Kletstopic
Pagina 28 van 40• Deel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Juul: Aahhh yess! Hij gaat gewoon honden uitdelen en binnenkort heeft heel Ashmore een cutie *-* Ik weet alleen nog niet welke honden hij allemaal gaat fokken. Ik heb nu huskies op de lijst staan namelijk xD Not sure if there will be more~ probablyy.
Ik zie nu een hele ranch voor me maar dan met honden *-*
Elijah Hemming
IC posts :
0
Alignment :
Lawful Good
Elijah Hemming schreef:Juul: Aahhh yess! Hij gaat gewoon honden uitdelen en binnenkort heeft heel Ashmore een cutie *-* Ik weet alleen nog niet welke honden hij allemaal gaat fokken. Ik heb nu huskies op de lijst staan namelijk xD Not sure if there will be more~ probablyy.
Ahhh sounds great! Ik heb meerdere opties dus komt vast wel goed. (8
- pupper spam:
Nyx Xiaoyu
IC posts :
32
Alignment :
Chaotic Neutral
@Elijah: Jaa de verleiding is echt groot, maar wil eerst deze twee even beetje actief hebben weer ben de afgelopen dagen veel weg geweest waardoor ik niet veel heb kunnen posten. Wil eerst dat actief hebben dan derde personage overwegen~
Xam Michealson
IC posts :
12
Alignment :
Neutral
Thalia Maeve schreef:Is er nog iemand die een topic wilt met Xam of met Thalia?
oeeeeeeh *lurks from a distance* ik wil er wel eentje tbh. Romeo x Thalia?
Romeo Haris
IC posts :
22
Alignment :
Neutral Evil
Ik probeer duo te bellen. Let's wait nine minutes ;3; Buuuuuhh fuck my life
Juul: Awhhhh all those dogs are cutiess
Hmmm ik neem aan dat deze dogbreeder dan maar een outsider wordt.. not suree... maar in de stad kan hij moeilijk een boerderijtje hebben xD
Juul: Awhhhh all those dogs are cutiess
Hmmm ik neem aan dat deze dogbreeder dan maar een outsider wordt.. not suree... maar in de stad kan hij moeilijk een boerderijtje hebben xD
Laatst aangepast door Elijah Hemming op ma jun 19, 2017 1:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Elijah Hemming
IC posts :
0
Alignment :
Lawful Good
Romeo Haris schreef:
oeeeeeeh *lurks from a distance* ik wil er wel eentje tbh. Romeo x Thalia?ik zou dit niet moeten doen want examen maar woensdag is mn laatste dus we kunnen hem al slowly opstarten?
Yeah sure! We kunnen rustig aan doen ;D wil jij hem starten of zal ik het doen?
Xam Michealson
IC posts :
12
Alignment :
Neutral
Loolololol; een candystore alleen voor volwassenen c':
Dat is .. nice xD
Candy met alcohol c':
-eigenaar haat kinderen- XD
Ik moet Sem ook even af maken tbh. Maar eerst ideeën op doen. Ik dacht eerst aan een alchemist. Maar dat lijkt tbh een beetje op The compass maybe... Hoewel een nutty proffessor soort van echt nog wel bij m'n ideetjes staat voor een female yesh :3
Dat is .. nice xD
Candy met alcohol c':
-eigenaar haat kinderen- XD
Ik moet Sem ook even af maken tbh. Maar eerst ideeën op doen. Ik dacht eerst aan een alchemist. Maar dat lijkt tbh een beetje op The compass maybe... Hoewel een nutty proffessor soort van echt nog wel bij m'n ideetjes staat voor een female yesh :3
Sem Porter
IC posts :
0
Alignment :
Neutral Good
But but but zomer is zo fun ;3; zegt de persoon die binnen zit met de airco aan
Anyways. Candy store met alcohol, yes please xD
En omg zodra er creatures zijn hebben we echt zo'n dude/girl nodig die gewoon wil testen op die 'mensen' .-. That would be cool.en ze meer ziet als beesten dan als mensen tbh
Anyways. Candy store met alcohol, yes please xD
En omg zodra er creatures zijn hebben we echt zo'n dude/girl nodig die gewoon wil testen op die 'mensen' .-. That would be cool.
Elijah Hemming
IC posts :
0
Alignment :
Lawful Good
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: