Kletstopic
Pagina 21 van 40• Deel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Oeh de sims <3 Mijn favoriete is de sims 2 want: jeugdherrineringen! Maar er past maar een sims op mijn laptopje dus ik heb maar gekozen voor de sims 4 omdat die nog veel ge-update word en er nog veel mods/cc uitkomen.
Ik had op deze laptop eerst de sims 3 met pets en supernatural maar ik kreeg de hele tijd bugs zoals katten met vleugels XD
Ik maak zelf ook cc (ik probeer het): https://bunnytaff.tumblr.com/
Ik had op deze laptop eerst de sims 3 met pets en supernatural maar ik kreeg de hele tijd bugs zoals katten met vleugels XD
Ik maak zelf ook cc (ik probeer het): https://bunnytaff.tumblr.com/
Julien Xavier
IC posts :
4
Alignment :
Chaotic Good
Nyx Xiaoyu schreef:Ik speel zelf alleen de sims 2. :') als je duizend mods download en alle uitbreidingen hebt is 't best nog wel lit.
kerel sims op een onbewoond eiland
met Fred tussen de apen HAHAHAH
also ik ga morgen proberen bijposten na mijn examen, gewoon morgen voormiddag nog ff goed alles herhalen en dan dat ding gaan slayen in de namiddag dus probably heb ik in de namiddag wel ff tijd dan whooo
Frederick Winter
IC posts :
31
Alignment :
Lawful Good
Morgen.. Onze kat zo maar naar de dierenarts brengen. Misschien dat we hem een spuitje moeten geven. Dat arme beest is al maanden niet fit en koudere dagen gaat nog wel redelijk. Maar gisteren met 28 graden viel hij telkens bijna om. Drie keer blazen en hij ligt... Als hij wel gaat, ga ik hem enorm missen, hij is al ruim 10 jaar bij ons..
Talulah Chilam Juan
IC posts :
11
Alignment :
Neutral Good
Talulah Chilam Juan schreef:Morgen.. Onze kat zo maar naar de dierenarts brengen. Misschien dat we hem een spuitje moeten geven. Dat arme beest is al maanden niet fit en koudere dagen gaat nog wel redelijk. Maar gisteren met 28 graden viel hij telkens bijna om. Drie keer blazen en hij ligt... Als hij wel gaat, ga ik hem enorm missen, hij is al ruim 10 jaar bij ons..
Ah gossie, sterkte.
Julien Xavier
IC posts :
4
Alignment :
Chaotic Good
@Julien en Elmira, dankje. De kat is gelukkig levend terug gekomen. Ze denken dat hij artrose heeft en alleen glucosamine helpt niet. Nu ook ontstekingsremmers mee gekregen, hopen dat het helpt. Want anders is het botkanker. Glucosamine hebben we zelf aangeschaft en de dierenarts vond het een prima idee.
@Xam, zware dagen aan het werk?
@Xam, zware dagen aan het werk?
Talulah Chilam Juan
IC posts :
11
Alignment :
Neutral Good
@Xam aha.. Dat verklaard veel.
Dankje. Hij is niet de jongste meer dus is alles ook lastiger om alles te behandelen. Meer risico's.
@Aeon, dankje. Hij gedraagt zich soms alsof hij nog een kitten is als de medicatie aan slaat. Glucosamine slaat ook aan en liet hem af en toe als een kitten reageren. Echter was het dus niet voldoende.
Dankje. Hij is niet de jongste meer dus is alles ook lastiger om alles te behandelen. Meer risico's.
@Aeon, dankje. Hij gedraagt zich soms alsof hij nog een kitten is als de medicatie aan slaat. Glucosamine slaat ook aan en liet hem af en toe als een kitten reageren. Echter was het dus niet voldoende.
Talulah Chilam Juan
IC posts :
11
Alignment :
Neutral Good
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: