Kletstopic
Pagina 3 van 40• Deel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Lev? ~ ;D
Gewoon doen zou ik zeggen! Ik hoop dat het hier lekker actief wordt & blijft want ik wil met Roxanne rpg'en omg.
En oeh een girl met protheses, sounds good too! Ik heb helaas geen ideeën voor karakters op het momentof eigenlijk wel, maar ik probeer ze te onderdrukken ehm
Gewoon doen zou ik zeggen! Ik hoop dat het hier lekker actief wordt & blijft want ik wil met Roxanne rpg'en omg.
En oeh een girl met protheses, sounds good too! Ik heb helaas geen ideeën voor karakters op het moment
Roxanne Keegan
IC posts :
45
Alignment :
Neutral
Ah ja sorry een groot deel van ons heeft al samen op meerdere fora gezeten, maar Lev was een van mijn accounts op de Hogwards rpg
Ja issue is dat ik ze dus ook probeer te onderdrukken. Want ik heb ook accounts op andere sites actief te houden en de komende maand wordt enorm druk voor mij.
Ja issue is dat ik ze dus ook probeer te onderdrukken. Want ik heb ook accounts op andere sites actief te houden en de komende maand wordt enorm druk voor mij.
Alix Carve
IC posts :
18
Alignment :
Lawful Neutral
Ah op die manier! Ik ben niet zo bekend met de nieuwere RPGs, ik wist eigenlijk niet eens dat er een draaiende hogwarts rpg was. Damn! Zit zelf nog maar op twee rpgs currently, na een lange tijd van inactiviteit kan ik eindelijk weer wat posten want heb geen school meer #yayeindexamensover
En same over het actief houden van andere accounts op andere sites, dat is voornamelijk de issue.
En same over het actief houden van andere accounts op andere sites, dat is voornamelijk de issue.
Roxanne Keegan
IC posts :
45
Alignment :
Neutral
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: