Descendants of Despair
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

We wouldn't be seen dead here in the day // I guess you're lucky that it's dark now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter wo jun 07, 2017 10:27 pm




the world has no right to my heart


De balzaal was wel anders als het donker was, en leeg. Het was een stuk kouder dan normaal en enkel gekleed in een satijnen kamerjas rilde Alison lichtjes. Toch bleef het indrukwekkend, met haar vele versieringen en extravagante grootsheid. Al zachtjes neuriënd liep Alison door de zaal. Al van kleins af aan had ze het idee gehad dat dit de plek was waar ze zou gaan trouwen.  Niet dat dat echt een reden was om de zaal op een willekeurige middernacht te bezoeken, ze wist dan ook niet helemaal zeker wat ze er deed. De gebeurtenissen van die dag leken iets in haar los te hebben gemaakt, waardoor ze niet kon slapen en steeds maar aan de zaal bleef denken. Toen had ze maar besloten om er naartoe te gaan. Niet dat ze verwachtte dat ze dan wel kon slapen, maar misschien werden haar gedachten dan wat rustiger?

Stiekem was ze heel blij dat Alix haar gevonden had. Ze was nooit eerder in het working class district geweest en ondanks dat er niet iets heel ernstigs was gebeurd, voelde ze zich ook niet helemaal veilig. Waarschijnlijk had ze het een stuk erger kunnen treffen dan met Nyx, maar toch had ook zij iets raars. Dat deed niet af van het feit dat ze dus echt de hele nacht aan haar had liggen denken. En om de een of andere reden had dat dus van alles te maken met de balzaal, waardoor Alison er al helemaal niks meer van snapte.

Ze had de deuren open laten staan en draaide zich om toen ze voetstappen hoorde die ze uit duizenden zou herkennen. "Fred?" Haar stem galmde door de ruimte, waardoor hij iets harder klonk dan eigenlijk de bedoeling was geweest. Ach, dan zou hij het in elk geval horen.

[+Frederick]

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter wo jun 07, 2017 11:18 pm






Voor de zoveelste keer was hij ’s nachts op tjok doorheen de verlaten gangen van zijn thuis. Deze keer was het niet eens zijn eigen schuld. Zijn vader had gewild dat hij mee ging op bezoek bij één van zijn beste vrienden. Om een goeie indruk te maken, om zaken te bespreken. Iets wat alleen maar uitgedraaid was in de twee mannen die sigaren rookten en van een glas whiskey zaten te nippen. Verder had geen van beide nog naar hem omgekeken, maar was hij wel netjes blijven zitten. Zijn vader was voor de rest een goeie kerel, maar dit was wel de eerste en laatste keer dat hij mee ging op één van zijn meetings. Toch voor de komende tijd.

Nu ze eindelijk thuis waren, en zijn vader naar zijn eigen slaapkamer was vertrokken, liep hij -natuurlijk- richting de keuken. Van al het stilzitten had hij honger gekregen. Toen hij echter doorheen de ballroom liep, werd hij aangesproken door een bekende stem. "Fred?" Klonk het vragend. ”Wie anders”, Glimlachte hij, waarna hij op Alison af stapte en haar een berenknuffel gaf. ”Wat doe jij nog op?” Vroeg hij vervolgens, terwijl hij haar met een licht bezorgde blik aan keek. Was ze ook het slachtoffer geworden van het slaapwandelvirus, of was er iets anders gaande?

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
We wouldn't be seen dead here in the day // I guess you're lucky that it's dark now YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter di jun 13, 2017 3:39 pm




the world has no right to my heart


Na zijn trademark berenknuffel in ontvangst genomen te hebben grijnsde Alison naar hem. Stonden ze daar weer met z'n tweeën midden in de nacht in de balzaal, alsof ze niet al genoeg hadden uitgespookt. Na het horen van zijn vraag haalde ze even haar schouders op. Wat was ze eigenlijk aan het doen? Het was geen geheim dat Alison haar slaap altijd wel kon waarderen, dus ze snapte wel dat het misschien een beetje vreemd kon overkomen dat ze opeens hier was. "Ik kon niet slapen." antwoordde ze, en dat was niet gelogen. "En jij, Wonderboy? Wat heb jij uit lopen spoken?" Ze duidde op het feit dat hij, anders dan zijzelf, zijn gewone kleding voor overdag aan had. Meestal was ze niet wakker als hij een nachtelijk bezoekje aan de keuken bracht, dus ze kon het niet zeker weten, maar ze ging er toch van uit dat hij zich daar niet telkens speciaal voor aankleedde.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter wo jun 14, 2017 11:19 am






Het was een verrassing om Alison hier aan te treffen, maar niemand zou hem horen klagen. Na die lange, saaie avond vond hij het wel prettig om de dag te kunnen afsluiten door met iemand te praten die hij oprecht graag had. En liefst nog met een liter pudding maar hé, zelfs een Winter kon soms eens niet alles in de wereld krijgen wat zijn hartje begeerde. Toch was hij lichtelijk bezorgd om de reden waarom zijn nichtje nog op was. Normaal gezien was hij de enige die de keuken ging plunderen, meestal lag zij nu in haar kamer als een roosje te slapen. Om die pas terug te verlaten de volgende ochtend, na haar uitgebreid douche-en-make-up-en-outfit-kiezen-ritueel. "Ik kon niet slapen." Klonk de verklaring. Fred knikte even begrijpend. ”Honger?” Vroeg hij met een grijnsje, al wist hij dat dat niet de reden kon zijn. Maar zo kon hij misschien achterhalen wat het dan wel was.

"En jij, Wonderboy? Wat heb jij uit lopen spoken?" Kaatste ze de vraag uiteraard terug. Het was wel duidelijk te zien dat hij zijn bed nog niet in geweest was. Tenzij ze werkelijk dacht dat dit zijn pyjama was. Vast niet tho. ”Pa wilde me persé meehebben op bezoek bij Philip. Echt verschrikkelijk saai”, Zei hij met een diepe zucht. ”Ik heb het bijna niet overleefd”, Vervolgde hij dramatisch. Gelukkig wist hij zeker dat zijn pa ondertussen in een heel ander deel van het huis zat, anders kwam hij misschien in de problemen. ”De volgende keer moet je me de held uithangen en me redden hoor”, Greens hij, terwijl hij zijn arm om haar schouders sloeg en haar speels tegen zich aan trok.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
We wouldn't be seen dead here in the day // I guess you're lucky that it's dark now YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter wo jun 14, 2017 10:41 pm




the world has no right to my heart


Nee, ze had geen honger, maar ze vond het wel grappig dat dat het eerste was waar hij aan dacht. Natuurlijk was hij nog tot laat bezig geweest, dus was het niet gek dat hij misschien wel honger zou hebben. Grinnikend schudde ze haar hoofd. "Maar ik wil je best vergezellen naar de keuken, hoor."

Ze trok even een pruillipje bij het horen van wat hij die avond allemaal had moeten doorstaan. Ze kende het maar al te goed, het onverwachts mee moeten om vervolgens te hele avond te luisteren naar wat de volwassenen allemaal tegen elkaar te zeggen hadden. Het scheelde dat zij Leorina nog wel eens aan haar zijde had, maar aangezien zij ouder was dan Ali had ze soms meer vrijheid in het kiezen of ze wel of niet meeging. Nee, het was het beste als het bezoek gewoon bij hen thuis was, dan waren ze gewoon met zijn drieën en was het allemaal nog wel goed te doen. "De volgende keer zeg ik wel dat het de grootste noodzaak is dat we die avond een sleepover doen." grijnsde ze. Dat was dan weer de andere kant van het verhaal. Als zij braaf met haar ouders meeging waren zij ook snel geneigd om haar haar zin te geven, en dat gold in zekere mate ook nog wel eens voor haar oom en tante. Ze leunde tegen Fred aan, pakte vervolgens zijn arm vast om hem dan toch maar naar de keuken te leiden. "Als we nou eerst eens wat te eten voor je regelen kan je me er daarna alles over vertellen." Als hij honger had moesten ze dat natuurlijk meteen oplossen, want een Winter met honger voor langer dan een uur was toch echt ongehoord.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter vr jun 16, 2017 2:16 pm






Het leek wel alsof ‘honger’ een standaard instelling was in het programma dat zijn brein gebruikte. Als zo’n gek sims behoefte balkje dat nooit helemaal vervuld werd. Misschien lag het gewoon aan de leeftijd, en dat hij nog in zijn groeifase zat. Een Winter zijn kostte gewoon veel energie. Al bleek dat niet het geval te zijn bij zijn beide nichtjes, die in tegenstelling tot hem wel genoeg hadden met de rijke buffets bij elke maaltijd. "Maar ik wil je best vergezellen naar de keuken, hoor." Zei Alison toen, en dat maakte hem oprecht wel blij. Ze was zo attent. Al kon hij evengoed nog wat wachten. Eerst moest hij de hel beschrijven waar hij de afgelopen uren had doorstaan, met de theatrale gebaren van dien.

"De volgende keer zeg ik wel dat het de grootste noodzaak is dat we die avond een sleepover doen." Stelde Ali toen voor, en meteen klaarde hij op. ”Oeeeh ja”, Zei hij opgewekt, waarbij hij zowaar in zijn handen klapte van enthousiasme. ”Dat is echt al veel te lang geleden hoe dan”, Vervolgde hij. Schandalig! "Als we nou eerst eens wat te eten voor je regelen kan je me er daarna alles over vertellen." Zei ze vervolgens, waarbij ze hem bij de arm nam en hem richting de keuken begon te duwen. ”Yes, je had moeten zien wat Philip z’n chef had klaargemaakt, echt”, Zei de jongen, waarbij hij een gezicht trok alsof hij stikte in iets smerigs. ”Nooit van m’n leven eet ik daar nog”, Beloofde hij toen plechtig aan zichzelf, nog steeds in shock over dat hij het alsnog voor elkaar had gekregen om het naar binnen te spelen zonder halverwege over z'n nek te gaan.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
We wouldn't be seen dead here in the day // I guess you're lucky that it's dark now YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter ma jul 03, 2017 10:03 pm




the world has no right to my heart


Ali klakte even met haar tong. Ongehoord was het, dat iemand haar familie uitnodigde en het ze vervolgens niet perfect naar hun zin maakte. "Weet je, ik kan best respecteren dat chefs culinaire artistieke vrijheid hebben en zo, maar als je gasten uitnodigt is dat niet het moment om te experimenteren." Nee, als iemand Fred wilde uitnodigen moesten ze gewoon zijn eetgewoontes respecteren, klaar. Niemand wil toch gasten die honger lijden? "De volgende keer neem je maar gewoon onze eigen chef mee hoor, anders laat ik je daar niet nog een keer heen gaan." Ze grijnsde even.

Inmiddels waren ze bij de keuken beland, waar het nog steeds lekker rook naar de voorbereiding van het toetje van die avond. Alison had wel eens roddels opgevangen over hoe kil de mansion wel niet zou zijn, maar in haar ogen viel dat heel erg mee. Je moest gewoon de charmes er van kunnen ontdekken. Op het keukeneiland stond nog zeker een halve cake die overgebleven was. Alison liep er naar toe, leunde met één elleboog op het keukeneiland terwijl ze haar andere hand gebruikte om met haar wijsvinger wat slagroom van de cake te schrapen en deze in haar mond te stoppen. "Al mag dit recept best een familiegeheim blijven." zei ze met een scheve glimlach.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter zo jul 09, 2017 3:42 pm






Als er iemand was die zijn problemen begreep, dan was het Alison wel. Hij voelde zich eerlijk gezegd meteen al een stuk beter nu hij haar nog kon spreken voor hij straks naar bed moest. Want anders had hij vast nachtmerries gehad over de maaltijd die ze hem hadden voorgeschoteld. ”Precies ja! Ze wilden me kabeljauw voorschotelen. Kabeljauw! Niet eens kreeft, nee, ordinaire kabeljauw”, Zuchtte hij. Het was onvoorstelbaar. Hij had gedacht dat ze wel meer smaak zouden hebben dan dat, gezien ze qua rijkdommen ook niet moesten onderdoen aan de meeste vrienden van George Winter. Ze konden zich zeker wel duurdere ingrediënten veroorloven, maar nee, ze hadden gekozen voor kabeljauw.

Gelukkig had Alison het goeie idee om nog even langs de keuken te gaan. Opgewekter dan eerst liep hij met haar mee, de vertrouwde gangen door. De geuren in de keuken maakten hem vanzelf alweer blij. Er stond nog een halve cake op het aanrecht. ”Het is wel duidelijk dat ik niet thuis was voor het avondeten”, Grinnikte hij. Anders was er vast niks overgebleven, ghehe. "Al mag dit recept best een familiegeheim blijven." Zei ze met een scheef glimlachje. Ondertussen zocht hij twee zilveren vorkjes, waarvan hij er één aanbood aan zijn nichtje. Snel nam hij een hap van het overheerlijke gebak. ”Heb ik nog iets anders gemist, behalve dit overheerlijke dessert?” Vroeg hij, nadat hij zijn mond netjes had leeggemaakt.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
We wouldn't be seen dead here in the day // I guess you're lucky that it's dark now YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter ma jul 10, 2017 12:28 pm




the world has no right to my heart


Alison trok even een vies gezicht. Kabeljauw? Dat was toch die vis die ze op de markt verkochten? In het Middle Class District? Dit begon echt te gek voor woorden te worden en ze begon steeds meer medelijden met haar neefje te krijgen. Maar goed, nu was hij gelukkig weer thuis en konden ze genieten van de cake om het een beetje goed te maken. Ze grinnikte even om zijn opmerking. Ze wilde wel zeggen dat dat niet waar was, maar ja, God had liegen verboden. Dankbaar nam ze het vorkje aan. Ze stak een hap in haar mond en dacht even over zijn vraag na terwijl ze kauwde. "Bij het diner niet..." begon ze toen ze haar eten had doorgeslikt. "Fred, ben jij wel eens in het Working Class District geweest?" Ze deed haar best om haar toon licht te houden, ook al wist ze dat er een kans bestond dat hij er doorheen zou kijken. Het vorkje liet ze een paar keer ronddraaien in haar hand terwijl ze wachtte op zijn antwoord.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter za jul 15, 2017 9:03 pm






Grapjes maken over zijn eigen eetgewoontes was ook weer zoiets typisch voor hem. Hij wist goed genoeg dat hij best vaak en veel at, en ook nog eens ongezonde dingen ook. Maar om de een of andere reden verdwenen zo’n dingen precies in een zwart gat. Hij werd niet dikker en hij had na een uur alweer honger. Maar hij maakte zich geen zorgen. Zijn pa vertelde dat hij vroeger ook zo was geweest, dat het gewoon was omdat hij jong was, en dat het geen reden tot paniek was. Dus smulde hij onbeschaamd van de taart die over was gebleven bij het avondeten. Verder vroeg hij nog naar updates die hij misschien gemist had bij het avondeten.

"Bij het diner niet..." Antwoordde Ali. "Fred, ben jij wel eens in het Working Class District geweest?" Vroeg ze toen, toch wel meteen een heel ander onderwerp. De toon waarop ze het uitsprak matchte ook niet met haar gezichtsuitdrukking, maar hij besloot om er maar niet te direct naar te vragen. ”Soms wel eens, als ik materiaal nodig heb voor één van m’n projectjes”, Antwoordde hij in alle eerlijkheid, al leunde hij toen iets dichter naar haar toe. Ook heel subtiel dit. ”Waarom?”

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
We wouldn't be seen dead here in the day // I guess you're lucky that it's dark now YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter zo jul 16, 2017 1:27 pm




the world has no right to my heart


Alison glimlachte even. Ze wist dat Fred veel om zijn projecten gaf, maar dat hij er zelfs helemaal voor naar het Working Class District ging om zelf zijn materiaal uit te zoeken wist ze niet. Het paste bij hem, hij stak er zoveel moeite in dat alle uiteindelijke producten zo duidelijk Fred waren en daardoor automatisch wel goed moesten zijn. Ze had wel eens geprobeerd te snappen wat hij nou allemaal deed, maar helaas lagen haar talenten ergens anders en volgde ze er meestal niet veel van. Dat deed niet af van het feit dat ze hem er alsnog graag mee bezig zag zijn.

Maar het betekende dus dat hij er wel eens kwam. Wie weet was hij haar wel eens op straat tegen gekomen, zonder te weten wie het was. Niet dat ze dat zelf nou zo heel veel beter wist. "Praat je daar wel eens met de mensen?" vroeg ze. "Ik bedoel, niet de mensen waar je het materiaal van koopt, maar gewoon op straat? De mijnwerkers enzo?" Gaf ze nu al te veel weg? Nee, ze kon gewoon nieuwsgierig zijn in hun manier van leven, misschien wilde ze de kwaliteit daarvan wel verbeteren maar wist ze niet waar ze moest beginnen. Al wisten ze allebei dat Ali wel andere zorgen aan haar hoofd had.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter di jul 18, 2017 6:54 pm






Het beste materiaal was echt wel te vinden vlak bij de bron. De mensen die zich toespitsten op één beroep en daar dan echt heel goed in werden. Zo kon hij altijd het beste eindproduct maken, omdat hij zelf zijn materialen kon uitkiezen. Die pasten dan weer perfect bij zijn project, waardoor het eindresultaat gewoon perfect was. Of toch in zijn ogen. Hij wist niet in hoeverre hij beter was dan andere technici, maar naar zijn standaarden was hij best tevreden met zijn werk. Misschien kon hij hier en daar wel eens iets verkopen, maar niet voor het geld. Dat hadden ze toch genoeg. En eerlijk gezegd kon hij moeilijk afscheid nemen van de dingen waar hij soms weken mee bezig was.

Maar focus, Alison stelde hem deze vragen om een reden en hij wilde weten welke dat was. "Praat je daar wel eens met de mensen?" Ging ze verder. "Ik bedoel, niet de mensen waar je het materiaal van koopt, maar gewoon op straat? De mijnwerkers enzo?" Fred schudde zijn hoofd. ”Niet echt, mijn bodyguards schrikken ze af denk ik”, Bekende hij. Altijd wel handig om twee gigantische kasten mee te hebben, die konden dan mooi zijn gekochte materiaal dragen, maar ze zorgden er langs de andere kant dan wel weer voor dat hij onbenaderbaar was. ”Van plan om mijnwerker te worden ofzo?” Vroeg hij, met een veelbetekenende blik. Ze mocht wel eens vertellen waarom ze al die gekke vragen stelde tbh.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
We wouldn't be seen dead here in the day // I guess you're lucky that it's dark now YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter wo jul 26, 2017 9:35 pm




the world has no right to my heart


Fred keek haar veelbetekenend aan, waar Ali toch wel een beetje ongemakkelijk van werd. Zie je wel, hij had haar door. Shit. Het was ook logisch dat hij niet met de mensen daar praatte, want hij had zijn bodyguards mee. Zoals zij dat ook zou moeten doen, dan was het überhaupt nooit gebeurd.

Maar nu moest ze eerst zijn vraag beantwoorden, want hij had natuurlijk ook wel door dat ze geen mijnwerker wilde worden. Stel je voor. Ze werd een beetje rood onder zijn blik, dus vestigde ze die van haar maar op de cake waar ze nog een hap van in haar mond stak. Langzaam kauwde ze om een beetje tijd te rekken, maar uiteindelijk moest ze natuurlijk toch toegeven en doorslikken. Ze schudde even met haar hoofd. "Ik was laatst in het working class district. Voor het eerst." Ze richtte haar blik nu weer op hem. God knows dat als ze eenmaal aan het praten was, ze niet zo snel meer stopte. Daarom had ze ook zo'n moeite om geheimen te bewaren, niet alleen van anderen maar dus ook van haarzelf. "En ik kwam daar iemand tegen, een mijnwerker. En daar heb ik mee gepraat. En..." Ze slikte even. "Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ik daardoor niet kon slapen? Maar ik weet niet zo goed waarom." Oké, nu wist hij meteen alles, of tenminste evenveel als zij wist. Er was niemand die haar beter kende dan hij, dus misschien dat hij nog wel kon uitvogelen wat er aan de hand was. Hij was er immers slim genoeg voor.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter za jul 29, 2017 8:23 pm






Er was een reden dat Alison deze informatie met hem deelde. Ze wist dat hij zo kon aanvoelen als er iets meer achter zat dan ze zelf vertelde. Maar misschien had ze gewoon wat extra motivatie nodig om het te vertellen, wat haar echt dwars zat. Misschien wachtte ze tot hij de goeie vraag zou stellen. En als er iets is wat hij wel kon, dan was dat het wel. Frederick polste naar de reden waarom ze in het working class district was geweest. Het was vast niet om mijnwerker te worden. Het echte antwoord liet nog even op zich wachten, maar kwam uiteindelijk wel. En eenmaal het hek van de dam was, dan kwam alles in één keer.

De jongen hees zichzelf op het aanrecht, dicht bij de cake natuurlijk, waar hij nog een hap van nam. Vervolgens keek hij nadenkend naar zijn nicht. ”Heeft die zo’n indruk gemaakt op jou dan?” Vroeg hij, toch een beetje verbaasd. Alison was niet het type om snel onder de indruk te zijn. Mensen waren snel onder de indruk van haar, niet andersom??

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
We wouldn't be seen dead here in the day // I guess you're lucky that it's dark now YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter za jul 29, 2017 8:59 pm




the world has no right to my heart


Ze kauwde op haar onderlip terwijl ze wachtte op zijn antwoord. Half bereidde ze zich voor op een of andere afkeurende preek, ondanks dat ze ook wel wist dat dat niet zou komen. De vraag die echter wel kwam was eerder verbaasd, maar ook dat deed haar toch weer een beetje beseffen dat er iets vreemds aan de hand was. Want ja, een mijnwerker die indruk op haar maakte? Haar? Alison Olivia Winter? Normaal liep ze daar gewoon langs zonder ze een blik waardig te gunnen, maar toch was het zo.

Als antwoord knikte ze dus maar langzaam. Het was bijna gênant om toe te geven, maar om nu terug te stribbelen was ook weer een beetje laf en daarbij volledig onaannemelijk. "Maar ik weet dus niet waarom." Ze stak nog een hap in haar mond en begon zich langzaam al iets beter te voelen. Het hielp om erover te praten en daarbij was er niet echt iets ergs gebeurd maar was ze gewoon in de war over waarom het haar zo erg bezighield. "Ik bedoel, serieus, wat is er bijzonder aan een mijnwerker? Ik zou het niet weten." Dat was niet helemaal waar, deze was wel degelijk bijzonder want het was immers een meisje. Misschien dat dat het gewoon was? Dat ze niet gewend was om een meisje in die positie te zien en daar gewoon verrast van was? Hmm. Misschien. Maar terwijl ze het dacht had ze toch het gevoel dat dat het niet helemaal was.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter ma aug 07, 2017 1:07 pm






Als er iemand was die open-minded was, dan was hij het wel. Een karaktertrek die hij mee had gekregen van zijn vader, waarschijnlijk. Hij luisterde zonder judgen naar haar woorden, probeerde er ook een beetje vat op te krijgen. Want het was allemaal zo onlogisch. Waarom zou een mijnwerker haar aandacht trekken? Waarom zou die er nu voor zorgen dat ze hier in de keuken stond, omdat ze niet kon slapen? Want hij trapte er niet meer in hoor, dat ze gewoon honger had gehad. Dat had hij eerst gedacht, want hé, dat was een legit reden om nog uit je bed te komen. Munchies moesten aangepakt worden. Maar hij had de link nu wel gelegd dat ze gewoon niet kon slapen omdat haar hoofd haar nog bezig hield.

"Maar ik weet dus niet waarom." Reageerde ze op zijn verbaasde vraag. Daar kwamen ze dus ook niet echt verder mee. ”Hmm”, Humde hij alleen, teken dat hij het wel gehoord had maar ook niet goed wist hoe te reageren. "Ik bedoel, serieus, wat is er bijzonder aan een mijnwerker? Ik zou het niet weten." Vervolgde ze. Frederick knikte zachtjes. ”Heb je d’r mee gepraat? Misschien was het iets wat die gezegd heeft ofzo dat indruk heeft gemaakt”, Probeerde hij behulpzaam. Vervolgens glimlachte hij haar warm toe. ”Hoe dan ook is het niks om je voor te schamen ofzo”, Stelde hij haar gerust, terwijl hij zijn arm om haar schouder heen sloeg en haar even stevig tegen zich aan trok.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
We wouldn't be seen dead here in the day // I guess you're lucky that it's dark now YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter ma aug 14, 2017 4:22 pm




the world has no right to my heart


Ze legde haar hoofd op zijn schouder toen hij haar tegen zich aantrok en zuchtte even. Zo veel was er niet aan de hand, maar toch had ze haar handen er gewoon even vol mee. Niks om je voor te schamen. Ze had niet eens beseft dat ze dat inderdaad deed totdat hij het benoemde, maar hij had wel gelijk dat dat onzin was. Maar toch, ongewenst naar het Working Class District gaan was al niet de bedoeling, en om dan ook nog om die mensen daar te gaan geven ging wel een beetje voorbij haar standards.

Als antwoord op zijn vraag knikte ze langzaam. "Ja, ik heb met haar gepraat." Ze staarde even voor zich uit terwijl ze het gesprek beleefde. De hand op haar schouder waar ze in eerste instantie verafschuwd van was, maar die vervolgens haar uitgestoken hand niet aannam toen ze zich wilde voorstellen. Maar wat haar vooral was bijgebleven was hoe koppig die Nyx was. Per se een bedankje willen en niet aan de kant willen gaan toen ze die niet kreeg en haar het district uit willen helpen als ze het wel zou krijgen. Nu ze er zo over nadacht maakte het haar een beetje boos. Ze draaide zich zodat ze Fred recht kon aankijken. "Weet je, ze ging gewoon niet aan de kant toen ik dat vroeg. Ondanks dat ze wist wie ik was?! Het léf van die Aziatische kabouter-" Gefrustreerd gooide ze haar armen omhoog. Ze werd er nú boos van, maar het was niet zo dat ze niet kon slapen omdat ze boos was geweest. Dus eigenlijk was het nu allemaal nog verwarrender. Schamper lachte ze even. "De hele tijd zat ik te stressen dat ik haar niet meer zou zien en nu weet ik niet eens of ik dat nog wil." De realiteit van wat ze had gezegd drong ongeveer een tel later tot haar door. Ze had zich niet gerealiseerd dat dat inderdaad de reden was dat ze zo lag te woelen, maar nu het de wereld in was kleurden haar wangen vuurrood. Gelukkig dat ze met Fred was en niet met iemand anders, want ze wist niet wat die er van zouden vinden.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter do sep 07, 2017 7:39 pm






Het was eerlijk gezegd wel vreemd om haar zo te zien wankelen. Hij kende haar als iemand die 100% zelfvertrouwen had, en terecht ook. Er was niemand zo geweldig als zij, en dat bedoelde hij op een geheel platonische en familiale manier. Ze leek zo op hem, maar toch was ze zo anders. Daarom konden ze het waarschijnlijk zo goed met elkaar vinden. Dus haar kwetsbaar zien, deed hem toch wel even pijn in zijn hartje. Een mini pep-talk, hoe gruwelijk slecht hij er ook in was, was dus wel echt op zijn plek. Hopelijk hielp het ook een beetje.

Het leek te hebben geholpen, te zien aan haar volgende uitbarsting van frustratie. "Weet je, ze ging gewoon niet aan de kant toen ik dat vroeg. Ondanks dat ze wist wie ik was?! Het léf van die Aziatische kabouter-" Bracht ze uit. Frederick voelde dezelfde verontwaardiging als zij vast had gehad. Wat?” Zei hij, stomverbaasd, hij kon niet eens wat nuttig zeggen nu. "De hele tijd zat ik te stressen dat ik haar niet meer zou zien en nu weet ik niet eens of ik dat nog wil." Wist Ali hem te vertellen. Hij knikte heftig. ”Zou ik ook niet doen joh, what the hell, sowieso als zij geen respect kan hebben voor jou dan verdient ze het jouwe ook niet”, Bracht hij in, met een ›:c uitdrukking op zijn gezicht.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
We wouldn't be seen dead here in the day // I guess you're lucky that it's dark now YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Gesponsorde inhoud




Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum