Descendants of Despair
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Building a reputation

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Bericht van Lexa Salvatore di aug 15, 2017 11:54 pm




Hi!

Zoals jullie vast al gemerkt hebben is Lexa nogal een dief. Ze steelt voornamelijk van Upper Class en soms ook van Middle Class bewoners van Ashmore. De dingen die ze steelt kan van alles zijn, maar meestal verkoopt ze dingen door voor geld/eten/iets wat in haar ogen als iets nuttigs gezien wordt voor de outsiders van Yuzov.

En alhoewel Lexa vindt dat haar diefstal goed is, omdat ze de dingen die ze steelt teruggeeft aan Outsiders/mensen die het nodig hebben buiten de stad, zullen de mensen van Ashmore daar niet zo over denken (in hun geval zien ze enkel het feit dat er dingen worden gestolen so~).

Nu zoek ik dus plots, topics, everything waardoor ze een soort beruchte reputatie kan opbouwen.

Ze probeert zelf alleen te stelen wanneer ze in iemand anders zijn gedaante is, zodat haar eigen gedaante niet herkend wordt als 'berucht' en dus ook niet gezocht wordt. Maar hey misschien kan ze ooit ontmaskerd worden want ik ben helemaal voor voor awesome spannende plots.
Lexa Salvatore
Lexa Salvatore
Creature
Building a reputation FfEZ9Jc


IC posts :
3


Gender :
Female ♀


Age :
26


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Azra I'zorwyn wo aug 16, 2017 9:33 pm




Ik zoek met Azra ook nog wel een leuk plotje naast dat ze zich binnenkort bij Skull & Bones voegt. Misschien kunnen we een topic doen en kijken wat daar uit komt? (: als ik eerst eventjes wat huidige topics heb afgerond asdfghj
Azra I'zorwyn
Azra I'zorwyn
Outsider
Building a reputation WYGEZkd


IC posts :
9


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Lawful Evil


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Lexa Salvatore wo aug 16, 2017 10:21 pm




Sounds good 8D Ze zal wel igg niet van haar stelen, want Azra is een outsider en Lexa staat toch wel aan hun kant, dus wellicht kunnen we iets anders leuks bedenken?~

gezamelijke diefstal yo, en meld het maar zodra je wat topics hebt afgewerkt <3
Lexa Salvatore
Lexa Salvatore
Creature
Building a reputation FfEZ9Jc


IC posts :
3


Gender :
Female ♀


Age :
26


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Gesponsorde inhoud




Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum