Kletstopic
Pagina 12 van 40• Deel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Stiekem hou ik nu al van Lexa en ik ben nog niet eens klaar met dr persoonlijkheid xD Ze is echt het soort persoon dat geld zou stelen van de Winters, het hele bedrag zou uitgeven bij een local winkel en super veel voedsel ofzo kopen, om het dan uit te geven aan de outsiders/haar village en ook een pakketje af te leveren bij de Winters als bedankje (':
'Thanks for ur generosity, dear winters (:'
Hierboven: Haha yeahh ik vergeet dat ik mijn naam kan invoeren bij dat naamdingetje. Oeps.
'Thanks for ur generosity, dear winters (:'
Hierboven: Haha yeahh ik vergeet dat ik mijn naam kan invoeren bij dat naamdingetje. Oeps.
Lexa Salvatore
IC posts :
3
Alignment :
Chaotic Good
Elmira Brock schreef:Voor de familie winter! Misschien is het leuk als een npc Elmire in huurt om een van de bestaande winters te doden? (niet dat het echt gaat gebeuren)
Ik had het idee om met Aeon een soort groepje outsiders op te starten die actief wat tegen de stad willen gaan doen, maar dat moet ik eerst eventjes verder uitwerken nog/zoektopic voor maken. Misschien dat ze Elmire dan inhuren en de rest voor afleiding zorgt ofzo :'D
Aeon Lundell
IC posts :
4
Alignment :
Chaotic Good
Aeon Lundell schreef:Elmira Brock schreef:Voor de familie winter! Misschien is het leuk als een npc Elmire in huurt om een van de bestaande winters te doden? (niet dat het echt gaat gebeuren)
Ik had het idee om met Aeon een soort groepje outsiders op te starten die actief wat tegen de stad willen gaan doen, maar dat moet ik eerst eventjes verder uitwerken nog/zoektopic voor maken. Misschien dat ze Elmire dan inhuren en de rest voor afleiding zorgt ofzo :'DEn dan keihard in hun missie falen I want chaossss *laughs evilly*
Count Azra in! :'D die doet maar al te graag mee om haar gestorven clan matties te wreken.
Nyx Xiaoyu
IC posts :
32
Alignment :
Chaotic Neutral
Aeon Lundell schreef:
Ik had het idee om met Aeon een soort groepje outsiders op te starten die actief wat tegen de stad willen gaan doen, maar dat moet ik eerst eventjes verder uitwerken nog/zoektopic voor maken. Misschien dat ze Elmire dan inhuren en de rest voor afleiding zorgt ofzo :'DEn dan keihard in hun missie falen I want chaossss *laughs evilly*
Voor mijn andere personage Xam ben ik zeker geïnteresseerd!
Edit: en Thalia vast ook wel xD
Thalia Maeve
IC posts :
5
Alignment :
Chaotic Neutral
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: