Kletstopic
Pagina 6 van 40• Deel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Hahaha drie en vier voordat de site überhaupt open was? Well.. that's an accomplishment :'D
Ik zou het karakter eig pas aanmaken als ik ooit like een creature kon spelen ofzo maar ugh ik heb zo'n leuk idee ;3;en een leuke faceclaim maargoed als ik dat doe hebben we zowat de hele 100 cast hier rondlopen
Ik zou het karakter eig pas aanmaken als ik ooit like een creature kon spelen ofzo maar ugh ik heb zo'n leuk idee ;3;
Roxanne Keegan
IC posts :
45
Alignment :
Neutral
Nyx en Victoria komen van een ander forum en Leorina van een rp van mij en Cat. Ik wilde ze hier allemaal spelen dus ik moest wel. )': Azra vond ik gewoon koel passen bij het onderwerp hahaha
En joh, gezellig al die the 100 claims. :'D Ik heb de serie zelf nog niet gezien maar wel veel over gehoord. Is 'ie een beetje leuk? Ik en m'n ma hebben toch wat nieuws nodig voor als we ouat en oitnb af hebben.
En joh, gezellig al die the 100 claims. :'D Ik heb de serie zelf nog niet gezien maar wel veel over gehoord. Is 'ie een beetje leuk? Ik en m'n ma hebben toch wat nieuws nodig voor als we ouat en oitnb af hebben.
Leorina Winter
IC posts :
17
Alignment :
Lawful Neutral
Vier karakters al, wauw. Dat zal ik dus nooit overleven xD Nee ik ga alle inspi voor meerdere karakters onderdrukken tot ik zeker weet dat ik er nog één aankan wish me luck
Ik heb volgens mij drie episodes gekeken van The 100, maar ben nooit verder gegaan :'D Misschien toch maar een keer doen?
Ik heb volgens mij drie episodes gekeken van The 100, maar ben nooit verder gegaan :'D Misschien toch maar een keer doen?
Aeon Lundell
IC posts :
4
Alignment :
Chaotic Good
@Linn: Thanks! <3 en ik zal 'm zeker onthouden dan.
@Raven: Snap ik haha, 't is dat dit het enige forum is waar ik actief ben anders had ik 't ook zeker niet gekund. :'D
Ik wil nog één of twee topics erbij tot ik de andere heb afgerond, maar ik weet niet met welk karakter asdfghjkl.
@Raven: Snap ik haha, 't is dat dit het enige forum is waar ik actief ben anders had ik 't ook zeker niet gekund. :'D
Ik wil nog één of twee topics erbij tot ik de andere heb afgerond, maar ik weet niet met welk karakter asdfghjkl.
Leorina Winter
IC posts :
17
Alignment :
Lawful Neutral
Tbh, Lexa's make-up doet me een beetje denken aan Diana van League of Legends (klik) maar dat ligt waarschijnlijk echt een beetje aan mij
Zal ik niet gewoon een lijstje maken van al m'n ideeën voor accounts en dat ik er aan het eind van de maand dan een gaan kiezen want nu kan m'n hoofd niet alles bijhouden X"D
Zal ik niet gewoon een lijstje maken van al m'n ideeën voor accounts en dat ik er aan het eind van de maand dan een gaan kiezen want nu kan m'n hoofd niet alles bijhouden X"D
Alix Carve
IC posts :
18
Alignment :
Lawful Neutral
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: