel familie lid. Toch hoopte ze dat Alison in deze situatie voor de betere optie zou kiezen, al had ze dat zelf niet kunnen doen.



Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
Busted A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter ma aug 28, 2017 8:34 pm




the world has no right to my heart


Ze beet even op haar onderlip. Natuurlijk wist ze dat ze altijd haar verhaal kwijt kon bij haar zus, en het was ook niet dat ze haar niet vertrouwde, maar... Het was zo'n beetje onmogelijk om uit te leggen wat er aan de hand was als ze dat zelf niet eens wist. Het was de hele tijd prima geweest. Een tikkeltje ongemakkelijk, maar prima. Totdat Nyx haar hand uitstrekte en net te dichtbij was gekomen en toen was Alison ook als de wiedeweerga vertrokken. Ze zuchtte even. "Luister, Leo, ik weet dat ik je alles kan vertellen, maar er valt gewoon niet zo veel te vertellen. Ik was nieuwsgierig en impulsief en nu is mijn jurk vies." Ze zou het haar nog wel vertellen. Ooit. Hoe ook Nyx rood werd onder hun aanraking, hoe ze haar praktisch gezien voor de Royal Gardens had uitgenodigd en ergens het gevoel had dat ze haar daar zelf mee naar toe zou nemen. Ze zou het haar vertellen, maar nu nog niet. Ze veegde nog even een laatste traan van haar gezicht. "Jij nog wat meegemaakt de laatste tijd?" Het was voornamelijk als grapje bedoeld, want Leo zou nooit zoiets doms doen als haar jurk vies maken omdat ze nieuwsgierig was, laat staan wat er echt gebeurd was. Daar was ze veel te verantwoordelijk voor. Maar wie weet, misschien zou ze nog wel verrassend uit de hoek komen.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Gesponsorde inhoud




Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum