Kletstopic
Pagina 23 van 40• Deel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Van die toetsen waarvoor je 475 woordjes moet kennen en ze er maar 20 vragen met een gek strenge normering en omdat je niet precies het juiste Nl woord wist van een paar maar een 7.0 haalt terwijl je wel alle 475 naar Engels wist :')
Alix Carve
IC posts :
18
Alignment :
Lawful Neutral
Man man man kiddo's ik begon me op een gegeven moment echt zorgen te maken of iedereen wel zou slagen
Ik hoorde dat bij mij op school het percentage dat van vwo geslaagd was zonder herkansingen 70% was terwijl dat normaal altijd in de 90 lag na herkansingen en dat scheelt nooit zo veel. En er was een havo klas waarbij 1/3 gezakt was 0.0
Ik hoorde dat bij mij op school het percentage dat van vwo geslaagd was zonder herkansingen 70% was terwijl dat normaal altijd in de 90 lag na herkansingen en dat scheelt nooit zo veel. En er was een havo klas waarbij 1/3 gezakt was 0.0
Alix Carve
IC posts :
18
Alignment :
Lawful Neutral
Idk wat maar ergens bovenaan de pagina gaat het mis met de codes bij Rox
Alright ik heb so far gek hoge en gek lage punten gehaald dus dit wordt lekker irritant de komende twee weken
Nog 1 presentatie, 1 verslag, 1 mondeling, 2 proefwerken en 1 schriftelijke overhoring, dan een hele toetsweek en dan vrijheid
Alright ik heb so far gek hoge en gek lage punten gehaald dus dit wordt lekker irritant de komende twee weken
Nog 1 presentatie, 1 verslag, 1 mondeling, 2 proefwerken en 1 schriftelijke overhoring, dan een hele toetsweek en dan vrijheid
Alix Carve
IC posts :
18
Alignment :
Lawful Neutral
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: