Kletstopic
Pagina 18 van 40• Deel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Ik heb ook al weer gereageerd, nu eerst nog even bij de geweldige Thalia, mies je hebt haar echt geniaal geweldig gemaakt. Dan weer bij de geweldige Rox met Alex. Eigenlijk vind ik alle personages geweldig.
Is de tekst trouwens goed te lezen in Elmira der onderschrift?
Elmira Brock
IC posts :
18
Alignment :
Neutral Evil
in order to rise from it's own ashes. A phoenix first must burn.Elmira Brock schreef:Ik heb ook al weer gereageerd, nu eerst nog even bij de geweldige Thalia, mies je hebt haar echt geniaal geweldig gemaakt. Dan weer bij de geweldige Rox met Alex. Eigenlijk vind ik alle personages geweldig.
Als dat de tekst is dan is hij te lezen xD
En daar ben ik het mee eens, de karakters die ik tot nu toe heb gelezen, zijn awesome!!
Talulah Chilam Juan
IC posts :
11
Alignment :
Neutral Good
Hey morgen iedereen!
Zag net een koe naar zo'n paaltje staren met een verwarde blik, like what the hell is that? Sooo komisch... Jammer dat de trein nogal snel was, was benieuwd of ze nog dichterbij durfde te komen hahaha..
En hoe is het met iedereen??
Oh by the way.. Ik ben verveeld in de trein bijna elke dag. Dus als iemand nog een topicje moet stuur dan gerust een bericht xD
Zag net een koe naar zo'n paaltje staren met een verwarde blik, like what the hell is that? Sooo komisch... Jammer dat de trein nogal snel was, was benieuwd of ze nog dichterbij durfde te komen hahaha..
En hoe is het met iedereen??
Oh by the way.. Ik ben verveeld in de trein bijna elke dag. Dus als iemand nog een topicje moet stuur dan gerust een bericht xD
Talulah Chilam Juan
IC posts :
11
Alignment :
Neutral Good
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: