Kletstopic
Pagina 2 van 13• Deel
Pagina 2 van 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Maar je moet hoe dan ook toch die fc gebruiken.. haha. Fcs zijn al drama op zich en dan moet je nog beginnen met je personage xDAthena Reagan schreef:ah ja idd. XD
als je fc veel te lief eruit ziet terwijl je een evil persoontje speelt XD
Aeon Lundell
IC posts :
4
Alignment :
Chaotic Good
Het probleem met deze kerel is dat hij kinda de grootste deus van de wereld is en een echte goofball maar zich ook heel casual als een of andere seks god kan voordoen dus eeeehm de meeste fc's doen niet beide en anders hebben ze of te weinig kwaliteitsplaatjes of ze zijn al in gebruik
Lev Nekrasov
IC posts :
5
Alignment :
Chaotic Good
https://descendants.actieforum.com/t135-open-summer-vibes#1624
Ik heb een open topic gemaakt, dus als iemand zin heeft om te posten: go ahead~ c:
Ik heb een open topic gemaakt, dus als iemand zin heeft om te posten: go ahead~ c:
Fronar Żolnierz
IC posts :
15
Alignment :
Chaotic Neutral
@Juul Ah poop, dan moet ik daar even goed over nadenken hmnn. Maar ik hoef niet per se uit een animal te kiezen right? Of wel?
Ik had stiekem namelijk al deze weaknesses uitgewerkt maar I guess dat een paar daarvan niet meer helemaal geldig zijn (eg. die van de mensen)
Ik had stiekem namelijk al deze weaknesses uitgewerkt maar I guess dat een paar daarvan niet meer helemaal geldig zijn (eg. die van de mensen)
- Spoiler:
- • Haar ogen blijven altijd dezelfde groene kleur als in haar eigen vorm, wat haar identiteit mogelijk weg kan geven als ze verandert in een persoon met bijvoorbeeld een ander kleur ogen dan haarzelf.
• Ze kan enkel het uiterlijk aannemen van dieren en/of mensen die ze gezien heeft. Mythische wezens horen hier helaas niet bij.
• Ze kan wel in mensen veranderen, maar niet hun gedachten en/of gedrag overnemen, waardoor ze moet oppassen met het omgaan van andere mensen, voornamelijk mensen die dichtbij de persoon staan waarin zij veranderd is.
• Bij hevige pijn kan ze haar gedaante niet langer meer volhouden en verandert ze terug in haar oorspronkelijke gedaante.
• Wanneer ze slaapt of haar bewustzijn verliest, verandert ze overigens ook gewoon in haar eigen gedaante.
Lexa Salvatore
IC posts :
3
Alignment :
Chaotic Good
Lexa Salvatore schreef:@Juul Ah poop, dan moet ik daar even goed over nadenken hmnn. Maar ik hoef niet per se uit een animal te kiezen right? Of wel?
- Spoiler:
• Haar ogen blijven altijd dezelfde groene kleur als in haar eigen vorm, wat haar identiteit mogelijk weg kan geven als ze verandert in een persoon met bijvoorbeeld een ander kleur ogen dan haarzelf.
• Ze kan enkel het uiterlijk aannemen van dieren en/of mensen die ze gezien heeft. Mythische wezens horen hier helaas niet bij.
• Ze kan wel in mensen veranderen, maar niet hun gedachten en/of gedrag overnemen, waardoor ze moet oppassen met het omgaan van andere mensen, voornamelijk mensen die dichtbij de persoon staan waarin zij veranderd is.
• Bij hevige pijn kan ze haar gedaante niet langer meer volhouden en verandert ze terug in haar oorspronkelijke gedaante.
• Wanneer ze slaapt of haar bewustzijn verliest, verandert ze overigens ook gewoon in haar eigen gedaante.
Heb ff met Juul overlegd en met die weaknesses erbij mag het wel! Dus mensen & dieren :-)
Alison Winter
IC posts :
58
Alignment :
Lawful Neutral
Alison Winter schreef:
Heb ff met Juul overlegd en met die weaknesses erbij mag het wel! Dus mensen & dieren :-)
Oh really? Great! ;D Ik zal het igg op letten dat het niet te overpowered wordt~
Lexa Salvatore
IC posts :
3
Alignment :
Chaotic Good
Pagina 2 van 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Pagina 2 van 13
Permissies van dit forum: