Kletstopic
Pagina 29 van 40• Deel
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Als ik ooit een creature heb offer ik die wel ooit op man. That'd be so much fun xD
En yes een goede en een slechte die elkaar bekritiseren, damn. Ashmore needs that!
Ik vraag me stiekem ook echt af hoe Ahsmore is tegenover creatures. Aan de ene kant denk ik dat ze die wezens gewoon afweren, maar aan de andere kant hoop ik stiekem dat ze gewoon heel graag een creature in handen willen krijgen om te zien wat er nou anders aan dit soort 'mensen' is xD
En yes een goede en een slechte die elkaar bekritiseren, damn. Ashmore needs that!
Ik vraag me stiekem ook echt af hoe Ahsmore is tegenover creatures. Aan de ene kant denk ik dat ze die wezens gewoon afweren, maar aan de andere kant hoop ik stiekem dat ze gewoon heel graag een creature in handen willen krijgen om te zien wat er nou anders aan dit soort 'mensen' is xD
Elijah Hemming
IC posts :
0
Alignment :
Lawful Good
Yeah indeed.. Very interesting. Maar .. voordat dat me dat lukt (ik denk dat ik beter ben in een 'goede' nutty professor) moet ik eerst een vrouwelijke fc vinden lawl. En bovendien wil ik eerst sem af hebben c':
Of een mannelijke nutty professor.. Mmm c':
Te veel opties. My brain can't handle.
Of een mannelijke nutty professor.. Mmm c':
Te veel opties. My brain can't handle.
Sem Porter
IC posts :
0
Alignment :
Neutral Good
Boy boy ik kom niet uit mijn woorden bij Elijah's history.
This isn't happening again .-. waarom ben ik zo slecht in geschiedenis schrijven argghh.
Misschien moet ik wel gewoon de drama skippen en er ipv een dramatisch gezin van maken gewoon een happy family maken maar ;3; ugh.
This isn't happening again .-. waarom ben ik zo slecht in geschiedenis schrijven argghh.
Misschien moet ik wel gewoon de drama skippen en er ipv een dramatisch gezin van maken gewoon een happy family maken maar ;3; ugh.
Elijah Hemming
IC posts :
0
Alignment :
Lawful Good
Oh god ken je een ander karakter met die achternaam dann? xD
Ik kwam het tegen op een site met deze description:
'HEMMING: Scandinavian name derived from Old Norse hamr, meaning "shape." The name may have originated as a byname for a "shape-shifter" or "werewolf." '
And I loved it ;D Niet dat hij een shapeshifter of werewolf is. Lol.
Ik kwam het tegen op een site met deze description:
'HEMMING: Scandinavian name derived from Old Norse hamr, meaning "shape." The name may have originated as a byname for a "shape-shifter" or "werewolf." '
And I loved it ;D Niet dat hij een shapeshifter of werewolf is. Lol.
Elijah Hemming
IC posts :
0
Alignment :
Lawful Good
Manu Rios? Heb hem ook al bekeken maar hij ziet er zo mooiboy uit en idk
Xavier Dolan was op zich ook wel nice maar daar zijn legit 2 foto's van die echt passen
Ik wil een kind van die twee hebben want dat zou de perfecte fc voor Kei zijn idk
Xavier Dolan was op zich ook wel nice maar daar zijn legit 2 foto's van die echt passen
Ik wil een kind van die twee hebben want dat zou de perfecte fc voor Kei zijn idk
Alix Carve
IC posts :
18
Alignment :
Lawful Neutral
Alix Carve schreef:Manu Rios? Heb hem ook al bekeken maar hij ziet er zo mooiboy uit en idk
aah ja shit ;o
Alison Winter
IC posts :
58
Alignment :
Lawful Neutral
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: