Descendants of Despair
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kitchen raid

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter wo jun 07, 2017 12:53 pm






Het was weer eens zo ver hoor. Fred had honger. Het was amper een uur na het avondeten, dat trouwens ook heel erg overvloedig was geweest, maar toch. Misschien was het gewoon meer zin in nog wat van die heerlijke pudding van het dessert van eerder. Hoe dan ook was hij op zijn persoonlijke missie vertrokken om zijn buikje te vullen met één of andere lekkernij. Wie weet waren de chefs al bezig met de gebakjes voor bij de thee van morgen, en kon hij daar wat van mee pikken. Dat zag hij daar dan wel. Eerst moest hij zich een weg banen doorheen de vele gangen van de mansion. Overal waren guards, maar hij was ’t wel gewend, dus hij schonk er geen eens meer aandacht aan.

Eenmaal in de keuken aangekomen keek hij nieuwsgierig rond. Hij had (uiteraard) weer gelijk gehad met zijn vermoedens. De jongen liep verder en werd begroet door de meesterchef. "Goedenavond meneer", Zei die, heel netjes en beleefd, zoals Fred het ook gewend was. "Avond, chef", Groette hij terug. "Ik zal maar meteen eerlijk zijn, ik heb alweer honger", Greens hij toen. De man knikte meteen begrijpelijk en klapte twee keer in zijn handen. "Een jongeman als u moet nog veel groeien, nietwaar?" Zei hij, mild grappend omdat hij ook wel wist dat Frederick op zich geen kwaaie was en dit wel kon verdragen. "Zeker", Grinnikte hij daarom terug, terwijl hij ging zitten en wachtte tot er iets voor zijn neus zou verschijnen.

&Leoo

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
kitchen raid YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter wo jun 07, 2017 8:47 pm




Na een uitgebreid bad te hebben genomen na het diner, had ze toch besloten nog iets te eten mee te nemen naar haar kamer voor ze daarin zou verdwijnen de rest van de avond. Door het kasteel liep altijd wel het een en ander personeel rond, vandaar dat ze haar badjas had omgeruild voor een pyjama. Met haar in een knot gebonden, natte haren liep ze een van de trappen af en maakte zich een weg naar de keuken. Wie ze daar tegenkwam was eigenlijk al niet eens meer een verrassing. "Jij bent hier zeker niet voor een salade." Merkte ze koeltjes op, knikkend richting de resten pudding een eindje verderop. Ze had het voorgaande gesprek nog net meegekregen. Zonder verder iets te zeggen nam ze plaats naast haar neef. "Soms vraag ik me af of de inhoud van jou maag niet gewoon een oneindige beerput is." Haar blik gleed van haar neef naar de chefs verderop, die alweer druk aan het werk waren na de orders van meneer. Ach, nu ze er toch was kon ze net zo goed een hapje mee eten. Had ze meteen een excuus. 'Quality time', noemde ze dat. "Maak er maar een dubbele portie van, alstublieft." Riep ze de chefs toe waarna ze de jongen een kleine grijns gaf. Als hij er toch 's avonds nog een gang achteraan plakte kon ze er net zo goed van meegenieten.
Leorina Elenor
winter
TAG: Fredje
Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
kitchen raid A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter wo jun 07, 2017 10:23 pm






Lichtelijk verbaasd draaide hij zijn hoofd naar de deur toen die weer open ging. Wie kon dat zijn, op dit uur? Meestal was alleen hij schuldig aan stiekem schransen. Niet dat het echt stiekem was. Hij was hier zo vaak dat de stoel waar hij op zat al een naambordje had. Nee oké, dat zou wel even overdreven zijn, maar het scheelde niet veel. Hij was zeker wel vaste klant hier, op elk moment van de dag eigenlijk. Ook ’s nachts, maar dan waren de chefs natuurlijk in bed. Tot zijn vreugde was het zijn bloedeigen nicht die binnen kwam gelopen, gekleed in een pyjama. Zij leek echter niet zo verrast over zijn aanwezigheid, wat dan weer normaal was. "Jij bent hier zeker niet voor een salade." Zei ze koeltjes, iets wat hij wel van haar gewend was.

”Gek, ik ben toch geen konijn”, Greens hij geamuseerd. ”Toch niet als het op eten aankomt”, Grapte hij toen. "Soms vraag ik me af of de inhoud van jou maag niet gewoon een oneindige beerput is." Zei Leorina toen ze eenmaal naast hem had plaatsgenomen. Hij haalde lichtelijk zijn schouders op. ”Je hoorde de chef toch, ik moet gewoon nog veel groeien”, Zei hij heel erg serieus. "Maak er maar een dubbele portie van, alstublieft." Riep ze vervolgens wel naar de chef. ”Moet jij ook nog groeien?” Vroeg hij plagend. God, hij had weer eens teveel energie.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
kitchen raid YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter vr jun 09, 2017 2:31 pm




Baserend op zijn opmerkingen leek haar neefje het gezelschap niet erg te vinden. Gelukkig maar, nu had zij ook meteen een reden voor een midnight snack. Na zijn laatste opmerking rolde ze even met haar ogen. "Was dat maar het geval." Grapte ze hoofdschuddend terug. Iedereen in de familie was nogal lang, behalve zij. Normaal viel het nog wel mee gezien ze vrijwel altijd op hakken rondliep, maar nu het avond was had ze de naaldhakken ingeruild voor een paar warme pantoffels. Waarschijnlijk was haar moeder ook niet de langste geweest. Jammer dat ze net dat had moeten erven van de vrouw. "En misschien is het maar beter dat je geen konijn bent. Met jou als huisdier zou al je salaris op gaan aan voer." Iemand buiten het kasteel zou haar waarschijnlijk nooit op deze manier horen praten. Zo was ze enkel thuis, mocht ze in een goede bui zijn.
Ze richtte haar aandacht weer op de jongeman naast zich. Het eten zou nog wel even duren, dus kon ze maar beter even van het moment gebruik maken. Zo vaak had ze nou ook weer niet de tijd hem wat uitgebreider te kunnen spreken. "Nu we hier toch zitten kan ik maar net zo goed vragen hoe het leven van meneer is geweest de afgelopen tijd." Wachtend op een antwoord tikte ze met haar nagels op de tafel.
Leorina Elenor
winter
TAG: Fredje
Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
kitchen raid A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter di jun 13, 2017 1:44 pm






Veel mensen zouden een gesprek met Leo nogal uit de weg gaan, gezien haar respons vaak koel en afstandelijk was. Maar hij was het gewend, hij wist dat ze diep vanbinnen zeker een goed gevoel voor humor bezat. Ze moest gewoon eerst even opwarmen. Wat met zijn eigen flauwe grappen snel genoeg lukte. "Was dat maar het geval." Zei ze, en hij schoot zachtjes in de lach. ”Iemand moet de kleinste zijn hmm”, Greens hij. Hij en Ali waren echt bijna even groot, en Leo was toch wel opmerkelijk kleiner. Maar daarom niet minder awesome, natuurlijk. Ze was en bleef een Winter en dat zei in principe al genoeg.

"En misschien is het maar beter dat je geen konijn bent. Met jou als huisdier zou al je salaris op gaan aan voer." Reageerde ze vervolgens op zijn konijnen-opmerking. ”Daar heb je een punt ja”, Grinnikte de jongen. Toegegeven, hij at inderdaad wel erg veel. Maar het was niet dat er iets bleef plakken, dus waarom zou hij het dan niet doen? "Nu we hier toch zitten kan ik maar net zo goed vragen hoe het leven van meneer is geweest de afgelopen tijd." Vroeg ze vervolgens, en opgewekt draaide hij zich zo op zijn stoel zodat hij haar beter kon aankijken. Het gebeurde niet vaak dat hij wat quality time had met haar, dus hij was hier zeker wel blij mee.

”Een beetje guards lastig gevallen, de stad in getrokken, je kent het wel”, Vertelde hij. Maar hij besloot ook over zijn nieuwste project te vertellen. Het was niet echt algemeen geweten, maar Fred sleutelde graag aan allerlei wapens of voorwerpen. ”En ik ben bezig met het ontmantelen van een soort geweer dat lichtkogels af schiet”, Vertelde hij daarom verder. ”Als ik er eenmaal klaar mee ben, schiet het volgens mijn berekeningen twee keer zo ver en moet het ook stabieler zijn, zodat er beter mee gemikt kan worden”, Eindigde hij zijn korte maar enthousiaste uitleg.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
kitchen raid YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter do jun 15, 2017 11:36 am




Terwijl ze de chef's in de gaten hield luisterde ze geïnteresseerd naar het verhaal over Fred's 'nieuwe project'. Ze wist inmiddels wel dat hij vaker aan dingen sleutelde, maar dat het uiteindelijk doorgroeide naar wapens die ze ook daadwerkelijk goed zouden kunnen gebruiken verbaasde haar soms nog. Zelf was ze niet heel veel met wapens bezig. Ze had de basis kennis om met een klein pistool overweg te kunnen in geval van nood, maar eigenlijk stopte het daar wel. Ze hoopte in ieder geval die kennis nooit te hoeven toepassen. "Klinkt goed." Antwoordde ze oprecht. "Je moet me maar eens wat van je projecten laten zien. Ik word inmiddels toch wel een beetje nieuwsgierig." Wapens lagen ver van hetgeen waar haar interesses ongeveer lagen, maar iets nieuws proberen kon nooit kwaad. Daarbij kon ze ook meteen wat tijd spenderen met haar neefje.
Het duurde niet lang meer voor er een bord voor hun neuzen verscheen met nog wat van de pudding die ze deze avond hadden gehad. Met een kleine glimlach bedankte ze de chef en begon vrijwel direct aan de pudding. Waarom die cravings opeens zo heftig waren was haar niet helemaal duidelijk. Misschien was het de tijd van de maand. In ieder geval was ze blij dat ze een kijkje was gaan nemen in de keuken voor ze in haar kamer was verdwenen voor de rest van de avond.
Leorina Elenor
winter
TAG: Fredje
Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
kitchen raid A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter vr jun 16, 2017 3:29 pm






Soms kon hij helemaal opgaan in zijn projecten, ook als hij er over vertelde aan ander mensen. Al was hij daar wel voorzichtig mee. Als hij zich teveel liet meeslepen, dan ging hij mensen misschien irriteren. Of gaf hij informatie die hij eigenlijk voor zichzelf wilde houden. Hij wilde ook niet dat mensen hem zagen als een gigantische nerd. Al was er eigenlijk niks nerd-ish aan explosies, maar goed. Gelukkig zou Leorina hem nooit uitlachen, ook niet als hij iets over the top ging met zijn enthousiasme. "Klinkt goed." Zei ze. "Je moet me maar eens wat van je projecten laten zien. Ik word inmiddels toch wel een beetje nieuwsgierig." Stelde ze vervolgens voor. En het klonk nog oprecht ook.

”Echt? Nice”, Greens hij opgewekt. Ondertussen kreeg hij ook een bord heerlijke pudding voor z’n neus. ”Thanks”, Zei hij, en hij voelde zich met de moment gelukkiger worden. Hij nam een grote hap en slikte die door voor hij verder sprak. ”Eigenlijk is het niet eens zo heel moeilijk, en ik kan ook wel meer dan alleen wapens. Dus I don’t know als je ooit iets nodig hebt, let me know”, Zei hij met een brede glimlach. Het was wel duidelijk dat hij ook oprecht was hier.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
kitchen raid YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Leorina Winter zo jul 09, 2017 1:05 pm




Het was wel duidelijk dat beide Winters genoten van wat er zojuist voor hun neus geschoven was. Ze mochten misschien dan wel veel vragen van de chef's, maar dankbare eters waren het zeker.  Het had even geduurd voor ze haar eetlust terug had na alle heftige gebeurtenissen die zich hadden plaatsgevonden buiten de stadsmuren en waar haar familie niets van wist. Gelukkig was deze inmiddels alweer terug, maar alles wat er was gebeurd bleef zo nu en dan nog rondspoken in haar hoofd. Misschien moest ze er ooit met iemand over praten, of juist niet. Vanuit haar ooghoek keek ze naar haar neefje die net als zij duidelijk genoot van zijn pudding. Hij was de laatste tijd zo enthousiast over de projecten waar hij mee bezig was, misschien moest ze hem hier maar niet mee lastig vallen.
Ze werd uit haar gedachten gehaald door zijn stem en glimlachte als antwoord. "Ik zal het in mijn achterhoofd houden." Na deze woorden nam ze haar laatste hap en schoof het bord van zich af. "Ik vond ons nachtelijke diner erg gezellig, maar ik denk dat het inmiddels al wel bedtijd is." Zei ze waarna ze opstond en haar stoel aanschoof. Terwijl ze richting de deur stapte zwaaide ze nog even kort naar hem om vervolgens te verdwijnen door de deuropening richting haar kamer. Ondanks ze de laatste tijd niet zo lekker in haar vel zat door alles wat er was gebeurd was ze dankbaar voor een familie een zoals deze. Ze had het veel slechter kunnen treffen.

- Leo is het topic uit!
Leorina Elenor
winter
TAG: Fredje
Leorina Winter
Leorina Winter
Aristocrat
kitchen raid A55fe5d8-aea9-4201-bebf-4e69dd9474b4


IC posts :
17


Gender :
Female ♀


Age :
20 y/o


Alignment :
Lawful Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Gesponsorde inhoud




Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum