Kletstopic
Pagina 13 van 40• Deel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Lexa Salvatore schreef:Maar was Fred niet juist degene die zich zorgen moest maken om de slipper? (': Komt ie straks de keuken niet meer in.
Oh god ik zou wachten met Lexa maar ik heb eig zin om met haar te posten ;v;
Niemand is veilig voor de slipper. (:<
Nyx Xiaoyu
IC posts :
32
Alignment :
Chaotic Neutral
Sounds good!!! Elmira is in!!Aeon Lundell schreef:
Ik had het idee om met Aeon een soort groepje outsiders op te starten die actief wat tegen de stad willen gaan doen, maar dat moet ik eerst eventjes verder uitwerken nog/zoektopic voor maken. Misschien dat ze Elmire dan inhuren en de rest voor afleiding zorgt ofzo :'DEn dan keihard in hun missie falen I want chaossss *laughs evilly*
Elmira Brock
IC posts :
18
Alignment :
Neutral Evil
Nu alleen nog een legit reden bedenken waarom Lexa de stad uit is gevlucht toen ze zes was ;3; uhm
Ik had een leuk idee maar dat gaat niet want daarvoor moet ze een shapeshifter zijn en ik heb geen zin om vier jaar daarop te wachten hehe
Ik had een leuk idee maar dat gaat niet want daarvoor moet ze een shapeshifter zijn en ik heb geen zin om vier jaar daarop te wachten hehe
Lexa Salvatore
IC posts :
3
Alignment :
Chaotic Good
Elmira Brock schreef:Oke nu wil ik het weten ook, hoe zit het nou met de slipper?
Op een ander forum was 't een soort inside joke geworden dat Vic mensen sloeg met slippers als ze boos is. :')
Nyx Xiaoyu
IC posts :
32
Alignment :
Chaotic Neutral
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: