Descendants of Despair
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Research | OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter di jun 06, 2017 1:44 pm




i wasn't dreaming when they told me you were gone i was wide awake and feeling that they had to be wrong how could you leave me when you swore that you would stay now i'm trapped inside a nightmare every single fucking day --------
LEORINA ELENOR WINTER
Het getik van haar hakken tegen de houten vloer galmde door de stille bibliotheek toen de jonge vrouw langs de boekenkasten stapte. Haar blik was volledig gefocust op de ruggen van de boeken en de titels die zich daar op bevonden. Ze was al een tijd regelmatig in de bibliotheek te vinden, maar zonder succes. Er stonden meer dan genoeg familie archieven in de grote bibliotheek, maar toch bleek het zó moeilijk te zijn om zich in te lezen over dat specifieke persoon. Een ander had het na twintig jaar wel losgelaten, maar er was iets waardoor ze dat niet kon. Wat het precies was wist ze niet, maar op een of andere manier was ze zo gefocust op het leren kennen van de overleden vrouw.
Na enkele boeken waar mogelijk iets in zou kunnen staan uit de kasten te hebben gepakt bracht ze deze naar een van de tafeltjes. Vervolgens plantte ze zich op een van de stoelen en nam een boek voor zich. Net toen ze het boek open wilde slaan hoorde ze enkele meters verderop een harde klap, vervolgd door een niet al te blij klinkende stem. Geïrriteerd tikte ze met haar nagels tegen het oppervlak van de tafel. "Kan het volume misschien wat naar beneden?" Riep ze in de richting waar de klap vandaan was gekomen. De irritatie in haar stem was niet moeilijk te horen.  
Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
Research | OPEN A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Roxanne Keegan di jun 06, 2017 6:31 pm




De blondine was er nog steeds niet helemaal overheen. Het was al enkele maanden geleden dat haar moeder was vermoord en haar vader voor die moord werd beschuldigd. Helaas had niemand de man na de moord op haar moeder ooit nog gevonden, wat hem eigenlijk des te schuldiger had gemaakt. Er waren zo roddels dat hij zich bij de Outsiders had gevoegd, maar Roxanne kon dat niet geloven: haar vader had altijd al een grote hekel gehad aan outsiders, immers. Vandaag had ze zich echter begeven naar de bibliotheek om één reden: ze wilde meer weten over die mensen die buiten de stad leefden. Er zou vast één boek over ze zijn, toch? Helaas bleek het nog moeilijk te zijn om het soort boek te vinden dat ze zocht. Iets met informatie, iets dat niet over de opstand ging, maar gewoon over hoe de mensen in elkaar zaten. Wat hun manier van leven was, misschien zelfs. Uiteindelijk had ze één boek gevonden, helaas voor haar stond die ergens ver boven haar bereik op de bovenste plank. "Verdomme," mompelde ze, waarna ze opzoek ging naar iets om op te staan. Uiteindelijk vond ze een lage kruk, die alles behalve stabiel was, maar ze moest het er maar mee doen. Zelfs toen ze op de kruk stond, moest de blondine op haar tenen staan. Ze greep met een paar vingers naar de bovenkant van het boek en terwijl ze een poging deed deze eruit te trekken, verloor ze haar balans. De kruk begon hevig te wiebelen en voordat ze er nog erg in had klapte deze om, wat erin resulteerde dat de blondine languit op haar rug op de grond terecht kwam. En alsof dat niet alles was, viel het boek dat ze van de bovenste plank had proberen te halen mee naar beneden en landde het met een klap op haar buik. "Shit," schold ze, het boek van haar buik afduwend, voordat ze rechtop op de grond ging zitten en even met een hand door haar haren ging.
Achter haar hoorde ze plots de geïrriteerde stem van een vrouw, die ze op dat moment niet helemaal herkende door haar eigen irritatie. For real? Of het wat stiller kon zijn? "Oh, hou toch je mond en lees je boek." Gromde ze. Dat mens, wie dacht ze wel niet wie ze was? De blondine krabbelde omhoog, zette de kruk recht en raapte haar boek op, voordat ze zich omdraaide en even een blik wierp op de vrouw die haar zojuist geïrriteerd had toegesproken.
Oh..

please don't kill her
Roxanne Keegan
Roxanne Keegan
Citizen
Research | OPEN 60iAinC


IC posts :
45


Gender :
Female ♀


Age :
21 years old


Alignment :
Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter di jun 06, 2017 8:45 pm




i wasn't dreaming when they told me you were gone i was wide awake and feeling that they had to be wrong how could you leave me when you swore that you would stay now i'm trapped inside a nightmare every single fucking day --------
LEORINA ELENOR WINTER
Terwijl ze haar antwoord afwachtte deed ze opnieuw een poging tot het openslaan van het boek. Het duurde niet lang voor een bekende stem haar antwoord gaf, en met een ruk draaide ze zich om. Al snel ontmoette ze een bekende blik. "Pardon, mevrouw Keegan?" Aan de toon was te horen dat ze niet bepaald blij was met het antwoord, maar haar stem klonk vooral verbijsterd. Zo had ze zich binnen de muren van het kasteel nog nooit gedragen. 'Mevrouw Keegan' was misschien een aparte manier om iemand aan te spreken die maar een paar jaartjes met haar scheelde, maar al het personeel moest bij de achternaam genoemd worden. Naast de Royal Guard lag een boek op de grond dat Leo's aandacht trok. Snel probeerde ze een blik op de titel te werpen, maar het boek lag net te ver weg. Nog even wierp ze de vrouw een strenge blik toe, voor ze zich weer iets ontspande. De preek en eventuele gevolgen kwamen later wel. "Bent u op zoek naar iets? Of is dit gewoon een spontaan bezoek aan de bibliotheek." Bijna iedereen die zich in de bieb bevond was op zoek naar iets, want zo veel spannende boeken waren er nou ook weer niet te vinden. Misschien had het wel iets te maken met dat boek.
Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
Research | OPEN A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Roxanne Keegan di jun 06, 2017 9:01 pm




De moed zonk haar zo'n beetje in haar schoenen bij het zien van de vrouw op wie ze zojuist had gereageerd. Leorina Winters. Ze slikte moeizaam en liet haar blik even kort op de grond vallen. Verdomme, had zij weer, die ene keer dat ze zo geïrriteerd op iemand antwoordde, was het direct een van haar bazen. Ze keek weer op om de vrouw recht aan te kijken. "Het spijt me, ik heb een slechte dag achter de rug." Sprak ze zacht, in de hoop dat haar verontschuldiging geaccepteerd werd. Net toen ze haar boek aan het oprapen was, vroeg de vrouw of ze iets bijzonders zocht hier in de bibliotheek. Niemand ging spontaan naar deze bibliotheek, of in ieder geval, niet iemand zoals haar. Ze liet haar blik even op de titel van het boek vallen en schudde zacht met haar hoofd.
"Nee, ik dacht ik lees me even in over hoe die outsiders leven." Sprak ze, oprecht. Waarna ze kort ongemakkelijk glimlachte. "Voor als er ooit wat gebeurd.." want iedereen die ook maar een beetje na kon denken wist dat de outsiders niet blij waren met Ashmore. En gezien het haar taak was om de Winters te beschermen, leek het haar wel een goede smoes om het boek te lezen. Al was haar echte reden veel anders dan dat. Ze wilde er gewoon meer over weten, misschien gaf het wel een aanleiding tot waar haar vader kon zijn..
Roxanne Keegan
Roxanne Keegan
Citizen
Research | OPEN 60iAinC


IC posts :
45


Gender :
Female ♀


Age :
21 years old


Alignment :
Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter wo jun 07, 2017 8:15 pm




i wasn't dreaming when they told me you were gone i was wide awake and feeling that they had to be wrong how could you leave me when you swore that you would stay now i'm trapped inside a nightmare every single fucking day --------
LEORINA ELENOR WINTER
"Excuses aanvaard, voor nu." Antwoordde ze na dat de vrouw haar 'uitbarsting' had verklaard. De toon van haar stem klonk streng, maar zij die haar al langer kende konden wel merken dat ze er niet veel meer aandacht aan zou besteden. De reden dat mevrouw Keegan zich in de bibliotheek bevond was op dit moment vele malen interessanter. Op zich had ze een punt, maar dankzij de ongemakkelijke glimlach vertrouwde ze het antwoord niet volledig. Daarbij, die outsiders konden hen nu niets meer maken. De bevolking was groter, de wapens beter en de beveiliging alerter. "En wat zou er volgens u dan precies kunnen gebeuren?" Het was een oprechte vraag. Misschien had ze zelf wel dingen over het hoofd gezien of had de Royal Guard iets ontdekt. In ieder geval was ze benieuwd naar het antwoord, en hoe dicht ze bij de waarheid zou kunnen komen.
Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
Research | OPEN A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Roxanne Keegan wo jun 07, 2017 9:45 pm




Ze knikte licht toen de vrouw zei dat haar excuus voor nu geaccepteerd was en hoopte diep van binnen dat er verder geen problemen over gemaakt gingen worden. Ze had niet geweten dat ze tegen haar baas sprak en desondanks dat dat geen goed excuus was, hoopte ze dat Leorina het zou begrijpen voor deze keer. Nadat ze haar boek had opgepakt begaf ze zich naar de dichtsbijzijnde stoel zodat ze rustig kon zitten. Ze legde het boek op haar schoot, de titel onbewust naar de onderkant gericht. Haar helderblauwe ogen gleden weer omhoog naar de vrouw voor haar.
Of ze dacht dat er iets ging gebeuren? Natuurlijk dacht ze dat. Het was rustig, te rustig. Maar kon ze dat zeggen tegen haar baas? Was dat niet onnodig onrust scheppen? Ze slikte zachtjes en schudde licht met haar hoofd. "Heb ik een reden nodig om meer over ze te weten te komen?" Sprak ze duidelijk. "Ik bedoel.. de outsiders zijn niet blij met Ashmore, dat is over het algemeen bekend." Ze keek even omlaag naar het boek dat Leorina bij zich had, voor enkele seconden maar, want stiekem was ze ook nieuwsgierig naar waarom zij hier was - maar dat ging ze natuurlijk niet direct vragen. "Ik geloof erin dat je je vijand beter tien stappen voor kunt zijn, dan onwetend blijven omdat we nu 'in vrede leven'." Ze keek de vrouw voor haar recht in de ogen aan en ontweek haar blik niet, want dat zou duiden op zenuwen en laten zien dat ze steenhard aan het liegen was. Want ze was dit alles wel degelijk uit haar duim aan het zuigen, ook al was een groot deel ervan waarheid. Je kon niet doen alsof je neus bloedde omdat de stad voor even vrede had met de outsiders, want ze zouden nooit blij zijn met de stad. Nooit.
Roxanne Keegan
Roxanne Keegan
Citizen
Research | OPEN 60iAinC


IC posts :
45


Gender :
Female ♀


Age :
21 years old


Alignment :
Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter vr jun 09, 2017 2:43 pm




i wasn't dreaming when they told me you were gone i was wide awake and feeling that they had to be wrong how could you leave me when you swore that you would stay now i'm trapped inside a nightmare every single fucking day --------
LEORINA ELENOR WINTER
Aandachtig, met haar handen in elkaar gevouwen luisterde ze naar het antwoord van de Royal Guard. Ze had inderdaad een punt. Sinds het laatste conflict tussen de twee bevolkingsgroepen was het eigenlijk vrij rustig gebleven. De gedachten dat ze misschien iets in hun schild voerde was bij haar ook wel eens voorgekomen, maar eigenlijk was ze op dit moment vrij zeker van haar zaak. Ze hadden inmiddels een paar goed getrainde Guards bij elkaar gezocht en steeds meer inwoners in Ashmore leken interesse te gaan tonen in het omgaan met wapens. "Ik ben blij om te horen dat u er zo mee bezig bent. Dat we ze het beste een stap voor kunnen blijven heeft u helemaal gelijk in." Wat ze zei meende ze oprecht. Misschien dat ze er zelf af en toe iets té luchtig mee omging, maar haar aandacht lag het grootste gedeelte van de tijd nou eenmaal ergens anders. "Heeft u al iets kunnen vinden?" Zelf was ze nog niet echt nuttige boeken over de outsiders tegengekomen. Dat was ook best logisch, gezien bijna alle boeken in de bibliotheek geschreven waren door inwoners van de stad zelf.
Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
Research | OPEN A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Roxanne Keegan ma jun 12, 2017 8:52 pm




Ze had haar handen in elkaar gevouwen en ietwat gespannen op haar boek gelegd, terwijl ze haar uitleg had gedaan over waarom ze hier was in de bibliotheek. Ergens was het best een goede uitleg, aangezien het ergens ook wel de waarheid was. Diep van binnen hoopte ze dan ook dat Leorina het daarin met haar eens zou zijn. Een opgelucht gevoel gleed dan ook direct door haar heen toen de vrouw zei dat ze blij was dat Roxanne er zo over bezig was. Ze konden inderdaad beter een stap voorblijven op de Outsiders, het liefst zelfs meer dan één stap. Het liefst tien stappen, zodat ze zich nergens zorgen over hoefden te maken, zou er iets gebeuren.
En toen kwam de vraag waar ze geen concreet antwoord op kon geven. Of ze al iets had kunnen vinden. "Uh.." stamelde ze, haar blik even op het boek richtend, waarna ze kort met haar hoofd schudde. "Helaas staat er niks in de boeken, alles wat ik ondertussen heb gelezen.. wist ik al." Ze haalde haar schouders wat op en glimlachte wat ongemakkelijk. "Ik denk dat, dat komt omdat de boeken hier geschreven worden door onze eigen burgers, het is niet alsof men hier expert is als het gaat over Outsiders." Ze liet haar blik van het boek naar Leorina glijden. Even haalde ze diep adem. "En de paar Outsiders die ik heb leren kennen, leken niet bepaald blij te zijn met onder andere de guards van onze stad.. meer weet ik niet." Ze fronste kort. Misschien stond er wel degelijk iets te gebeuren en wat als ze niet gereed stonden om terug te vechten, zodra de Outsiders aanvielen? Ze had geen hekel aan die mensen, maar ze wist wel dat Outsiders en normale burgers niet echt vrienden van elkaar waren, niet nadat ze had gezien hoe die man achter de kraam Xam had behandeld toen hij een pop wilde kopen. En dat was maar één voorbeeld van wat er dagelijks gebeurde tussen burgers en outsiders in Ashmore.
Roxanne Keegan
Roxanne Keegan
Citizen
Research | OPEN 60iAinC


IC posts :
45


Gender :
Female ♀


Age :
21 years old


Alignment :
Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter do jun 15, 2017 11:26 am




i wasn't dreaming when they told me you were gone i was wide awake and feeling that they had to be wrong how could you leave me when you swore that you would stay now i'm trapped inside a nightmare every single fucking day --------
LEORINA ELENOR WINTER
Geïnteresseerd luisterde ze naar wat de Royal Guard te vertellen had. Eigenlijk voelde het ook best oké om eens met iets anders bezig te zijn dan haar moeder, iets waarmee ze de stad en haar bewoners ook daadwerkelijk zou kunnen helpen. Na Keegan's antwoorden knikte ze. De boeken hier waren inderdaad niet geschreven door outsiders, hooguit door mensen die met ze in aanraking zijn geweest. Het was onmogelijk alles te weten te komen als dit de enige bron was die ze hadden.
Haar laatste zinnen trokken Leo's aandacht dan ook net wat meer dan de anderen. Als mevrouw Keegan enige connecties had met een van de outsiders was zij misschien de manier om de gaten in de mysteries over deze mensen te vullen. "U kent er een paar?" Het kwam niet vaak voor dat de twee bevolkingsgroepen met elkaar in aanraking kwamen, maar de zeldzame keren dat het gebeurde konden net zo goed gebruikt worden in hun voordeel. "Denkt u deze mensen nog vaker te gaan spreken?" Haar stem klonk totaal niet veroordelend, eerder geïnteresseerd. Dit was een manier om ze een stap voor te zijn.
Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
Research | OPEN A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Roxanne Keegan zo jul 23, 2017 12:29 am




Opeens leek de uitdrukking van de vrouw voor haar een stuk te veranderen. Ze leek opeens.. geïnteresseerd in iets? De blondine stond net op het punt haar vragend aan te kijken, toen de Winter haar vroeg of ze een paar van de Outsiders kende. Oh. Ze slikte zachtjes en knikte vervolgens. Ja, ze had inderdaad een paar van hen ontmoet. Niet veel, maar de paar ontmoetingen die ze had gehad, waren vrij bijzonder geweest. Zo had ze een vrij onschuldig meisje ontmoet dat haar uit de bossen had geholpen, een man die een pop voor zijn kleine zusje wilde kopen maar geweigerd werd door de verkoper en een vrouw die nogal veel leek weg te hebben van een assassin. "Wellicht wel," sprak ze, haar schouders wat ophalend. "Ik was in ieder geval van plan van wel." Je wist nooit hoe het plan ging, natuurlijk. "Ze weten niet wie ik werkelijk ben, dus ik hoop een vertrouwensband op te kunnen wekken met ze, zonder dat ze te weten komen van mijn.. uhm.. baan." Guards werden nou eenmaal niet vertrouwd door Outsiders, waarschijnlijk door de harde acties in het verleden - en wellicht nog steeds in het heden.
Roxanne Keegan
Roxanne Keegan
Citizen
Research | OPEN 60iAinC


IC posts :
45


Gender :
Female ♀


Age :
21 years old


Alignment :
Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Gesponsorde inhoud




Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum