Descendants of Despair
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In-N-Out

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter ma jul 10, 2017 2:03 pm




the world has no right to my heart


Oke. Dit kon snel, er in en er uit. Het was misschien druk op de markt, maar er liep een guard voor haar om de weg vrij te maken en nog een achter haar om haar te dekken. Zelf had ze een donkere mantel omgeslagen met de capuchon ver over haar hoofd getrokken en haar ogen op de grond gericht. Het was dan misschien zomer, maar ze had het liever even een beetje warm dan dat ze mensen tegenkwam die ze niet wilde tegenkomen. Sowieso was het feit dat ze zich nu op de markt bevond gekkenwerk, maar George was jarig geweest en ze wilde persoonlijk een cadeau voor hem uitzoeken.
Haar ogen scanden langs de verschillende kraampjes, van eten (zie je, kabeljauw!) tot stoffen tot wapens. Er zaten best mooie dingen tussen, maar ze had het perfecte cadeau zo snel nog niet gevonden. Toen viel haar oog op iets aan de overkant van het pad. Zonder erbij na te denken staakte ze haar route en probeerde ze zich een weg door de menigte te banen. En ja, natuurlijk stootte ze tegen iemand aan. Natuurlijk, op de enige dag dat ze de aandacht een keer niet op zichzelf wilde vestigde. En natuurlijk was de klap hard genoeg dat ze op de grond viel en de capuchon van haar gezicht af schoof. Even werd ze verblind door de zon, toen zag ze dat degene waar ze tegenop botste behoorlijk goed gespierd was. Waar waren de guards wanneer je ze nodig had?

[+Leo]

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu wo jul 12, 2017 12:00 pm





Leo Xiaoyu

Hij wilde vanavond avondeten met zijn zus, hoewel zij dat dan misschien nog niet wist. Hij wilde haar een keer verassen, en daar hoorde dan wel wat lekker eten bij. Hij had er goed een paar weken voor gespaard, het moest het waard zijn want dat verdiende zij. Een beetje wegdromend over wat dat wel niet zou zijn, het perfecte gerecht, want hoewel hij zichzelf een geweldige kok vond lachte Nyx hem wel uit en vond ze het niet te kanen, vervolgde hij zijn weg. Zoekend, niet opletten voelde hij hoe vergeleken met hem een tender lichaam tegen hem aan botste en vrijwel meteen op de grond knalde. Zijn ogen werden groot en schuldgevoel was er al snel, zonder nog gezien te hebben wie het was stak hij zijn hand uit om degene omhoog te helpen. Vervolgens richtte hij zijn blik echter wel op het lichaam, en zijn schrok was groot. Zijn all-time mini ''celebrity'' crush was voor hem op de grond gevallen. Dóór hem. "Sorry, sorry. Oh mijn god, uhm, gaat het?" Een klein ongemakkelijk lachje ontsnapte dan wel, hij wás al ongemakkelijk met meiden maar bij háár? Damn. Voorzichtig deed hij haar capuchon zo snel mogelijk op, maar werd hij gemakkelijk opgetild door haar bewaking en verderop gezet. Uhm?

Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter wo jul 12, 2017 12:37 pm




the world has no right to my heart


De spierbundel stak een hand naar haar uit, die ze maar gewoon aanpakte omdat ze nu eerst zo snel mogelijk van de grond af moest zien te komen. Door deze handeling en de ongemakkelijkheid in zijn stem kwam hij toch opeens een stuk minder dreigend over dan daarvoor. Een ietwat verward glimlachje verscheen op Alison's gezicht. Toen hij haar capuchon weer opdeed pakte ze die met een hand over om hem weer wat verder over haar gezicht te trekken. Ze wilde net haar mond opendoen toen haar guard hem optilde. Oké, goed om te weten dat ze inderdaad sterk genoeg waren om dat ook bij mensen van zijn formaat te doen, maar ze kon niet herinneren dat ze er het bevel voor had gegeven. Aan de andere kant had ze wel op de grond gelegen en kon ze wel begrijpen dat een eventueel gevaarlijke situatie voorkomen moest worden. Toch had ze niet het gevoel dat deze jongen dat zou veroorzaken. "Laat hem los!" Doordat ze 'undercover' was kon ze het niet al te hard zeggen, maar toch was de autoriteit in haar stem duidelijk te horen. Toen haar bevel werd opgevolgd begaf ze zich naar de plek waar de jongen en haar guards zich nu bevonden. Even bestudeerde ze hem, waarbij ze al gauw iets uit zijn zak zag steken. Met vlugge vingers pakte ze het eruit en bekeek ze wat het was. Een boodschappenlijstje. Ze duwde het in de handen van een van de guards. "Werk dit af, ik wil even alleen zijn." Hij begon tegen te stribbelen, iets over een direct bevel hebben van haar vader. Ze draaide zich naar hem om met een dreigende blik in haar ogen. "En nu heb je een direct bevel van mij, begrepen?"
Eindelijk was ze een keer zonder guards, en ondanks dat het druk was had ze het gevoel dat ze daardoor iets minder opviel. "Excuses dat ik tegen u aanbotste." Ze stak een in een handschoen verhulde hand naar hem uit. Waarom wist ze niet zeker, hij kwam haar om een of andere reden bekend voor?

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu wo jul 12, 2017 12:47 pm




`
Oké oké, wat er vervolgens gebeurde ging hem allemaal best wel snel af. Alison Winter die haar bewaking beveelt zíjn boodschappenlijstje af te werken? What? Stiekem wilde hij zo hard fangirlen, maar waarschijnlijk deed 90% procent van de mensen dat bij haar en maakte dat het niet veel leuker. Soms vroeg hij zich af of mensen zoals zij wel veel vrienden hadden, aangezien iedereen tegen ze opkijkt en verder niet veel durft te zeggen. "Oh mevrouw," Begon hij, heel deftig maar meer als een grapje. "Ik snap dat undercover op de markt lopen met een capuchon tot over je neus best lastig kan zijn." Tuurlijk overdreef hij dit, maar pakte haar hand meer dan graag aan. "Leo." Uhm, wacht, deden ze dat wel zo of misschien; "Xiaoyu." Plakte hij er snel achteraan en glimlachte vriendelijk. Wel ja, ze had haar guards weggestuurd dus misschien kon hij wel een gesprek beginnen toch?`
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter wo jul 12, 2017 12:58 pm




the world has no right to my heart


Ze trok een wenkbrauw op, niet helemaal amused maar toch ook minder beledigd dan ze misschien zou moeten zijn. Beetje sarcastisch, hmm? Nou, daar kon zij ook wat van. Ze wilde net wat terugkaatsen toen hij zijn voornaam had genoemd - toevallig, die naam viel binnen de muren van de mansion vaak genoeg - toen ze zijn achternaam hoorde. Meteen viel alle speelsheid van haar gezicht. "X-Xiaoyu?" begon ze, "Die naam komt niet... heel vaak voor, of wel?" Als het maar geen familie was. Ze kon nog zo haar best doen om haar niet tegen te komen, maar kennelijk bleef de naam haar achtervolgen.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu wo jul 12, 2017 1:02 pm





Leo Xiaoyu

Hij zag haar blik lichtelijk veranderen toen hij zijn achternaam erbij zei, uhh misschien hoorde het ook weer niet zo? Hij fronste een beetje niet begrijpend wat zij bedoelde. "Uhh, nee, denk het niet?" Zijn angst werd ietwat groter, het was iets wat hij altijd al bij hem droeg maar had hij nu misschien iets verkeerds gedaan? Oh god, als hij bij iémand niet de mist in wilde was zij het misschien wel. "W-wat is er?"

Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter wo jul 12, 2017 1:28 pm




the world has no right to my heart


Oh, nu dacht hij dat het aan hem lag. Dat was ook weer niet de bedoeling. "Oh, nee, er is niks. Ik heb laatst iemand ontmoet met dezelfde achternaam, dus het viel me gewoon op. Toevallig." Ze opperde een geruststellend glimlachje. Toen pas drong het tot haar door dat zijzelf zich nog niet had voorgesteld. "Ik ben Alison Olivia Winter." zei ze dus maar snel. Haar wangen kleurde ietwat rood door de blunder. Normaal volgde ze de etiquette keurig op, maar ze was even van haar stuk gebracht door zijn naam. Snel maar het onderwerp veranderen. "Dat lijstje was behoorlijk lang? Waar heeft u dat allemaal voor nodig?" Niet dat het haar zaken waren, maarja, ze was gewoon nieuwsgierig.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu wo jul 12, 2017 1:58 pm





Leo Xiaoyu

D-dezelfde achternaam? Dus, Nyxeria ontmoet Alison Winter en- ze verteld het hem niet eens? Oké, nee, ze had vast haar redenen daarvoor. Hij vergat het al gauw toen ze zichzelf begon te voorstellen en moest lichtelijk grinniken. Tuurlijk wist hij wel wie zij was. Hij voelde vuur in zijn wangen toen ze hem met u aansprak, meestal als hij iemand van hogere klasse ontmoette hadden ze enkel disrespect. "Uh, ehe, ik wilde wat leuks gaan doen met mijn zus?" Klonk dit dom? Ongemakkelijk haalde hij zijn hand maar door zijn haar, hij wilde niet dat dit gesprek ging eindigen. "En eh, u? Hoe oud denk je wel niet dat ik ben!" Geinde hij maar eracheraan.

Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter wo jul 12, 2017 2:15 pm




Oh god. Ja hoor, hij had een zus. Ze zou wel door willen vragen om zeker te weten dat zij het was, maar eigenlijk wist ze het antwoord al. En daarbij, als ze nu door zou vragen zou hij dat vast weer aan haar doorvertellen en dat kwam alleen maar vreemd over. Nyx moest niet denken dat ze nog veel aan haar had gedacht al was dat misschien wel het geval? "Dat is lief." antwoordde ze dus maar. Zijn volgende opmerking had ze niet aan zien komen en ze werd dan ook een beetje rood. Ze was echter wel van plan om er antwoord op te geven. "Oh god, ik ben heel slecht in leeftijden raden." gaf ze toe. "Maar, um, achttien?" Ze schonk hem een scheve grijns. Als ze er helemaal naast zat was het beter om het luchtig te houden. Het was makkelijker geweest als ze wist hoe oud Nyx was, maar dat wist ze niet en voor hetzelfde geld was het een tweeling.
Alison Winter
Alison Winter
Admin
In-N-Out Tumblr_o5l2thTk421u5vdr7o6_250


IC posts :
58


Gender :
Female ♀


Age :
17 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu do jul 13, 2017 11:27 am





Leo Xiaoyu

Hij trok een beetje zijn schouders op, hij wilde niet credit opzichzelf nemen of iets dergelijks omdat hij simpelweg een etentje wilde plannen. Dat hoorde als familie! Vervolgens had hij gevraagd hoe oud ze dacht dat hij was, waarop zij antwoordde dat ze daar slecht in was. "Voor iemand die er slecht in is close enough denk ik," Grinnikte hij. "16." Achtervolgde hij dan maar met een knikje. Haar leeftijd vragen zou ze waarschijnlijk niet apprecieren, vrouwen. Al wist hij stiekem al bijna alles dat wel openbaar was over haar. "Zullen we uhm, ergens gaan zitten?" Vroeg hij duidend op het feit dat ze nog midden op de markt stonden.

Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter za jul 15, 2017 7:45 pm




the world has no right to my heart


16? Nee, dat had ze echt nooit geraden. Ze zat er misschien niet heel ver vanaf, maar toch. In elk geval had ze wel gelijk gehad in het feit dat ze er slecht in was. Hij stelde voor om ergens te gaan zitten en eigenlijk vond ze dat wel een goed idee. Er waren nu al mensen geïrriteerd dat ze midden op het pad stilstonden en haar plan was nog zo om geen aandacht te trekken. Ze ging hem voor, van de markt af een wat stiller straatje in, waar een bankje onder een boom stond. Toen ze eenmaal zat deed ze haar capuchon maar af. Ze zaten nu toch in de schaduw en op zijn kleding na had Leo nog best een guard kunnen zijn ook. "Is Leo je volledige naam?" Zelf was ze natuurlijk langere namen gewend, maar Nyx haar naam was natuurlijk ook maar drie letters. Tenzij dat ook niet haar volledige naam was. Het viel Alison op hoe weinig ze eigenlijk van haar wist, maar misschien kon ze haar broer wel beter leren kennen.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu wo jul 19, 2017 9:52 pm




phone post

Gelukkig vond ze het niet erg ergens plaats te gaan nemen, om nou nu op de market keihard afgewezen te worden was niet bepaald zijn plan. Ze leed hen naar een bankje waarna ze haar capuchon afdeed. Dit gaf hem een kans om haar nu goed, in het echt te bekijken waardoor hij een beetje in shock bleef staan náást het bankje. Damn, hoe kon zij nou echt zijn? Met een nog steeds stil gezicht ging hij wat voorzichtig zitten, het beseffend dat hij naast een goddin plaats was aan het nemen. Dit zorgde er ook voor dat hij wat later antwoordde. "Huh? Uhm ja! Leo." Een ietwat ongemakkelijk lachje volgde, wat een sukkel was hij ook. "Uhh sorry, tis niet allerdaags dat je iemand van de royal family ontmoet. En hoewel ik me heel graag normaal zou willen gedragen..." Dit keer glimlachte hij heel breed en onschuldig. Sorryyy
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter wo jul 26, 2017 10:56 pm




the world has no right to my heart


Het duurde even voordat hij ging zitten en hij deed er ook een beetje ongemakkelijk over. Endearing. Maar ja, het was dus inderdaad gewoon Leo. Leuk, paste bij hem. Ze glimlachte bij het horen van zijn verontschuldiging. "Maakt niet uit, darling." Toch was het wel een beetje vervelend. Het hing een beetje af van de persoon. Alison vond het fijn als mensen tegen haar opkeken als ze wat voor haar moesten doen, maar als dat niet het geval was, was het soms wel een hindernis dat niemand normaal met haar om kon gaan. Iedereen was altijd aardig en ze vroeg zich regelmatig af of dat wel gemeend was. Ze had liever dat mensen gewoon eerlijk tegen haar waren, want ze kon zich best voorstellen dat er mensen waren die haar helemaal niet mochten. Bij Leo leek dit echter niet het geval te zijn, hij leek gewoon een beetje nerveus en dat kon ze hem niet kwalijk nemen. Niet echt. "Maar, vertel! Wat doe jij nou zoal? Behalve koken voor je zus?" Ze was oprecht geïnteresseerd, niet alleen in zijn persoonlijke verhaal maar ook hoe het leven hier over het algemeen een beetje uitzag. Zelf had ze geen idee hoe het was om te moeten werken voor je geld, of om les te krijgen in een volle klas in plaats van met zijn tweeën of in je eentje.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu do jul 27, 2017 3:52 pm




Hij kon het nog steeds niet honderd procent geloven, maar het was toch echt geen droom. De volgende vraag liet hem kort over zijn gezicht wrijven, hij vondt het niet erg om te doen wat hij deed maar om zich nou zo voor te stellen... Hij besloot het dan maar gewoon minder specifiek te brengen "Werken, sporten... Niet veel bijzonders. Gewoon proberend van elke dag het beste te maken en nieuwe dingen te ontdekken." Hij knikte een beetje en haalde vervolgens zijn schouders op. "En hoe ziet jouw dag er dan wel niet uit?"
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter za jul 29, 2017 9:56 pm




the world has no right to my heart


Ze knikte bij het horen van zijn antwoord. Dat hij dagelijks of semi-dagelijks sportte verbaasde haar niets, dat had ze ook nog wel kunnen bedenken want hoe kon hij anders aan die spieren gekomen zijn. Het tweede deel van zijn antwoord was nog lowkey inspirerend, als ze erover nadacht. Ze kon niet echt zeggen dat ze zelf elke dag iets nieuws ontdekte, al waren er de laatste tijd wel veel veranderingen geweest. Bij het horen van zijn antwoord dacht ze even na. "Nou, ik word om een uur of acht wakker en dan ga ik me eerst klaarmaken. Vervolgens gaan we met de hele familie ontbijten en daarna heb ik soms les, al heb ik het grootste deel van mijn scholing al afgerond. Anders ga ik vaak de stad in, naar de zoo of de gardens. Daarna hebben we lunch en daarna studeer ik vaak mijn piano of chill ik met Fred en Leo...rina. Leorina." Ze besefte zich dat het anders een beetje verwarrend moest zijn? "Daarna drink ik thee met wie daar zin in heeft en daarna maak ik me klaar voor het diner, en na het diner doe ik gewoon waar ik zin in heb totdat ik naar bed ga." Pas toen ze dat allemaal had verteld besefte ze zich dat het allemaal nutteloze informatie was die hem toch niet boeide. Way to go, Ali. Ach ja, als hij haar wilde leren kennen zou hij er toch snel genoeg achterkomen dat ze gewoon te veel praatte. Toch glimlachte ze ietwat schuldbewust naar hem.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu za jul 29, 2017 11:12 pm




Hij knikte met een klein, zacht glimlachje op alles wat ze zei, aha. Was dus eigenlijk totaal anders dan hij maar exact wat hij in gedachten had. Toen ze eenmaal klaar was barstte hij toch wel uit in een lach, toch nog lief en ook misschien wel een beetje plagend. "Dat is wel heel zwaar allemaal. Stijgt het niet naar je hoofd?" Grapte hij er toch maar achteraan, hij kon het ook niet laten. "En jullie noemen je zus dus Leo?" Dat voelde voor hem en zijn mannelijkheid best raar, maar hij kon niet zeggen dat hij het erg vond dat Alison Winter zijn naam zovaak in haar mond plaatste.
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter zo jul 30, 2017 9:07 pm




the world has no right to my heart


God, wat was dit kind nuchter. Vertelde ze hem over haar dag, lachte hij haar uit. Maar ze kon het wel hebben, al kwam dat waarschijnlijk voornamelijk door het feit dat hij haar wel mocht (en ook een beetje doordat haar ego zo groot was dat het een paar klappen wel kon hebben). Speels rolde ze even met haar ogen, meegaand in de manier waarop hij zich gedroeg. Het was wel een grappenmaker, dat was duidelijk. Na zijn vraag knikte ze heftig. "Ja, dat is makkelijker met zo'n lange naam. Frederick is Fred en mij noemen ze vaak Ali, al vind ik Alison persoonlijk niet heel ingewikkeld ofzo." grapte ze. Misschien dat het bij haar wel ook een beetje een koosnaampje was in plaats van een afkorting, maar hoe dan ook vond ze het nooit erg. Plotseling bedacht ze zich wat George had gezegd, dat ze wel vaker mensen mee mochten nemen. "Je zou een keer langs moeten komen voor thee, dan kan je ze leren kennen!" zei ze enthousiast. Oke, ze kende hem pas net, maar nou en? Hij was toch aardig? Dat zou echt wel goed komen.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu ma jul 31, 2017 1:10 am




Hmm oké touché, hij noemde tevens Nyxeria ook Nyx, dus hoe het ineens op het hele afkorten kwam wist hij niet eens meer. Toen hij het gesprek gaande wilde houden sprak Alison weer, en wat ze zei deed zijn hart bijna uit zijn mond springen. Dit maakte hem om een of andere reden zo gelukkig dat het bijna eng was. "Dat lijkt me geweldig." Het kwam er nog vrij relaxed uit want eerlijk wilde hij gewoon omhoog springen en juichen. "Wil je wel een vreemde uit het working class district in je huis?" Hij fronste een beetje aangezien hij het als grapje wilde bedoelen maar hij vaak wel gezien werd als iemand die zou stelen omdat hij niet zoveel geld had. Iets wat degelijk niet in zijn karakter stond maar vaak wel werd gezegd.
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter di aug 01, 2017 8:08 pm




the world has no right to my heart


Ze glimlachte opgetogen toen hij haar aanbod aannam. Na zijn vraag haalde ze haar schouders op. "Ik weet toch precies wie ik uitnodig? Leo Xiaoyu, de jongen die speciaal naar de markt gaat om voor Nyx te koken." Ze zei het nog lachend, maar al snel besefte ze dat hij haar nooit had verteld hoe zijn zus heette. Oeps... Misschien zou hij haar blunder niet doorhebben? Niet dat ze dacht dat hij dom was, maar ze had heus wel doorgehad dat hij zich een beetje zenuwachtig gedroeg in haar bijzijn. Nu maar hopen dat dat in haar voordeel werkte.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu wo aug 02, 2017 2:03 pm




Hij begon te lachen om wat ze zei al bleef hij een beetje hangend bij de naam Nyx, hij kon zich niet honderd procent herinneren dat hij haar naam had gezegd maar het had natuurlijk best wel eens zo kunnen zijn. Whatever! "Oké oké, touché dan. Hoe werkt dat dan? Moet ik wat meenemen ofzo?" Dit was niet per se een vraag omdat het bij de Winters was, om eerlijk te zijn werd hij sowieso niet echt ergens op thee gevraagd.
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter do aug 03, 2017 2:26 pm




the world has no right to my heart


Niet-begrijpend hield ze haar hoofd een beetje schuin. "Hoe het werkt? Je hebt toch wel vaker thee gedronken?" Voor zover ze zich kon bedenken zat er niet een of ander ritueel aan vast, maar toen bedacht ze zich dat de gewoontes die voor haar vanzelfsprekend waren, dat voor anderen misschien niet waren. Als antwoord op zijn vraag schudde ze even haar hoofd. "Je hoeft niets mee te nemen... Maar het is wel beleefd. Maar ik wil niet dat je je geld er aan uitgeeft, als je een paar bloemen plukt is het ook goed. Gaat om het idee." Het maakte haar persoonlijk niet eens zoveel uit, George waarschijnlijk ook niet, maar haar ouders waren een ander verhaal. Al had ze ze wel om haar vinger gebonden, dus als het nodig was zou ze ze nog wel kunnen overtuigen om het een en ander door de vingers te zien.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu do aug 03, 2017 7:52 pm





Leo Xiaoyu

Uhhh... Shit? Had hij iets heel doms gezegd? Was het niet normaal om niet te weten hoe het was thee te drinken? Gelukkig stond er een glimlach op haar gezicht, dus kon het niet al te erg zijn right? Op het moment dat ze zei dat het wel beleefd zou zijn wat mee te nemen had hij zijn gedachten daar al op gevestigd, hoewel hij misschien wel hoorde wat ze erachteraan gooide besloot hij dat volledig te negeren. Hoewel hij nog geen idee had wat inhemelsnaam goed genoeg zou zijn om mee te nemen voor de Winters, zou hij zeker niet een paar bloemetjes gaan plukken. "Hmm, oké." Hij kon het eigenlijk nog niet allemaal geloven, maar goed. "En, uh, wat moet ik dan aan?" Jeej, dit was lastig. "En wanneer?"

Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter za aug 05, 2017 9:19 pm




the world has no right to my heart


Ze moest even lachen om al zijn vragen, hij had er nogal veel maar ze vond het helemaal niet erg om te beantwoorden. Het was ook wel aandoenlijk dat hij zich zo'n zorgen maakte om een kopje thee. Ze liet haar blik even glijden over wat hij nu aanhad, gewone alledaagse kleding. "Dit is goed hoor! Gewoon normale schone kleding." stelde ze hem gerust. "En je kan komen wanneer je wil, thee is elke dag om 4 uur." zei ze opgewekt. Het was allemaal gewoon voor de gezelligheid, dus ze wilde zeker niet dat hij nu allemaal dure kleding ging regelen of iets dergelijks. Ze legde even een hand op zijn toch wel heel erg gespierde arm. "Je moet je echt geen zorgen maken, ik weet zeker dat ze je allemaal mogen." En zo niet, dan zouden ze wel zo beleefd zijn om gewoon hun mond te houden.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu za aug 05, 2017 10:23 pm




Antwoorden op zijn vragen stelde hem goed gerust, wat voor hem super fijn kon zijn. Alleen was nu het probleem dat hij moest kiezen wanneer hij zou gaan. Als hij morgen zou gaan zou het misschien raar zijn, maar als hij over een week zou komen wist Alison misschien niet eens meer wie hij was. Hij zou het haar niet kwalijk nemen. "Oké, mooi!" Sprak hij tevreden uit. "Dus, vertel mij eens iets over jou dat ik nog niet zou kunnen gelezen hebben!" Dit klonk misschien eng en stalkerig, maar als hij iets interessant vond was het mensen leren kennen. Goed leren kennen.
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter ma aug 07, 2017 10:00 pm




the world has no right to my heart


Over die vraag moest ze echt wel even hard nadenken. Zo interessant was ze nou ook weer niet en alles wat nog enigszins interessant was, was waarschijnlijk wel bekend. "Um... Ik praat in mijn slaap?" zei ze met een beetje een ietwat beschaamde uitdrukking. Zou hij haar raar vinden daardoor? Ze vond het zelf wel een beetje raar namelijk. "En wat ik zeg slaat ook echt helemaal nergens op is me verteld. Anders zou het misschien nog ergens handig voor zijn, maar helaas." lachte ze. "Soms ga ik ook slaapwandelen en dan word ik echt midden in het paleis ergens wakker." grinnikte ze. Ze heeft nog al eens iemand laten schrikken door als een zombie door de gangen te lopen, maar wat kon zij er aan doen? "Maar genoeg over mij, heb jij nog iets raars of ben ik de enige die zichzelf hier voor schut zet vandaag?" ze had glinsterlichtjes in haar ogen, benieuwd naar wat zijn antwoord zal zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Gesponsorde inhoud




Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum