Kletstopic
Pagina 26 van 40• Deel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Wölf: Omg Romeo is zo sexy man en dat komt van iemand die niet HELEMAAL op dudes valt met ram veel tattoos *-* Rox moet sws ooit een topic met die dude ofzo. Ooit.
Oh shit nu ik het over topics heb. Ik moet eigenlijk nog posten op een paar. Rip.
Oh shit nu ik het over topics heb. Ik moet eigenlijk nog posten op een paar. Rip.
Lexa Salvatore
IC posts :
3
Alignment :
Chaotic Good
omg ja toch kqfjdmfsg maar die gast heeft gewoon iets idk het is zijn attitude denk ik?? die hem sexy maakt??? anyways I agree tho hahaha en ja ze moeten een topic ja B) al denk ik dat dat gaat eindigen in Rox die dr moneyz kwijt raakt hahaha
ik moet nog antwoorden op Fred x Rox... maybe als ik klaar ben met studeren straks
ik moet nog antwoorden op Fred x Rox... maybe als ik klaar ben met studeren straks
Romeo Haris
IC posts :
22
Alignment :
Neutral Evil
Hallo~ :3
She is so pretty amg~
Wölf: Me is gutt; how is u?
En yes de drie musketiers I guess. Geen plots dit keer tho lol.nogniet
Hoewel ik mezelf ga verplichten tot het openen van een plot ofzo. Need to have contact with people LAWL
She is so pretty amg~
Wölf: Me is gutt; how is u?
En yes de drie musketiers I guess. Geen plots dit keer tho lol.
Hoewel ik mezelf ga verplichten tot het openen van een plot ofzo. Need to have contact with people LAWL
Sem Porter
IC posts :
0
Alignment :
Neutral Good
Wölf: Ja gewoon zijn hele attutide en gewoon alles maakt hem wel aantrekkelijk~ En heuheu waarom kan ik nu het bedonderde gezicht van Rox al zien als ze beseft dat ze dr moneys die ze bij zich had kwijt is en nu geen geld heeft voor de trein terug naar winter's mansion (': als daar überhaupt een trein naar gaat maar ??? ik hoop het xD
En oeh hello Pomme! Wat voor shop had je in gedachte?~
En oeh hello Pomme! Wat voor shop had je in gedachte?~
Lexa Salvatore
IC posts :
3
Alignment :
Chaotic Good
@pomme; ik zit nog te studeren, woensdag mn laatste examen, handelsrecht & handelsrecht in de grafische industrie.. echt ziek veel informatie hahaha im fine save meh
zit wel lekker chill naar Die Antwoord te luisteren dus al bij al overleef ik t wel
@lexa; als ze het lief vraagt, krijgt ze wel genoeg om de trein terug te nemen hahahahhaof niet
zit wel lekker chill naar Die Antwoord te luisteren dus al bij al overleef ik t wel
@lexa; als ze het lief vraagt, krijgt ze wel genoeg om de trein terug te nemen hahahahha
Romeo Haris
IC posts :
22
Alignment :
Neutral Evil
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: