Kletstopic
Pagina 15 van 40• Deel
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Wat voor een takentablet heb je? Het heeft bij mij ook wel even geduurd voor ik comfortabel met die van mij was, maar ik heb de typische lineart stijl voor cellshading en zo opgegeven, want et lukte me nooit :') misschien ooit nog eens
Aeon Lundell
IC posts :
4
Alignment :
Chaotic Good
@Alix, oh nice. Ik heb zelf een Wacom intuos pro, maar zou stiekem toch wel een cintiqu willen. Beetje heel erg duur dus dat word em waarschijnlijk niet maar ik kan hopen.
Haha gewoon verder blijven prutsen dan komt het vanzelf wel goed :'D Ben wel nieuwsgierig naar die tekening hoor >:3
Haha gewoon verder blijven prutsen dan komt het vanzelf wel goed :'D Ben wel nieuwsgierig naar die tekening hoor >:3
Aeon Lundell
IC posts :
4
Alignment :
Chaotic Good
@Robin, misschien is dat ook wel gewoon mijn probleem, té veel karakters.
@Rox, dat probleem echt precies xD
Speaking of keeping track of things... Is het misschien een idee om ergens in het profiel een veld te hebben waar je de namen van al je accounts kan droppen? Misschien wel handig
@Rox, dat probleem echt precies xD
Speaking of keeping track of things... Is het misschien een idee om ergens in het profiel een veld te hebben waar je de namen van al je accounts kan droppen? Misschien wel handig
Aeon Lundell
IC posts :
4
Alignment :
Chaotic Good
@Babe; Ik schrijf nu een fanfic in het Engels dus ik heb dit ook ;;; Echt mokerkut
@Aeon; Daar ben ik ook recent achtergekomen, de reden waarom ik nooit actief kon blijven.
Aaalsooo, daar is de dump voor. Daar kan je setjes/sheets/karakters/topics etc dumpen. Ik ben bezig met een sheetje waar ik netjes al mn huidige, geplande en afgeronde topics in kan dumpen.
@Aeon; Daar ben ik ook recent achtergekomen, de reden waarom ik nooit actief kon blijven.
Aaalsooo, daar is de dump voor. Daar kan je setjes/sheets/karakters/topics etc dumpen. Ik ben bezig met een sheetje waar ik netjes al mn huidige, geplande en afgeronde topics in kan dumpen.
Robin Aherne
IC posts :
3
Alignment :
Chaotic Neutral
Aeon: Ik heb ook nog nooit of like 1x een karakter gedood, maar dat was voor een plot en daar had ik niet veel gevoelens voor. Ik zou ze echt missen idd ;3; En don't worry, ik ben ook heel erg voor mijn karakters. Ik bedenk geen plots voor ze, maar plots tegen ze tbh (':
Cat: Aah succes!
Cat: Aah succes!
Roxanne Keegan
IC posts :
45
Alignment :
Neutral
Aeon: Ik doe mijn karakters altijd heel veel aan, maar dood maken dat krijg ik ook echt gewoon niet over mijn hart heen xD Ik denk dat ze me dan komen haunten in mijn slaap (':
Alexander: Damn u ;3; Pfff. Alexander made me smile though. He's cute <3
Alexander: Damn u ;3; Pfff. Alexander made me smile though. He's cute <3
Roxanne Keegan
IC posts :
45
Alignment :
Neutral
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: