Kletstopic
Pagina 14 van 40• Deel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Roxanne Keegan schreef:Azra I'zorwyn schreef:Al die kleurtjes in de 24 uur lijst maken me zo blij! ヽ(ヅ)ノ
Het maakt me blij dat er best wel wat mensen online zijn want dan kan ik rpg'en want ik had het echt weer nodig om met mensen te rpg'en
Same! Dieren en anime karakters liggen me de laatste tijd niet meer zo. Ik heb m'n draai in mensen rp'en echt helemaal gevonden haha. :')
Azra I'zorwyn
IC posts :
9
Alignment :
Lawful Evil
Wölf: Ur tempting me, nu wil ik een topic maken ;3; Nadat ik een andere gemaakt heb voor Alexander en gepost heb ik Victoria dan maar~
Juul: Yeah right? Naja ik heb het gewoon een beetje gemist, is al best lang geleden dat ik echte mensen heb gerpg'd, and it's fun I guess!
Juul: Yeah right? Naja ik heb het gewoon een beetje gemist, is al best lang geleden dat ik echte mensen heb gerpg'd, and it's fun I guess!
Roxanne Keegan
IC posts :
45
Alignment :
Neutral
hahaha geeft niet!! ik ben gewend dat ik in de rpg wereld aangesproken word met Wölf of Wolf of Wolfie of whatever je kan verzinnen. maar er zijn hier ook mensen die me persoonlijk kennen en mn echte naam kennen en die gebruiken. (niet dat ik dat erg vind tho hahaha)
Frederick Winter
IC posts :
31
Alignment :
Lawful Good
Alix Carve schreef:Ik doe er even over en helemaal hier omdat ik te lui ben om de hele tijd naar iedereens profiel te gaan
Waarom is lineart zo moeilijk 0.0
Ik heb hetzelfde probleem :'D
& voor dezelfde reden dat tekenen best wel een challenge is?
Aeon Lundell
IC posts :
4
Alignment :
Chaotic Good
Wölf: PFF en hier was ik denkend dat je een super coole naam had. No just kidding yk xD
Oh god, ik heb de hele dag amper iets te posten en nu heb ik twee topics om aan te maken en DRIE topics om op te reageren.I like it
Oh god, ik heb de hele dag amper iets te posten en nu heb ik twee topics om aan te maken en DRIE topics om op te reageren.
Roxanne Keegan
IC posts :
45
Alignment :
Neutral
Frederick Winter schreef:ahhahah I wish
ik wilde mijn tweede naam veranderen naar Wolf, aangezien ik binnenkort mijn papieren ga indienen voor mijn naamsverandering, maar ik mocht niet van mijn moeder pffff
Pffff partypooper xD Wolf is een leuke naam~
Oké oké tijd voor post nummer 1 voor Alexander~
Aeon: Ahahah yeah als ik inspiratie heb gaat het gewoon allemaal lekker vanzelf to be honest xD Ik heb alleen altijd moeite met beginposts, maar de rest gaat meestal wel oké(-ish)
Roxanne Keegan
IC posts :
45
Alignment :
Neutral
@Fred, ik zou willen dat ik dat ook kon xD Ik heb er nu 5-6 en heb het gevoel dat dat al té veel van het goede is x3
@Rox, ja het scheelt wel als je genoeg inspiratie hebt :') & begin posts zijn ook gewoon lastige rotzakken.
@Rox, ja het scheelt wel als je genoeg inspiratie hebt :') & begin posts zijn ook gewoon lastige rotzakken.
Aeon Lundell
IC posts :
4
Alignment :
Chaotic Good
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: