Kletstopic
Pagina 9 van 40• Deel
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Wat een prachtmeidElmira Brock schreef:hmm? is deze meid goed genoeg?Nyx Xiaoyu schreef:Ja een dude erbij zou cool zijn! 'T is al niet echt een common job voor vrouwen. :'D
- Spoiler:
Zodra er een nieuwe oorlog komt staat Vic in de frontline met de slipper in de aanslag :')
Nyx Xiaoyu
IC posts :
32
Alignment :
Chaotic Neutral
Ik denk dat de outsiders dan nog even een extra keer nadenken of ze wel echt een oorlog willen starten. Slippers zijn angstaanjagend.
Alright ik ga heel misschien een nieuw account aanmaken om de faceclaim alvast te claimen voor als ze klaar is om actief te worden.. :')
Alright ik ga heel misschien een nieuw account aanmaken om de faceclaim alvast te claimen voor als ze klaar is om actief te worden.. :')
Roxanne Keegan
IC posts :
45
Alignment :
Neutral
Omg she's so pretty *-*
Rox gets the hots for her right away
Aeon: hahahah waarom zie ik nu zo'n super dramatische scene waar iedereen ten oorlog gaat en Aeon heel dramatisch een smack met de slipper krijgtterwijl de rest om hem heen de kogels opvangen :')
Rox gets the hots for her right away
Aeon: hahahah waarom zie ik nu zo'n super dramatische scene waar iedereen ten oorlog gaat en Aeon heel dramatisch een smack met de slipper krijgt
Roxanne Keegan
IC posts :
45
Alignment :
Neutral
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: