Descendants of Despair
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In-N-Out

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu wo aug 09, 2017 12:17 am




Hij glimlachte toen ze een wel heel random feit vertelde maar toch iets super schattigs, hij kon het gelijk al voor hem zien. "Is het paleis niet eng 's avonds?" Misschien een hele domme vraag, maar hij was toch wel blij om altijd in een kleine ruimte wakker te worden. Het gaf hem meer een gevoel van... Gezelligheid? "Uhm... Ik heb dyslexie en ben allergisch voor dieren met teveel haar?" Oké, dom. "En ik houd van sporten." Glimlachte hij erachteraan.
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out - Pagina 2 SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter ma aug 14, 2017 3:47 pm




the world has no right to my heart


Ze haalde haar schouders even op. "Niet als je slaapt." grinnikte ze. "Nee, ik woon er al mijn hele leven, dus ik vind het niet eng. Ben de geesten inmiddels wel gewend." zei ze met een doodserieus gezicht, maar die kon ze niet helemaal vasthouden dus kroop er langzaam een glimlachje doorheen en moest ze op haar onderlip bijten om die enigszins tegen te houden. Die verdween echter al snel bij het horen van zijn antwoord. "Dyslexie? Is dat niet heel vervelend? En dat van die dieren bijna nog meer." Zij hadden thuis wel een paar honden, dus hopelijk dat dat dan geen probleem zou zijn. Ze haalde een wenkbrauw op bij de opmerking over het sporten. No shit, als je ook maar een blik op hem worp had je dat kunnen raden want die spieren krijg je niet door op de bank te hangen. Al leek het ook wel een beetje een familie dingetje te zijn...

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leo Xiaoyu wo aug 16, 2017 11:25 pm




Hij rolde even plagerig met zijn ogen, zo bedoelde hij het ook helemaal niet. Eigenlijk zou hij het misschien ook niet heel eng vinden, eerder leuk en avontuurlijk om rond te hangen. Kort moest hij lachen om haar geesten grap, wauw. "Je leert ermee leven. Maar van dieren inderdaad wel, ik zou echt graag een hond willen." Hij haalde zijn schouders op, zelfmedelijden was ook weer iets dat hij niet wilde hebben. "Heb jij een hond?" Tuurlijk wist hij dat er sowieso honden zouden rondhangen bij het paleis, maar de vraag was meer gericht of zij zich ook echt... Baas erover voelde? Als in liefde en zorg, dan.
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Citizen
In-N-Out - Pagina 2 SPcHkNp


IC posts :
21


Age :
16


Alignment :
Chaotic Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter vr sep 08, 2017 8:24 pm




the world has no right to my heart


Ze knikte even begrijpend. Ze kon zich inderdaad wel inbeelden dat hij graag een hond wilde, hij leek er wel het type voor. Kon hij er lekker samen mee hardlopen enzo. Even schudde ze met haar hoofd. "Nee, ik ben niet zo'n hondenmens. Ik heb wel een paard!" Opeens bedacht ze zich iets. Want ondanks dat zij misschien geen hond had, waren haar familieleden wel een ander verhaal. "Maar we hebben thuis wel honden, is dat erg als je langskomt?" Ze wilde niet dat hij zich slecht voelde als hij bij haar thuis was, want hij was haar gast en dus was het belangrijk dat hij het naar zijn zin zou hebben.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Gesponsorde inhoud




Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum