Descendants of Despair
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I'll be your lifeline tonight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Bericht van Jaspar Tehrani di jul 18, 2017 2:24 pm





Jaspar’s vinger plakte vol met allemaal kleine puntjes inkt. Het was niet dat hij geen handschoenen droeg, maar hij was gewoon heel ijverig, soms wel een beetje te ijverig. Zelf op zijn gezicht zat er hier en daar nog een veeg, maar goed dat was niets wat een goede douche niet kon oplossen. Het was al vrij laat op de avond, dus de grootste drukte was al lang gepasseerd. Thank god tho, echt veel behoefte aan andere mensen had hij vandaag niet echt meer. Zijn limiet was kinda bereikt voor de dag, al zou hij zich nu ook niet gaan omdraaien als er nog werkelijk waar iemand was of zo.

Met een handdoek rondom zijn middel liep de jonge de ruimte binnen, en zoals verwacht was die zo goed als leeg. Toch tenminste voor zover zijn zicht reikte kon hij niet bepaald iemand spotte. Zijn mondhoeken trokken kort omhoog, een eindje van hem verwijderd lag nog wel aan handdoek, maar de persoon aan wie die mogelijk toebehoorde was al lang weer vergeten. Het was weer mooi geweest hier blijkbaar. Daarom kwam hij meestal op latere uren, dan kon hij gewoon zijn ding doen zonder dat andere mensen hem in de weg liepen. Plus het was niet dat hij hier zo vaak kwam, nee, Jaspar had thuis een perfect werkende douche maar ja. De laatste dagen deed zijn water behoorlijk kut, en zou hij zijn vader eigenlijk moeten bellen om er eens naar te kijken. Maar goed, voor nu volstond dit voor hem.


&Freya

I already know that there ain't no stopping
Jaspar Tehrani
Jaspar Tehrani
Shopkeeper
I'll be your lifeline tonight 6RyUVtA


IC posts :
18


Gender :
Male ♂


Age :
24


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin di jul 18, 2017 4:57 pm





BLOWIN' SHIT UP WITH
HOMEMADE DYNAMITE
De laatste keer dat ze hier was geweest was alweer een tijd geleden. Sinds het ongeluk met haar been had ze er aan gewerkt om zelf een douche in haar appartement te installeren. Dat was gelukt, ondanks dat ze er eigenlijk niet echt de ruimte voor had en hij dus behoorlijk klein was. Meestal was dat meer dan prima, maar door die hete zomeravonden had ze nu toch de behoefte om zich een keer helemaal onder te dompelen en te relaxen. Daarom had ze besloten om toch maar naar het badhuis te gaan. Voor één keer. Ja, het was onhandig, maar als ze laat op de avond zou gaan zouden de meeste mensen wel weer thuis zijn met hun familie en dan zou het waarschijnlijk behoorlijk rustig zijn.

Daar had ze gelijk in gekregen. Toen ze aankwam merkte ze tot haar genoegen dat ze de enige was die besloten had nog een late duik te nemen. Ze legde haar handdoek op een random stoel. Het maakte niet echt uit waar ze hem neerlegde als ze alleen was, toch? Daarbij zou hij dan tenminste droog blijven. Haar shirt, schoenen en sokken had ze al in de kleedkamer achtergelaten, maar haar broek hield ze nog even aan. Op die manier kon ze haar brace omhouden tot het moment dat ze zich echt in het water liet zakken. Ze liep naar een bad die een stukje van de ingang verwijderd was. Vervolgens deed ze toch maar haar brace af en broek uit. Ze stapte met haar rechterbeen in het water, pakte de linker vast om die er naast te zetten en liet zich langzaam in het water zakken. Het was koel maar niet te koud, verwarmd door de zon die al weken op haar sterkst was. Freya sloot haar ogen om zich volledig te ontspannen.

Na een tijdje, ze kon niet precies zeggen hoe lang, werd ze gedwongen haar ogen open te doen doordat ze iemand binnen hoorde komen. Ze draaide haar hoofd om te zien wie het was, maar door de afstand en het feit dat hij - ze wist wel vrij zeker dat het een hij was, gezien de bouw - met zijn rug naar haar toe stond, kon ze niet goed onderscheiden wie het was. Maar niet getreurd, daar zou ze snel genoeg achterkomen. "Hé, jij daar!" riep ze, "Wil je me mijn handdoek aangeven?" Ja, het was misschien toch niet zo handig om hem helemaal daar te laten liggen, maar als het goed was was dat nu opgelost.
@[Jaspar]
notes - (ze heeft wel gewoon ondergoed aan hoor omg)
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
I'll be your lifeline tonight 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Jaspar Tehrani di jul 18, 2017 9:36 pm




Jaspar wilde juist in een van de douches stappen wanneer een stem zijn aandacht trok. De jongen draaide zich op zijn hielen om naar de kant waar het geluid van kwam. Een eindje bij hem vandaan lag een meisje in een bad te chillen. Blijkbaar had de handdoek dus toch een eigenaar.  Zijn mondhoek krulde omhoog bij de vraag die het meisje stelde. Het was wel duidelijk aan de stem alleen dat het een meisje was, want door alle stoom spotte hij haar niet helemaal, merkte hij enkel maar de schim van haar uitstekende hoofd op. Hij begon in de richting van haar handdoek te lopen, om die vervolgens ook vast te nemen. Al bleef het daar ook maar bij, aanstalte om naar haar te wandelen deed hij nog niet. Nee, momenteel was hij even de handdoek aan het bestuderen, in zijn hoofd plannend wat hij ging doen.

‘Geef me een goede reden waarom ik dat zou doen. Want van waar ik sta win ik er niets bij en heb ik nu veel meer voordelen.’ Sprak hij met een kleine grimas terwijl hij uiteindelijk toch naar de plek waar het bad stond begon te lopen. Hoe dichter hij kwam, hoe vrolijker hij werd. De handdoek had hij nog steeds in zijn handen geklemd, terwijl de zijne nog steeds rondom zijn middel was gebonden. Uiteindelijk stond hij nog maar een tweetal meters bij haar verwijderd, zijn donkere ogen gleden voor een moment over haar gezicht. Dat het meisje er goed uitzag kon hij niet ontkennen. Jaspar ging tegen een van de stenen palen die het dak ondersteunde staan terwijl hij wachtte op een antwoord van haar, eentje dat genoeg was voor hem om toe te geven aan haar wensen. ‘Het verbaasd me dat ik hier nog iemand tegen kom op dit uur.’ Sprak hij op een kalme toon terwijl hij met zijn vingers door zijn haren, die al helemaal klam waren geworden door de hitte, gleed.


I already know that there ain't no stopping
Jaspar Tehrani
Jaspar Tehrani
Shopkeeper
I'll be your lifeline tonight 6RyUVtA


IC posts :
18


Gender :
Male ♂


Age :
24


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin wo jul 19, 2017 11:10 pm





BLOWIN' SHIT UP WITH
HOMEMADE DYNAMITE
In eerste instantie leek het erop dat hij haar volledig zou negeren, maar uiteindelijk droeg de stoom toch een stem met zich mee. Toch nog antwoord, al was het niet het antwoord wat ze verwacht had of op gehoopt had. Ze rolde dan ook even met haar ogen, ondanks dat hij dat waarschijnlijk niet kon zien vroeg de situatie er simpelweg om. "Omdat ik het zo aardig vroeg?" opperde ze als antwoord. Uiteindelijk kwam hij toch tevoorschijn, en als ze helemaal eerlijk tegen zichzelf was moest ze toch toegeven dat ze het niet héél erg zou vinden als hij die handdoek nog even vasthield en dit alles nog wat langer zou duren. Freya grijnsde even om haar oh-zo-overtuigende argument kracht bij te zetten. Ze draaide zich op haar buik, vouwde haar armen op de badrand en liet haar kin op haar handen rusten zodat ze hem op die manier aan kon kijken. Voor zover dat nu nog kon in deze positie knikte ze als antwoord op zijn opmerking. "Hm-mm. Maar nu we er toch allebei zijn kunnen we elkaar maar beter te vriend houden, niet?" Op zich was het badhuis groot genoeg om helemaal niet met elkaar te praten, maar daar ging het nu even niet om, want ze waren al aan het praten en daarbij moest ze die handdoek nog van hem zien te krijgen. "Dus, in het teken van de vriendschap kan je die handdoek misschien maar beter gewoon overhandigen."  zei ze met een knipoog.
@[Jaspar]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
I'll be your lifeline tonight 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Jaspar Tehrani di jul 25, 2017 5:23 pm




Haar reactie deed hem even lachen. Nou, dat was wel heel gemakkelijk voor haar. In wezen zou hij haar de handdoek natuurlijk gaan geven, want zo vriendelijk was hij natuurlijk wel, maar waarom zou hij niet eventjes wat dollen met haar? Eens zien hoe ver hij kon gaan bij haar met grapjes maken en dat soort zaken. Zijn mondhoeken trokken omhoog tot er zo’n typische jongens grijns op stond. Van zodra hij dichter bij kwam gewandeld merkte hij op dat er rond haar lippen toch ook een grijns speelde alsof ze met hem instemde dat hij nog niet meteen moest toegeven. Misschien niet de meest slimme zet, want Jaspar kon het soms nog wel heel ver brengen met van die spelletjes. Hoewel, ze leek er nog wel voor in de stemming te zijn om er gewoon volledig in op te gaan. ‘Ik ga toch net wat meer overtuiging nodig hebben hoor.’ Sprak hij op een uitdagend toontje.

Dat het meisje zich omdraaide in het bad, was dan weer niet zo geweldig. Maar goed, dat maakte het voor hem toch net dat tikkeltje leuker om er helemaal voor te gaan. Haar woorden lieten hem even nadenken, om dat wat kracht bij te zetten bracht hij zijn hand naar zijn kin en om kort met zijn vingers over zijn kin te strijken. Alsof hij er werkelijk over moest nadenken, natuurlijk had ze er wel een punt mee, maar dat punt deed er momenteel niet zo veel toe. ‘Vrienden heb ik op zich genoeg. You gotta step up your game if you really want this.’ Knipoogde hij speels terwijl hij kort de handdoek in de lucht hield die hij eerder van de stoel had gegrist. ‘Dat klinkt bijna als een bedreiging. Rare manier van mensen te vriend te houden heb je.’ Jaspar had inmiddels zijn hand om een van de stoelen gekneld en trok die naar zich toe, waarbij er droogjes op ging zitten. ‘Overtuig me.’


I already know that there ain't no stopping
Jaspar Tehrani
Jaspar Tehrani
Shopkeeper
I'll be your lifeline tonight 6RyUVtA


IC posts :
18


Gender :
Male ♂


Age :
24


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin di jul 25, 2017 6:25 pm





BLOWIN' SHIT UP WITH
HOMEMADE DYNAMITE
Stiekem had ze ergens nog wel een beetje hoop gehad dat dit nog zou werken ook, maar helaas. Ach, zo heel erg was het ook niet, ze hoefde nergens te zijn en daarbij had ze het qua gezelschap slechter kunnen treffen. Bij het horen van zijn antwoord trok ze even een pruillipje. "Ah, wat jammer nou. En ik had nog zo mijn best gedaan op mijn argumentatie. Maar ja, als je al genoeg vrienden hebt..." Ze grijnsde even. "Wie zegt dat het dat niet was?" Een bedreiging om een handdoek, dat zou nog wat zijn. Hing wel een beetje af van de situatie natuurlijk. Stel dat ze nou niet in zo'n plagerige bui was had ze misschien haar geduld verloren en het inderdaad gedaan. Maar dat was nu niet het geval want zoals gezegd, ze hoefde nergens heen.

Toch was haar missie nu wel om die handdoek terug te krijgen, want het water begon al een beetje af te koelen en ondanks dat ze echt geen mietje was, wilde ze er op een gegeven moment natuurlijk wel gewoon uit. Maar niet om de handdoek zelf te pakken, nee, die moest ze dan al hebben. Overtuigen dus. "Hmm... Nou ja, ik sta dan wel bij je in het krijt. Ik zou je een gunst verschuldigd zijn." Ze keek hem even aan om zijn reactie te peilen. "Eigenlijk jammer dat je me niet kent, anders zou je weten dat ik in een hele hoop dingen heel erg goed ben." zei ze met een grijns.
@[Jaspar]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
I'll be your lifeline tonight 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Jaspar Tehrani wo jul 26, 2017 1:57 pm




’Misschien zijn er wel andere zaken waarmee je me kan overtuigen.’ Sprak hij op een luchtige toon. Meer dan dat ging hij nu ook weer niet prijs geven, want dan kon hij haar beter gewoon die handdoek geven. Maar ja, where the fun in that? Kort richtte hij zijn ogen op het plafond, niet dat daar iets nuttig te zien was maar goed. Bij het horen van haar woorden moest hij even lachen. ‘Één les die ik heb geleerd, never underestimate the person that stands before you. Jij die bedreigingen gaat uiten tegenover iemand die je niet kent, lijkt me niet het beste actie plan.’ Klonk het lacherig. Goed, hij had ook geen idee wie zij was, maar hij maakte de fout dan ook niet om zo maar iemand te gaan bedreigen. Stiekem was hij nog wel blij dat deze ontmoeting hier was, hier kon je letterlijk niets verbergen. Zelfs hij kon het niet, hoewel hij natuurlijk nog wel zijn handdoek had. Anderzijds was deze plek gewoon leuk voor dit soort omstandigheden want hoewel hij enkel die handdoek rondom zijn middel had, hield de stoom die er in het gebouw hing hem wel warm.

Het feit dat ze hem iets schuldig zou zijn als hij haar die handdoek gaf deed hem kort grijnzen. Goed, daar had ze misschien wel een punt al was de vraag nog maar of ze haar woorden zou na komen. Dus tja, als je het zo bekeek dan kon het meisje hem nog werkelijk in het zak zetten ook. ‘Dat zeg je nu, maar eens het moment aanbreekt krabbel je misschien terug. Dat volstaat net niet.’ Jaspar stond even kort op om de stoel te draaien, zodat de leuning nu naar haar gefacet stond. Rustig ging hij terug neer zetten en legde zijn armen als steun op de rugleuning. ‘Momenteel is het all talk dat je me geeft. Niets waar ik concreet iets mee ben. Misschien moeten we elkaar even leren kennen, zodat ik zeker ben dat je me niet voor liegt.’ Knipoogde de jongen speels.


I already know that there ain't no stopping
Jaspar Tehrani
Jaspar Tehrani
Shopkeeper
I'll be your lifeline tonight 6RyUVtA


IC posts :
18


Gender :
Male ♂


Age :
24


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin wo jul 26, 2017 8:14 pm





BLOWIN' SHIT UP WITH
HOMEMADE DYNAMITE
Toegegeven, erg makkelijk te overtuigen was hij niet. Hij was duidelijk kritisch op haar in haar ogen toch heel overtuigende argumentatie. Want ja, wie zou er geen gunst van haar willen? Maar als hij voor de veiligheid wilde weten wie ze was had ze daar ook geen problemen mee. Je moest natuurlijk wel weten waar je voor tekende. "Freya. Freya Lupin." antwoordde ze dus. Zo, alle mysterie van tafel geveegd, van haar kant tenminste. Ze wist nog steeds niet wie hij was, maar hij had de handdoek vast dus had hij ook minder noodzaak om dat te vertellen. "Ik weet zeker dat als je even rondvraagt je mijn huis zo kan vinden." knipoogde ze. "En dan zal je er ook wel snel achterkomen dat ik niet snel terugkrabbel, dus wat heb je te verliezen?" Behalve die handdoek dan, maar hij had er zelf ook al een om zijn middel geslagen dus die leek haar voor hem niet echt van belang. Zijn bovenlijf was dus wel ontbloot en de vele tattoos die daar te vinden waren, waren haar niet ontgaan. Ze vroeg zich toch wel af wie hij dan was en wat hi deed, al was het misschien niet slim om haar voorrangspositie te verspelen door het te vragen, als ze die al had. Aan de andere kant had hij het wel gehad over 'elkaar' leren kennen, dus in die zin... "En wie ben jij, als ik vragen mag? Ik moet toch weten aan wie ik mijn diensten ga verlenen." grijnsde ze.
@[Jaspar]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
I'll be your lifeline tonight 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Jaspar Tehrani vr jul 28, 2017 7:36 pm




Natuurlijk wilde hij haar naam weten. Dat leek hem de meest logische zet als ze vooruit wilde komen. Plus, als hij haar uiteindelijk werkelijk de handdoek ging geven en zij een gunst voor hem wilde doen dan moest hij toch wel even weten met wie hij juist te maken had. Een of andere imposer zou het uiteraard wel niet zijn, en wel ja anders had ze maar gewoon dikke pech en dan verdween hij met handdoek en al. Wanneer ze haar naam vertelde trok hij even zijn wenkbrauw op. Zo, zo. Dit was ze dan. Ze was anders dan hij zich voor had gesteld, en daarmee duidde de jongen op haar looks. Jaspar had de mensen die in de haven werkten wel eens horen praten over haar mechanische gave, want ja zo werd het wel door de meeste beschreven. ‘Misschien weet ik je huis al wel zijn.’ Knipoogde Jaspar brutaal. Goed, dat was niet waar maar dat boeide niet. Bedenkelijk richtte hij zijn blik op de grond, wat had hij te verliezen? Vooral het plezier dat hij momenteel er in had om haar voor die handdoek te laten werken. ‘Wel, vertel eens wat heb ik te verliezen? Want momenteel sta ik nog altijd een stapje voor op jou.’

‘Tehrani. Jaspar Tehrani, maar de meeste mensen hier noemen me gewoon Ink.’ Sprak hij op een kalme toon waarop hij zijn armen over elkaar kruiste. Voor even wreef hij met zijn hand over zijn voorhoofd, merkend dat deze wat klam begon te worden van de stoom die aanwezig was. ‘Dus, hoe gaan we dit op een goeie manier afsluiten?’ Grijnsde hij kort. Hoe leuk dit ook was, begon Jaspar het een tikkeltje beu te worden. Mainly omdat hij er momenteel niets uit kon winnen of zo, maar goed hij wilde zich langs de andere kant nog niet zo snel over geven aan haar want dan leek hij zwak.


I already know that there ain't no stopping
Jaspar Tehrani
Jaspar Tehrani
Shopkeeper
I'll be your lifeline tonight 6RyUVtA


IC posts :
18


Gender :
Male ♂


Age :
24


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin vr jul 28, 2017 10:14 pm





BLOWIN' SHIT UP WITH
HOMEMADE DYNAMITE
De opgaande wenkbrauw en enigszins verbaasde blik was haar niet ontgaan, en met de opmerking dat hij misschien al wel wist waar ze woonde kon ze niet anders dan zich afvragen of hij haar misschien toch al kende? Een andere verklaring had ze er niet voor, maar als dat inderdaad zo was dan was dat alleen maar mooi. Des te meer reden om haar aanbod maar gewoon aan te nemen, niet? "Als je inderdaad weet waar ik woon heb je niks te verliezen, lijkt me. Je hebt zelf al een handdoek en dan krijg je er zelfs nog een gunst bij." Ze grijnsde. "Als ik je niet had gevraagd om hem te pakken was je dat allemaal misgelopen, dus eigenlijk kan je me misschien maar beter gewoon bedanken."

Bij het horen van zijn naam kneep ze haar ogen even samen. Of nouja, niet bij het horen van zijn naam, maar bij het horen van zijn bijnaam. Als zij voor iemand met de naam Jaspar een bijnaam kon verzinnen zou dat eerder iets als Jazz zijn. Maar Ink? Misschien was hij een kunstenaar, of misschien lag het aan zijn vele tattoos. Of een combinatie daarvan ofzo. Maar goed, hij wilde het afsluiten, wat Freya zag als haar kans om eindelijk terug te veroveren wat aan haar toebestemd was. "Nou Jaspar, Ink, ik stel voor dat jij mij die handdoek geeft, ik jou mijn adres, en dat ik dan eindelijk dit koude bad uit kan. Krijg je nog het privilege om me in mijn ondergoed te zien ook." Uitdagend trok ze een wenkbrauw omhoog. Hij had nu echt niets meer te verliezen, alleen maar voordelen. Het enige wat hij hoefde te doen was lang genoeg een handdoek vasthouden en hup, hij had een gratis wat-hij-dan-ook-wilde. Als het iemand anders was ze geweest die ze niet nog een keer wilde zien had ze dat natuurlijk niet aangeboden, dan had ze het gewoon zelf teruggepakt. Al was ze daar met die bedreiging misschien nog wel een beetje mee in de buurt gekomen, hehe.
@[Jaspar]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
I'll be your lifeline tonight 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Jaspar Tehrani za jul 29, 2017 9:36 pm




Jaspar had genoeg weg gegeven over het feit dat hij maar goed en wel wist wie het meisje was. Een fout van hem misschien, maar hij kon het toch niet meer terug draaien en heel veel leek het toch niet meer uit te maken. Bedenkelijk keek hij het meisje aan, want in wezen was ze dat nog altijd. Als hij mocht geloven wat er over haar gezegd werd was ze nog maar net meerderjarig geworden, dat terwijl hij daar toch al wat boven zat. Maar even goed was dat weer iets wat er totaal niet toe deed. ‘Goeie stelling. Tikje onbeleefd gebracht, maar ik had niet anders van je verwacht als ik eerlijk moet zijn.’ Sprak hij schouder ophalend. Iets wat hij zeker niet bedoelde als belediging, meer dat hij had verwacht dat ze toch wel ergens een ruw randje had want tja hoe kon het ook anders? ‘Bedanken ga ik je nog net niet doen. Niet voor ik weet wat voor gunsten het mogen zijn, als ik beslis om je het object van je affectie te geven.’ Sprak hij met een grimas tot achter zijn oren. Oh ja, hij genoot hier van. Iets wat ook zichtbaar merkbaar was aan de jongen. Hij leek bijna te stralen.

Om een of andere reden kon hij van haar gezicht aflezen dat het meisje extreem verward was door zijn bijnaam. Met name, ze kende hem dus totaal niet. Wat voor hem toch wel duidelijk een pluspunt was, want buiten zijn naam was er niets anders wat het meisje over hem wist en was hij dus echt in het voordeel want hij wist genoeg van haar. Jaspar’s mondhoek trok vrolijk omhoog, voor een moment leek het werkelijk alsof hij haar de handdoek ging geven. Hij reikte haar hem aan, maar voor ze ook maar een beweging kon maken had hij hem al weer naar zich toe getrokken. Maar goed, echt nadelen aan haar die handdoek geven waren er niet. Zoals ze zelf al had gezegd was er nog het ondergoed gedeelte. ‘Je weet een man wel te geven wat hij wilt.’ Sprak hij uiteindelijk op een warme toon waarop hij haar de handdoek aanreikte en zij deze ook gewoon aan nam zonder enige twijfel. ‘Misschien moet ik wel vaker hierheen komen, als ik jou elke keer tegen kom wie weet wat er dan gebeurd.’



I already know that there ain't no stopping
Jaspar Tehrani
Jaspar Tehrani
Shopkeeper
I'll be your lifeline tonight 6RyUVtA


IC posts :
18


Gender :
Male ♂


Age :
24


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin za jul 29, 2017 10:18 pm





BLOWIN' SHIT UP WITH
HOMEMADE DYNAMITE
Bij het horen dat hij haar onbeleefd vond kon ze niet anders dan hem op haar allerschattigst aankijken. Mooi dat hij dat al had verwacht, dan was dat gewoon duidelijk. Out in the open. Ze was geen Winter en dat zou ze nooit zijn ook. Maar dat hij haar niet ging bedanken was weer wat minder mooi. "Hè, wat jammer nou. Zijn we kennelijk allebei niet zo beleefd als we er duidelijk uitzien." grijnsde ze. Ze was hem aan het sarren, maar dat deed hij net zo hard terug. Dat bleek maar weer aan de manier waarop hij haar de handdoek aan leek te geven, om die op het laatste moment toch weer terug te trekken. Ze rolde even met haar ogen. Flauw. Ze wilde net haar mond opendoen toen hij haar voor was. Oh? Dus dat wilde hij wel? Goed om te weten. Ze haalde haar schouders op. "Misschien ben ik hier wel niet altijd." teasede ze terwijl ze de handdoek aannam. Nu was de deal officieel, hij had haar de handdoek gegeven dus dan zou zij iets voor hem betekenen. Al had ze daar echt geen problemen mee, waar ze wel problemen mee had was dat ze nu voor zijn neus lekker onhandig dat bad uit mocht klimmen. Met haar armen hees ze zichzelf omhoog, waarna ze op de rand ging zitten met haar benen nog in het water. Haar rechterbeen zwiepte ze over de rand en haar linkerbeen pakte ze met haar beide handen vast om ernaast op de grond te zetten. Zo, nu waren ze gelijk wat betreft zichtbaarheid, al had hij zijn handdoek nog omgeslagen en had zij die eerst nog nodig om haar benen af te drogen. Nadat ze dit had gedaan deed ze snel haar broek aan om hier vervolgens haar brace om te binden, iets wat ze inmiddels razendsnel kon. Haar handdoek sloeg ze vervolgens om haar schouders, met haar natte haar er bovenop om te drogen. Haar shirt lag nog ergens anders dus moest de handdoek het voor nu maar even doen. Ze leunde met haar ellebogen op haar knieën en keek haar gezelschap aan. "Al enig idee wat ik voor je zal kunnen betekenen?" grijnsde ze.
@[Jaspar]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
I'll be your lifeline tonight 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Jaspar Tehrani zo jul 30, 2017 3:15 pm




Lachend schudde de jongen zijn hoofd op de manier waarop ze hem aankeek na de opmerking die hij had gemaakt. Nee, dat paste niet bij het plaatje dat hij inmiddels van haar had. Maar goed ook. ‘Kennelijk heb jij dan een betere opvoeding gehad dan ik.’ Sprak hij schouder ophalend. Niet dat hij zijn ouders nu door het slijk haalde of iets in die aard, maar zijn periode in het weeshuis zat er nog goed ingekookt en ondanks de goede zorg die hij had gekregen van zijn adoptie ouders was dat er toch niet helemaal uit gegaan. Al was hij uiteindelijk heus niet zo onbeleefd hoor, hij was gewoon kieskeurig in wie hij wel of niet ging bedanken. ‘Ach, ik weet je toch zo goed als wonen over enkele minuten, misschien kom ik je dan wel gewoon thuis stalken.’ Grijnsde hij breed. Het was vreemd plezierig hoe het duo op elkaar leek in te spelen. Thanks to deze situatie wellicht, maar goed. Nadat ze de handdoek had aangenomen besloot Jaspar om maar weer recht te gaan staan. Hun korte ontmoeting kwam stil aan tot een einde, dat betekende dat hij eindelijk een warme douche kon gaan nemen.

Toch nam de jongen het besluit om toch nog even te wachten. Iets wat hij misschien ergens niet had kunnen doen, want als hij zag hoe het meisje uit het bad kroop werd hij misschien ergens toch wat onwennig. Wat er ook met haar gebeurd mocht zijn, dat been dat zag er niet geweldig goed uit. Moest ook heel akelig aanvoelen. Binnen de kortste keren had Freya een brace om haar been gedaan en had ze de handdoek over haar schouders geslagen, daarmee zijn zicht belemmerend. Niet zo heel aardig. ‘Mag ik vragen wat er met je been gebeurd is? Je hoeft niet te antwoorden.’ Vroeg Jaspar op een iets zachtere toon. Hopende dat ze hierdoor niet offended zou raken of iets in die aard want dat was duidelijk niet de bedoeling. Om eerlijk te zijn was hij gewoon nieuwsgierig, maar toch ook ergens bezorgd om haar al was dat niet bepaald nodig gezien ze zich perfect kon behelpen. Haar woorden deden hem even nadenken. ‘Wel, misschien heb ik je hulp wel nodig voor iets in elkaar te zetten of om het me te leren. Ik neem aan dat je wel iets kan met lassen?’ Jaspar was bezig met een stuk voor in zijn shop ten toon te stellen, een stuk dat hij zou gaan proberen te creëren met ijzeren buizen. Maar daar had hij hulp bij nodig dat was een feit, en zij leek hem daarvoor de geknipte persoon. ‘Tenzij je iets anders in gedachten had?’


I already know that there ain't no stopping
Jaspar Tehrani
Jaspar Tehrani
Shopkeeper
I'll be your lifeline tonight 6RyUVtA


IC posts :
18


Gender :
Male ♂


Age :
24


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin zo jul 30, 2017 9:59 pm





BLOWIN' SHIT UP WITH
HOMEMADE DYNAMITE
Ha, daar had hij een punt. Nou, als hij inderdaad speciaal langs zou komen om haar te bedanken zou ze zelfs nog wel een kopje thee voor hem willen klaarzetten ook. Ze wilde net haar mond open doen om deze geniaal sassy opmerking met de wereld te delen toen ze die blik op zich voelde. Hm. Het viel te verwachten en ze kon op zich niet zeggen dat ze het hem kwalijk nam, maar het droeg wel weer bij aan het feit dat ze er op deze manier constant aan herinnerd werd. Antwoord geven op zijn vraag vond ze echter geen probleem. "Een jaar of twee geleden viel er een aambeeld op, waardoor er nogal wat botbreuken ontstonden en m'n zenuwen helemaal naar de klote gingen." Ze klopte er met haar hand op. "Zit geen gevoel meer in. Sucks, maar ik red me er wel mee." Wat voornamelijk kwam door die brace die ze zelf gemaakt had, mind you. Geniaal. "Maar nu ik die brandende vraag van je beantwoord heb is het jouw beurt: Waar komt die bijnaam vandaan?" Waarschijnlijk was er echt een heel logische verklaring voor, maar stel nou dat het iets heel spannends was, dan had ze toch maar weer een manier gevonden om daar achter te komen.

Bij het woord 'lassen' was haar interesse weer volledig op dat onderwerp gericht. "Nee, nee, lassen is perfect. Man, wat heb jij een mazzel dat je mij tegen bent gekomen, een betere leermeester ga je niet vinden." zei ze met een zelfingenomen grijns. Iets zei haar dat het voor haar hetzelfde gold, dat ze mazzel had om het aan hem te mogen leren. "Waar is het voor? Of gewoon een algemene interesse in het mooiste vak dat er bestaat?" grijnsde ze.
@[Jaspar]
notes - Jeya is zo canon. Fraspar? Ink mechanic? Moeten we aan werken lol
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
I'll be your lifeline tonight 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Jaspar Tehrani wo aug 02, 2017 8:58 pm




Om eerlijk te zijn vond hij het vanzichzelf kinda bad dat zijn blik er haast meteen naar was gegaan. Jaspar was absoluut niet judgy of zo, maar hij kon er niet veel aan doen. Net zoals hij niets aan die nieuwsgierigheid van hem kon doen, en daarom had hij die vraag gesteld. Zwijgzaam luisterde hij naar wat er gebeurd was. Een aanbeeld. Kort vertrok zijn gezicht. Damn, hij kon het zich niet eens voorstellen hoe dat zou moeten gevoeld hebben. Wilde het zichzelf niet eens inbeelden, wat als er ooit een aanbeeld op zijn handen viel? Dan was hij meteen zijn beroep kwijt, en om eerlijk te zijn heel veel anders kon de man niet. Kort beet hij op zijn lip. ‘Damn, het spijt me.’ Mompelde hij zachtjes waarop hij wat ongemakkelijk met zijn hand door zijn haren ging. ‘Heb je nog niet overwogen om een prothese te nemen? Sorry, ik stel echt teveel vragen.’ Sprak hij hoofdschuddend. Protheses waren duur ja, dat wist hij ook wel. Maar misschien zou het voor haar wel een mogelijkheid zijn? ‘Respect tho, dat je nog gewoon doorgaat.’ Glimlachte hij kort. Haar vraag deed hem even lachen. Die had hij echt wel zien aankomen! ‘Wel, dat komt voornamelijk door mijn werk. Ik ben een tattoo artist en tja, van het een kwam het ander en zo noemt iedereen me nu gewoon.’ Sprak hij schouder ophalend, een hele simpele verklaring waar echt niets meer achter school.

Haar gezicht leek wel op te lichten toen hij het woord lassen had laten vallen. Aandoenlijk om te zien als hij eerlijk mocht zijn. ‘Mazzel? I call it fate.’ Grijnsde hij breed. Natuurlijk geloofde hij haar als ze zei dat er niemand beter was daarin dan zij. Het zou hem ook niet verbazen als zij werkelijk echt de beste was in haar werk. Peilend keek hij haar aan toen ze hem vroeg waarvoor. Waarom zou hij het sharen? Maar waarom zou hij dat niet doen? In wezen was het niets speciaals. ‘Ik ben bezig met een kunstwerk, iets waar lassen vrij belangrijk voor is.’

I already know that there ain't no stopping
Jaspar Tehrani
Jaspar Tehrani
Shopkeeper
I'll be your lifeline tonight 6RyUVtA


IC posts :
18


Gender :
Male ♂


Age :
24


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin do aug 03, 2017 7:25 pm





BLOWIN' SHIT UP WITH
HOMEMADE DYNAMITE
Ze haalde haar schouders op. Wat moest ze dan, opgeven? Ze kon niet veel anders doen dan er het beste van maken. "Nee, je vragen maken niet uit." zei ze. Ze was het wel gewend en daarbij deed hij het op een respectvolle manier. "Protheses zijn duur, maar dit ding is ook nog best awesome." Ze grijnsde terwijl ze haar brace aantikte. Oké, ze strompelde er nog wel mee, maar het zorgde ervoor dat ze überhaupt kon lopen en daarbij had ze hem zelf gemaakt. From scratch. En daar was ze best trots op. Toen ze hoorde dat hij een tattoo artist was liet ze haar blik over onder andere de tattoos op zijn ontblote bovenlichaam glijden. "Tattoo artist? Damn, heb je die dan ook zelf gemaakt?" Ze had geen idee hoe dat ging, maar met een spiegel erbij zou het moeten kunnen toch? Als dat inderdaad het geval was kon ze nu al vaststellen dat hij getalenteerd was.

Fate. Dat was een mooie. Ze wist niet wat fate voor haar in petto had waar ze een tattoo artist voor moest ontmoeten - op het brengen van haar handdoek na dan - maar ze was niet bang om het uit te zoeken. Ze haalde een wenkbrauw op toen ze hoorde waar het voor was. "Kunstwerk? Cool. Dus eigenlijk ben je over het algemeen gewoon een artist." Fate was wel grappig dan, om een artistiek en een technisch persoon samen te laten werken. Maar als het werkte... "Oké, deal. Ik zal je leren lassen voor je kunstwerk. Moet ik een keer bij je langskomen of kom jij naar mij? Je weet toch al waar ik woon." zei ze uitdagend. Zo zou ze er snel genoeg achterkomen of hij de waarheid sprak, en zo niet was ze best wel benieuwd naar zijn shop.
@[Jaspar]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
I'll be your lifeline tonight 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Jaspar Tehrani do aug 03, 2017 9:28 pm




Ze kon wel zeggen dat het niet uitmaakte. Maar om eerlijk te zijn, hij zou het zelf niet zo geweldig vinden als iemand dat soort vragen zou stellen aan hem. Jaspar zou al snel genoeg van zich afbijten en gewoon dichtklappen, want zo was de jongen nu eenmaal. Kort glimlachte hij om haar woorden. ‘Merk ik daar iets van trots op? Je hebt het zelf gemaakt of niet?’ Klonk het op een bewonderende manier. Yeah kijk, dat waren dus nuttige skills die ze had. Het meisje had zichzelf kunnen behelpen in haar situatie. Iets wat Jaspar niet zou kunnen met zijn tekenskills. Nee, op dat vlak stak zij ver genoeg boven hem uit al ging het daar natuurlijk niet om. Maar hij had respect voor haar, voor wat ze kon. Dat ze ongegeneerd zijn tattoos bekeek deed hem even zijn wenkbrauw optrekken. ‘Like what you see?’ Nee, hij kon het absoluut niet laten om te zijn wie hij was, om dit soort opmerkingen te maken. Maar inmiddels wist hij dat dat bij haar ook wel gewoon kon. ‘Een deel wel, maar niet allemaal, bij sommige plekjes raak ik nogal moeilijk. Maar jep, tot nu toe een van Ashmore zijn weinige tattoo artists.’ Sprak hij schouder ophalend. Eigenlijk nog wel sad dat hij bij zijn weet een van de weinige tattoo artists was die er momenteel in de stad waren. Maar tja, dat was wel goed voor zijn zaak.

Yeah, voor hem was het echt wel fate hoor dat hij haar was tegen gekomen. Of hij werkelijk wat voor haar zou kunnen betekenen in de toekomst was nog maar de vraag, al had de jongen wel zijn ideeën ghehe. Maar goed, dit zou absoluut niet de laatste keer zijn dat hij het meisje zou zien daar was hij zeker van. Zeker niet omdat hij haar ook nodig had. ‘Ik ben met kunst opgegroeid, dus tja het moest er uiteindelijk van komen dat dat op mij is overgewaaid.’ Yea, hij enjoyde het altijd als zijn adoptie ouders bezig waren over kunst of zelf aan het teken waren of iets in die aard. Het was zeker iets wat aan hem was doorgegeven, Jaspar vond zichzelf vaak al tekenend of schrijvend of iets in die aard. Maar tattoos zetten was zijn ware passie. ‘Waar voor jou het makkelijkste is. Ik heb wel een voorkeur, waar het ook is laat er wel een zacht bed aanwezig zijn.’ Gniffelde de man speels. Ach ja, dat soort humor was misschien lichtjes ongepast. Maar hij kon even goed gewoon een bed nodig hebben om even op te chillen hoor.


I already know that there ain't no stopping
Jaspar Tehrani
Jaspar Tehrani
Shopkeeper
I'll be your lifeline tonight 6RyUVtA


IC posts :
18


Gender :
Male ♂


Age :
24


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin vr aug 04, 2017 8:44 pm





BLOWIN' SHIT UP WITH
HOMEMADE DYNAMITE
Aan zijn vraag te merken had hij haar meteen door, wat opvallend was. Misschien was hij gewoon goed met mensen, of misschien kwam het doordat ze een klik hadden. Dat vond ze namelijk wel. Ze knikte als antwoord op beide vragen. "Welke heb je zelf gedaan dan?" vroeg ze geïnteresseerd. Kon ze mooi even judgen of hij daadwerkelijk talent had, maar als hij ook maar een tiende van zijn tattoos zelf had gedaan was dat al het geval.

Inmiddels was haar haar al iets minder nat, dus liep ze naar de stoel waar ze haar shirt en schoenen achter had gelaten. Ze draaide zich weer naar hem om terwijl ze haar shirt over haar hoofd trok en haar haar er tussenuit. "Ja? Wat doen je ouders?" Lekker veel vragen weer, maar als hij naar haar been mocht vragen mocht zij ook wel naar zijn ouders vragen. En wie weet, als het kunstenaars waren had ze misschien wel eens van ze gehoord. Na zijn opmerking over dat bed trok ze even een wenkbrauw op. "Zodat ik m'n been kan laten rusten zeker? Heel attent voor je, maar dat is echt niet nodig." grijnsde ze. "Nee, het maakt mij ook niet uit. Ik weet niet of je er al spullen voor hebt?" vroeg ze zich af. Als hij het al had kon hij het beter met zijn eigen spullen, zo niet zou hij bij haar langs moeten komen.
@[Jaspar]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
I'll be your lifeline tonight 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Jaspar Tehrani vr aug 04, 2017 10:51 pm




Dat ze het zelf had gemaakt was nog iets waar hij het diepste respect voor kon opbrengen. Haar vraag deed hem even denken. Yeah, dat was wel een goede hoor. ‘Wel, de meeste op mijn onderbuik heb ik zelf gedaan, en dan degene op mijn onderarm. De rest daar deed ik de designs voor, maar iemand anders heeft ze gezet wel met een handleiding over hoe het moest hoor.’ Sprak hij lachend. Yeah, no way in hell dat hij iemand met zijn eigen designs vertrouwde om dan nog eens op hem ze zetten. Nee, hij had bij elk design dat hij zelf wilde er echt een lijstje bijgezet van hoe het exact moest en welke kleuren er gebruikt moesten worden. Tot nu toe was er geen enkele mislukt, maar hij had uiteindelijk nog genoeg ruimte om op te gaan vullen later.

Fair enough dat ze vragen ging stellen over zijn ouders, hij was ook de persoonlijke tour op gegaan. ‘Mijn vader zit in constructie, met hem heb ik samen het pand waar mijn shop en huis is wat opgeknapt. Mijn moeder is een beetje een allegaartje in het artistieke, ik denk dat ze mainly een architecte is maar ze schrijft en schildert ook dus ja.’ Sprak hij met een brede glimlach. Praten over zijn adoptie ouders was iets wat hij persoonlijk graag deed. Hij was trots op hen, en niet zo’n klein beetje ook. Maar dat verdiende ze natuurlijk, ze hadden hem geadopteerd toen hij nog een echt kutjoch was wat mede kwam door de opvoeders in het weeshuis en hadden hem gevormd tot de man die hij vandaag de dag was. ‘Je been? Ja sure als je dat wilt. Niet wat ik meteen in gedachten had, maar goed.’ Sprak hij op een licht uitdagend toontje, weten dat ze dit bedoelde om hem te plagen. ‘Wel, nee ik heb nog letterlijk niets. Ik heb alleen het metaal maar dat is het ook. Maar misschien moet ik dan best eens naar jou toekomen of zo? Zoals je zelf zei, ik weet je toch al wonen.’ Sprak hij lachend. Met dit hele gedoe was hij eigenlijk echt de tijd uit het oog verloren. Iets wat hij vandaag zeker niet mocht doen want hij had nog een belangrijke afspraak die mogelijk wat uitbreiding in zijn shop zou kunnen betekenen. ‘Maar hey, ik ben compleet vergeten dat ik nog ergens heen moet. Dus ik kom wel eens bij je aanbellen of zo.’ Knipoogde hij vrolijk waarna hij weer verdween om zijn kleren aan te doen, en om dan te maken dat hij op het plein was.


I already know that there ain't no stopping
Jaspar Tehrani
Jaspar Tehrani
Shopkeeper
I'll be your lifeline tonight 6RyUVtA


IC posts :
18


Gender :
Male ♂


Age :
24


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Gesponsorde inhoud




Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum