Kletstopic
Pagina 38 van 40• Deel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Aeon Lundell schreef:Dat dus echt precies. Lengte maakt niet uit, na 2 posts (soms al na 1) is gewoon alle concentratie foetsie. 3 posten op een dag is gewoon een wereldwonder :'D
Ja dit dus. :'D al hebben cat en ik op een vorig forum wel eens bijna een heel topic in 1 avond gedaan
@Hierboven: Oeh ben je in Griekenland? Have fun! Ben jaloers ik smelt hier weg op m'n werk. ):
Nyx Xiaoyu
IC posts :
32
Alignment :
Chaotic Neutral
Juul: jup sinds gisteren! Enige jammere is dat men vriend sinds gisteren zware keelontsteling heeft x.x al houd em dat niet tegen en genieten we volle teugen van onze reis xD
Aeon: hehe het is wel warm ma we zitten op het eiland rhodos. Dus door de constante 'zee'wind voelen we er weinig van het is dus het perfecte weer .
Alix; ik wil wel gerust met een van de 2? Maar wacht nog op de goedkeuring van men winkel voor ik men kk kan posten. So even wachte' nog x.x
Aeon: hehe het is wel warm ma we zitten op het eiland rhodos. Dus door de constante 'zee'wind voelen we er weinig van het is dus het perfecte weer .
Alix; ik wil wel gerust met een van de 2? Maar wacht nog op de goedkeuring van men winkel voor ik men kk kan posten. So even wachte' nog x.x
Athena Reagan
IC posts :
2
Dag vrienden ♡
Ik hoef (volgens mij?) nergens meer te reageren maar had nog wat topic afspraakjes met mensen dus of die komen er morgen of als jullie ze aan willen maken is het ook helemaal goed!!
Was gister naar de Efteling en heb vandaag ook een volle dag maar dit weekend ben ik weer actief ♡
Ik hoef (volgens mij?) nergens meer te reageren maar had nog wat topic afspraakjes met mensen dus of die komen er morgen of als jullie ze aan willen maken is het ook helemaal goed!!
Was gister naar de Efteling en heb vandaag ook een volle dag maar dit weekend ben ik weer actief ♡
Alison Winter
IC posts :
58
Alignment :
Lawful Neutral
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: