Descendants of Despair
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

It's such a shame to bury pearls in the country

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter ma mei 29, 2017 9:14 pm





Waarom was ze hier ook alweer? Het had een goed idee geleken om hier een keertje rond te gaan kijken. Daarbij was het sneller om even door te steken dan als ze weer op die trein had moeten wachten. Ze had er echter gelijk spijt van gekregen toen ze merkte hoe vies het hier was. Niet alleen de onverharde wegen, ook de mensen zagen eruit alsof ze zich al minstens een dag niet hadden gewassen. En ja, voor iemand als Alison die twee keer per dag een bad nam was dat veel. De onderkant van haar witte jas met bontkraag sleepte af en toe over de grond, waardoor deze eerder bruin werd dan wit. Fantastisch.

Inmiddels begon het al een beetje donker te worden. Het was nog niet echt donker, maar wel al aan het schemeren en dat was geen goed vooruitzicht als je je bedenkt dat je eigenlijk niet precies weet hoe groot die sloppenwijken zijn en eigenlijk ook de weg niet helemaal zeker weet. Alison begon het gevoel te hebben dat er een paar ogen in haar rug brandde, maar elke keer dat ze zich omdraaide zag ze niemand. Was dat niet ook vreemd? Het was toch een dichtbevolkte wijk, dan was er toch altijd wel iemand op straat? Toch was Alison meer geïrriteerd dan iets anders. Ze had niet doorgehad dat het al zo laat zou worden en had eigenlijk wel betere dingen te doen 's avonds.
Alison Winter
Alison Winter
Admin
It's such a shame to bury pearls in the country Tumblr_o5l2thTk421u5vdr7o6_250


IC posts :
58


Gender :
Female ♀


Age :
17 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nyx Xiaoyu ma mei 29, 2017 10:25 pm




Het was weer een lange werkdag geweest, maar het was eindelijk tijd om naar huis te gaan en uit te rusten. Iets waar ze eigenlijk al de hele dag wel naar uit keek. Met natte haren en een handdoek om haar nek geslagen liep ze vanuit het badhuis terug richting huis. Ondanks dat het al redelijk laat begon te worden waren de meeste nog wel op straat te vinden. De mensen die hier woonde hadden meestal niet veel in hun huis, waardoor de straat toch altijd net iets aantrekkelijker was. Hier en daar stookte wat mensen een vuurtje, stonden in groepjes te kletsen of deden een laatste poging tot het zoeken van eten. Mensen die hier niet woonde en kwamen hadden altijd best een vooroordeel over deze wijken, dat kon ze zich nog goed herinneren van haar jaren in het Middle Class district, maar eigenlijk viel het hier allemaal best mee. Zolang je hier woonde en men je hier kende was er eigenlijk niet zo veel aan de hand. Dat het voor de andere Classes een ander verhaal was kon ze zich ergens ook wel voorstellen. De hogere Classes werden hier niet erg gewaardeerd, misschien dat ze hier daarom niet echt regelmatig te zien waren.
Als je zo door de wijk struinde pikte je eigenlijk altijd wel het een en ander op uit andermans gesprekken, wat deze keer ook het geval was. Meestal waren de 'gossips' niet zo interessant, maar deze keer was het interessant genoeg om haar aandacht te trekken. Heel veel kon ze niet opmaken uit het geroezemoes, maar de woorden 'rijk' en 'Upper Class' kon ze er nog wel uit opmaken, en dat was genoeg voor haar aandacht.
Het duurde niet lang voordat de roddels bevestigd werden, want al snel zag ze iemand lopen die er niet uit zag alsof ze hier hoorde. Dat was ook wel te zien op de enkele loerende wijk bewoners die vanaf de zijlijn toe stonden te kijken,
wachtend op het juiste moment. Zo makkelijk zou ze deze kans niet uit haar vingers laten glippen, en zo ongemerkt mogelijk versnelde ze haar pas. De gedaante had zich wel enkele meters verderop bevonden, maar ze deed haar best die afstand zo snel mogelijk te verkleinen. Zij die gebruik probeerde te maken van de situatie sprongen er direct tussenuit als je een beetje verstand had van hoe het hier ging. Zo kon ze haar 'rivalen' misschien een stapje voor zijn, maar zij haar ook. Het duurde dan ook niet lang voordat ze een van de mannen op haar af zag stappen, en meteen pakte ze haar kans. Ze nam een kleine sprint, en wist er zo net op tijd bij te zijn. De man had haar inmiddels al bereikt.
"Daar ben je dus! Ik was je al een tijdje kwijt." Riep ze richting het tweetal, waarna ze haar hand kort op de schouder van de blonde, jonge vrouw legde. Vervolgens richtte ze haar aandacht op de meneer voor haar en schudde zijn hand. "Bedankt dat u haar heeft gevonden, maar we moeten er weer snel vandoor." Ze legde haar hand tegen de rug van de vreemdeling en duwde haar subtiel vooruit. "Kom, ga je mee?" Haar andere hand stak ze nog even kort de lucht in als groet naar de man, waarna ze met de vreemdeling uit het zicht verdween. Bij het eerste beste steegje trok ze haar aan haar mouw mee naar binnen. "Het is vrij duidelijk dat je niet bekend bent met hoe de dingen hier kunnen gaan." Begon ze hoofdschuddend terwijl ze haar armen over elkaar sloeg. "Ik hoop niet dat die glinsterende prulletjes veel waarde voor je hebben, want als je straks doorloopt op de manier van net denk ik niet dat je die nog lang in je bezit hebt." Vervolgde ze, doelend op de glinsterende sieraden die duidelijk aanwezig waren. "En dan mocht je nog van geluk spreken als dat het enige zou zijn wat je hier had kunnen overkomen." Met opgetrokken wenkbrauw staarde ze de blondine aan, al helemaal klaar om haar dank in ontvangst te nemen.
Nee, ze was slimmer dan haar voorganger, en ze wist zeker dat ze vanavond die sieraden op een toonbank zou smijten en er heel wat gouden munten voor terug zou krijgen.
Tryin' to get control Pressure's takin' its toll Stuck in the middle zone I just want you alone My guessing game is strong Way too real to be wrong Caught up in your show Yeah, at least now I know It wasn't love, it wasn't love It was a perfect illusion somewhere in all the confusion
@Alison
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
Admin
It's such a shame to bury pearls in the country Tumblr_oiaebq5Ufq1ti35kvo6_400


IC posts :
32


Gender :
Female ♀


Age :
18 y/o


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter di mei 30, 2017 5:06 pm




Alison schrok zich rot toen ze opeens een hand om haar arm voelde, maar was zo gewend om haar gezicht in de plooi te houden dat het niet duidelijk was dat ze geschrokken was. Met een afkeurende blik staarde ze even naar de hand, maar draaide zich om toen ze de eigenaar ervan hoorde praten tegen een man die opeens ook vlak achter haar stond. Die had ze dus echt niet aan horen komen. Misschien was het dan ook maar goed dat de jongen die haar arm vast had deed alsof ze elkaar kenden, al betwijfelde ze ten zeerste of iemand met ook maar een beetje verstand het zou geloven. Het mocht wel duidelijk zijn dat iemand zoals zij nooit van haar leven met iemand zoals hij om zou gaan.

Voordat ze hier echter een opmerking over kon maken werd ze echter meegetrokken naar een of ander steegje, iets waar Alison niet heel comfortabel mee zou zijn geweest was het niet dat haar metgezel zo ontzettend... klein was. Zeker voor een jongen. Met opgetrokken wenkbrauwen en haar armen over elkaar geslagen luisterde ze naar de preek die ze te horen kreeg. Ze rolde even met haar ogen. "Lief dat het je zo aan het hart gaat wat er met mij gebeurt, maar ik kan me niet herinneren dat ik gevraagd heb of iemand me naar een aftands steegje mee kon sleuren om me daar vervolgens een preek te geven, dus als je me zou willen excuseren." Er verscheen een klein, ijzig glimlachje op haar gezicht. Ze ging er van uit dat de jongen wel opzij zou stappen.
Alison Winter
Alison Winter
Admin
It's such a shame to bury pearls in the country Tumblr_o5l2thTk421u5vdr7o6_250


IC posts :
58


Gender :
Female ♀


Age :
17 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nyx Xiaoyu wo mei 31, 2017 8:16 pm




In plaats van de dankbare reactie die ze verwachtte kreeg ze een stuk bijdehanter antwoord. Blijkbaar had ze de situatie toch anders ingeschat. Ze zou haar tactiek moeten bijstellen mocht ze hier nog wat van willen maken. Zo'n kans als deze zou ze niet snel meer krijgen. "Ik neem aan dat je er ook niet om gevraagd hebt beroofd te worden, en toch stond dat net op het punt om te gebeuren." Antwoordde ze standvastig. Zij was degene die dat had voorkomen, en een klein bedankje zou wel op z'n plaats geweest zijn.

"Luister," begon ze, nog steeds niet aan de kant gestapt. "Niet iedereen hier is 'slecht'. Ik wil je best de wijk uit brengen. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is je iets minder ondankbaar opstellen." Terwijl ze haar antwoord afwachtte trok ze de handdoek van haar nek en sloeg deze over haar schouder. Als iedereen in de hogere Classes zich zo gedroeg had ze niets te klagen over het district waar ze in verbleef.
Tryin' to get control Pressure's takin' its toll Stuck in the middle zone I just want you alone My guessing game is strong Way too real to be wrong Caught up in your show Yeah, at least now I know It wasn't love, it wasn't love It was a perfect illusion somewhere in all the confusion
@Alison
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
Admin
It's such a shame to bury pearls in the country Tumblr_oiaebq5Ufq1ti35kvo6_400


IC posts :
32


Gender :
Female ♀


Age :
18 y/o


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter vr jun 02, 2017 1:54 pm




Alison kneep haar ogen een beetje samen toen degene voor haar niet aan de kant ging. Dat ze bijna beroofd was had ze misschien niet doorgehad, maar ze was niet van plan om dat toe te geven. "Luister, held, we zijn hier niet aan het onderhandelen. Ik hoef helemaal niets te doen voor je, want jij gaat mij helemaal niet de wijk uit begeleiden." Ze bekeek de persoon voor haar een keer van top tot teen. Dat hij vond dat hij het recht had om zo tegen haar te praten verbaasde haar, maar dat was niet het enige verbazende aan deze situatie. "Ik zou je vriendelijk willen verzoeken om aan de kant te gaan. Of heb je liever dat ik aan iedereen vertel dat je eigenlijk een meisje bent?" Een opgetrokken wenkbrauw ging gepaard met een ietwat uitdagend glimlachje. Het was een beetje een bluf, maar iedereen met een normaal stel hersens had het kunnen bedenken. Haar stem was zeker een octaaf omhoog gegaan sinds ze alleen in het steegje waren, maar aan haar kleding en haar te zien was het duidelijk niet te bedoeling dat iemand dat wist. Helaas voor haar had Alison haar al heel snel doorgehad. Hoe dat kwam was voor Alison een raadsel, maar erg vond ze het niet.
Alison Winter
Alison Winter
Admin
It's such a shame to bury pearls in the country Tumblr_o5l2thTk421u5vdr7o6_250


IC posts :
58


Gender :
Female ♀


Age :
17 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nyx Xiaoyu vr jun 02, 2017 2:56 pm




Ze begon steeds tevredener te worden met haar plek in de Working Class, gezien de attitude van deze meid met de minuut erger leek te worden. Na haar antwoord werd de neiging om haar maar gewoon te laten gaan steeds groter, maar dan zou ze uiteindelijk toch wel worden beroofd en zou de buit voor een ander zijn, iets wat ze niet bepaald zag zitten. Ze was nog aan het nadenken over een antwoord toen de volgende opmerking haar om de oren vloog. Haar ogen schoten iets wijder open bij deze 'bedreiging' en voor enkele seconden was ze duidelijk off-guard. Uiteindelijk wist ze zich weer te herpakken. Het was niet dat men niet persé mocht weten dat ze een meisje was, het was meer dat ze zich veiliger voelde als 'jongen', vooral in een omgeving als deze. "Ik, een meisje? Hoe zou je dat willen bewijzen?" Probeerde ze zo kalm mogelijk te antwoorden, maar het feit dat ze dit zo snel doorhad baarde haar zorgen. "En al zou je dat kunnen, waarom zouden ze jou geloven?" Niemand hier had het zo op de hogere Classes, dus de kans dat ze haar woorden blindelings aan zouden nemen was vrij klein.. toch? 
Tryin' to get control Pressure's takin' its toll Stuck in the middle zone I just want you alone My guessing game is strong Way too real to be wrong Caught up in your show Yeah, at least now I know It wasn't love, it wasn't love It was a perfect illusion somewhere in all the confusion
@Alison
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
Admin
It's such a shame to bury pearls in the country Tumblr_oiaebq5Ufq1ti35kvo6_400


IC posts :
32


Gender :
Female ♀


Age :
18 y/o


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter di jun 06, 2017 6:05 pm




De blondine trok één wenkbrauw op bij het horen van het antwoord van degene voor haar. Zou ze zelf doorhebben dat ze niks anders heeft gedaan dan haar vermoedens bevestigen? "Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is zoiets niet heel moeilijk om te bewijzen." zei ze schamper. Was dat nou echt de vraag om over te vallen? Ze wachtte eventjes voor ze verder ging. "En ze zouden mij geloven omdat ik Alison Winter ben, en jij bent... Niemand." Ze glimlachte erbij, alsof ze het meisje een compliment gaf. "Al is het natuurlijk onbeleefd van me dat ik me niet eerder officieel heb voorgesteld, hmm?" Ze stak haar hand uit. "Wat is jouw naam?" Ondanks het feit dat ze in onbekend gebied was, voelde ze zich redelijk op haar gemak. Dat krijg je als je een situatie denkt onder controle te hebben.
Alison Winter
Alison Winter
Admin
It's such a shame to bury pearls in the country Tumblr_o5l2thTk421u5vdr7o6_250


IC posts :
58


Gender :
Female ♀


Age :
17 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Nyx Xiaoyu di jun 06, 2017 8:15 pm




Na de eerste opmerking rolde ze met haar ogen. Tuurlijk, als je het op die manier wilde bewijzen. Haar volgende opmerking trok haar aandacht volledig na het horen van de naam 'Winter'. Was ze één van hun? Wat moest een Winter in gods naam op een plek als deze. Wat ze hier ook deed, het was in ieder geval maar beter dat ze zich niet zo makkelijk had laten beroven. Mocht dat haar wel gelukt zijn was ze geheid in de kerkers gesmeten.  
De blondine stak haar hand uit na zich te hebben voorgesteld. Nyx liet haar blik er even op rusten, maar vestigde deze al snel weer op hare. "Nyx," antwoordde ze kort maar krachtig, zonder ook maar aanstalten te maken om haar hand te schudden. Het liefst wilde ze zo min mogelijk met die Winters te maken hebben, gezien haar reputatie nou niet bepaald geweldig was.  
Tryin' to get control Pressure's takin' its toll Stuck in the middle zone I just want you alone My guessing game is strong Way too real to be wrong Caught up in your show Yeah, at least now I know It wasn't love, it wasn't love It was a perfect illusion somewhere in all the confusion
@Alison
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
Admin
It's such a shame to bury pearls in the country Tumblr_oiaebq5Ufq1ti35kvo6_400


IC posts :
32


Gender :
Female ♀


Age :
18 y/o


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alix Carve wo jun 07, 2017 10:30 am




It's such a shame to bury pearls in the country Divide10
Soms vroeg ze zich wel eens af hoe ze het voor elkaar kregen. Alles wat ze hoefde te doen was bij de Countess blijven en zorgen dat haar niets zou overkomen. Ja de trein was misschien laat, maar dat betekende niet dat het acceptabel was om Alison uit het ook te verliezen. Nu bewoog Alix zich als een storm door de slums. Aan ieder persoon vragen of ze iemand uit de upperclass hadden gezien. De richting die aangewezen werd volgde ze rusteloos. Om niet te veel aandacht en geweld aan te trekken had ze niet haar Guard uniform aan kunnen doen. Nu droeg ze een donkerbruine, wat grote werkbroek, stevige laarzen, een goed korset om haar ingewanden te beschermen in geval van nood, een strak zwart t-shirt en een leren jack met halflange mouwen. Ze viel er een stuk minder door op maar trok als nog de aandacht. Niets anders viel te verwachten als ze zag hoe Alix zich voortbewoog. Natuurlijk was ze niet bang om hier en daar iemand stevig vast te pakken bij de kraag als ze informatie nodig had voor de richting. Ook het glimmende zwaard dat met een riem om haar heupen hing trok de aandacht. Meerdere keren had ze bijna de vingers af moeten hakken van een dief die haar te snel af dacht te zijn. Langzaam maak zeker begon het te schemeren. Als ze nu niet zou opschieten hadden ze een nog groter probleem. 's Avonds was het nog gevaarlijker in de Slums als dat het normaal was. Het begon er gelukkig op te lijken dat ze in de buurt was. Van de mensenmassa trok ze zich niets meer aan. Haar schouders botste haast continu tegen die van anderen. Het laatste persoon dat ze de weg had 'gevraagd' zei dat een blonde Upperclass was meegetrokken door een klein persoon uit de Workingclass. Dat kon nog wel eens voor problemen zorgen. Ze moest snel zijn. Haar grijsblauwe ogen vielen op een bos blonde haren in een steegje aan de overkant van de straat. Meteen baande ze zich een weg dwars door de mensenmassa. Haar hand hield ze op het heft van haar zwaard. Oh wow, het was echt best een klein persoon dat Alison had meegenomen. "Eindelijk," verzuchtte ze terwijl ze richting het tweetal in het steegje liep. Alison leek niets te hebben opgelopen, behalve wat vuil dan. Dat zou ze in ieder geval nog wel overleven. Het enige verwarrende was dat de blondine haar hand naar de ander had uitgestoken. Vreemd. Alix veegde wat zilverkleurige haren uit haar gezicht. Door haar 'zoektocht' door de Slums was het vrij warrig gaan zitten en dat zag er nou niet bepaald minder bedreigend uit naast haar lengte en uiterlijk. Misschien zou dat zelfs helpen tegen het Workingclass persoon. Ach ze zou wel zien hoe het daar mee ging."Alison, hoe ben je op het idee gekomen om een speurtocht voor me uit te zetten." Ze kende de blondine vrijwel haar hele leven al en Alison zou vast ook wel begrijpen dat er een heel drama over haar aan de hand was onder de Guards op het moment. Daarbij leek het Alix wel logisch dat de blondine zou begrijpen dat de huidige situatie niet bepaald de bedoeling was en dat ze meteen mee terug zou komen naar het Upperclass district.
It's such a shame to bury pearls in the country Divide10
Alix Carve
Alix Carve
Citizen
It's such a shame to bury pearls in the country Sword_10


IC posts :
18


Gender :
Female ♀


Age :
17


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Alison Winter wo jun 07, 2017 9:02 pm




the world has no right to my heart


Er ontstond een redelijk awkward situatie toen 'Nyx' besloot om haar uitgestoken hand te laten voor wat het was. How rude. Echt erg vond ze het echter niet, want ondanks het feit dat Nyx aan de handdoek te zien zich net had gewassen vertrouwde Alison de hygiëne van deze plek niet helemaal. Of beter gezegd, helemaal niet.

Net op het moment dat ze daar een sassy opmerking over wilde maken hoorde ze een stem die ze maar al te goed kende. Langzaam draaide ze zich om naar de plek waar het geluid vandaan kwam, met een schuldbewuste blik in haar ogen. Ze hoefde het gezicht van Alix niet te zien om te weten dat ze niet blij was. Dit vermoeden werd driedubbel bevestigd toen ze dat wél zag. Haha, oeps. "Speurtocht? Nee, ik wilde gewoon even testen of jullie als guards nog helemaal scherp waren. En je hebt me gevonden, dus eh... Goed gedaan." Lekker Ali. Goede poging. Ze draaide zich weer om naar Nyx. "Fijn dat je me gezelschap wilde houden, maar zoals je ziet moet ik nu weer gaan. Maar ik zie je nog wel een keer." Of niet. Ze deed ook niet héél erg haar best om het sarcasme in haar stem te maskeren. Zonder Nyx verder nog een blik waardig te gunnen, stapte ze langs haar om verder met Alix mee te lopen.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Gesponsorde inhoud




Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum