Descendants of Despair
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

all work and no play never made me lose it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin ma jul 17, 2017 4:55 pm




BLOWIN' SHIT UP WITH HOMEMADE DYNAMITE
De zomer was wreed. Vijf uur 's middags en de zon was nog lang niet van plan om naar bed te gaan. Toegegeven, het heetste deel van de dag was al voorbij, maar ze had nu wel de pech dat de zon precies op haar raam gericht was. Daarom had ze de gordijnen maar dicht gedaan, op die manier zou het nog iets cooler blijven in haar appartement. Niet dat het heel erg hielp. Haar zelfgemaakte ventilator stond op volle touren te draaien, maar onder het lasmasker dat ze ophad bleef het warm. Nee, dan had ze toch echt liever de winter. Alles leek dan ook schoner, geen rottende vis op straat, geen zwetende mensen waar ze die niet tegen wilde komen, niks. Haar been maakte het ook lastig om een duik te nemen om af te koelen, dus wat had ze dan aan die hitte? Het kostte alleen maar meer energie om alles koel te houden.
Terwijl ze bezig was met het repareren van iemands broodrooster werd er op haar deur geklopt. "Hij is open!" riep ze als antwoord, geen zin om haar vorderingen te staken en ook niet om op te staan. De meeste mensen uit de lagere klassen van de samenleving waren zo'n soort omgang wel gewend, dus zelfs als ze haar klant even had laten wachten was het niet zo erg geweest. Daarbij was het algemeen bekend dat ze toch echt wel een van de betere was binnen haar vak, dus aan de werkgelegenheid had ze niks te klagen.
 
@[wolfie]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
all work and no play never made me lose it 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter ma jul 17, 2017 9:43 pm






Er waren maar heel weinig momenten waarop Fred echt geïrriteerd was. Vandaag was er zo’n moment aangebroken. Hij was weer eens bezig met een projectje, waarvoor hij een onderdeel nodig had dat simpelweg niet leek te bestaan. Hij was al vijftig winkeltjes afgelopen op zoek naar een switch mechanisme, maar van de goeie grootte. En daar zat de moeilijkheid. De onderdelen die hij had gevonden, waren ofwel te groot, ofwel te klein. En hij kon niet echt zijn metalen case, waar het onderdeel in moest, aanpassen. Het moest echt die grootte zijn of het zou niet meer werken. Bijna had hij het opgegeven, toen een metaalwerker hem richting een technicus had gestuurd die hem misschien wel verder kon helpen.

Frederick was aangekomen bij haar workshop, en klopte op de deur. "Hij is open!" Werd er geroepen. Hij trok even zijn wenkbrauw op naar zijn bodyguard, maar besloot die dan toch maar buiten te laten. Met een gebaar van zijn hand gebood hij hem bij de deur te gaan staan, terwijl hij die open duwde en naar binnen ging. Nieuwsgierig keek hij om zich heen, en zag uiteindelijk de persoon die hij aan het zoeken was.. Hopelijk. Hij kon het niet met zekerheid zeggen door het lasmasker dat op haar gezicht stond. ”Eh, hoi, Freya Lupin?” Vroeg hij daarom maar, om geen awkward situaties te creëeren.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
all work and no play never made me lose it YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin di jul 18, 2017 5:11 pm




BLOWIN' SHIT UP WITH HOMEMADE DYNAMITE
Al vrij snel werd er naar haar geluisterd en werd de deur open gedaan, maar ze ging rustig door met waar ze mee bezig was totdat ze aangesproken zou worden. Soms wilden mensen nog even rondkijken of wisten ze niet zeker hoe ze hun vraag moesten verwoorden, dus de tijd die het kostte totdat ze dat wel wisten kon ze beter goed benutten. Dit keer was die tijd vrij kort, dus toen ze haar naam hoorde wipte ze haar masker omhoog. "De enige echte." antwoordde ze. Ze herkende de jongen die voor haar stond niet, al zag hij er ook niet echt uit als iemand die zich binnen haar kringen zou begeven. Haar masker haalde ze van haar hoofd, waarna ze naar een tafel liep om deze weg te leggen. "Wat kan ik voor je doen?" vroeg ze, nadat ze haar hoofd weer tot hem had gewend.
 
@[fred]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
all work and no play never made me lose it 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter di jul 18, 2017 7:09 pm






Zonder royal guard de mansion verlaten was echt verboden van zijn vader. Vooral met de stijging in criminele activiteiten van de laatste tijd. Bendes maakten alles onveilig, en hoewel er af en toe wel eens één werd opgepakt, ze maakten zichzelf er niet populairder mee. Echt vaak werd hij niet herkend, maar toch, het was veiliger zo. Al vond hij dat hij zo eigenlijk gewoon nog meer aandacht trok. Maar George was niet om te praten en zo liep hij nog steeds met die guard rond. Hij was wel zo slim om hem niet mee te nemen naar binnen. Hij was hier om zaken te doen, niet om mensen te intimideren.

De identiteit van de jongedame werd al snel door haarzelf bevestigd. Ze zette haar lasmasker omhoog en onthulde zo haar nogal knappe gezicht. "De enige echte." Zei ze er bij, waarna ze het masker volledig af zette. "Wat kan ik voor je doen?" Vroeg ze vervolgens. Frederick ging haastig door zijn zakken en trok er het papiertje uit, dat hij eerder al 100x had moeten tonen. ”Well, ik werk aan een transmitter en ik heb dit nodig”, Hij stak het papiertje uit. ”Maar met een diameter van 5 in het midden en 14 langs de buitenkant”, Vervolgde hij, waarna hij haar afwachtend aan keek. Hopelijk had zij het onderdeel liggen. Anders moest hij het misschien zelf maken van scratch, maar daar was hij niet zo heel erg goed in.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
all work and no play never made me lose it YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin di jul 25, 2017 5:13 pm




BLOWIN' SHIT UP WITH HOMEMADE DYNAMITE
Er werd haar een papiertje aangereikt, wat ze ietwat fronsend aanpakte. Haar blik bleef even op het briefje hangen, waarna ze de jongen vragend aankeek. Ze snapte best wat hij nodig had, maar waarom? "Luister, ehm..." Ze wenkte maar naar hem, aangezien ze zijn naam nog niet wist. "Op zich heb ik er hier altijd wel van liggen, alleen niet van dat formaat. Dus wat ik voor je kan is of ik maak het zelf, of, als het heel urgent is..." Ze draaide zich om en liep naar een kastje achterin de kamer, trok een laatje open en rommelde er een beetje in tot ze vond wat ze zocht. Wat ze tevoorschijn haalde was een nogal heel simpel uitziende walkie-talkie, waarvan het niet erg verbazingwekkend was dat die vroeg of laat kapot zou gaan. Ze draaide zich weer naar de jongen om. "...ik haal hem hier uit. Punt is dat deze van een andere klant is, maar ik denk dat niemand verbaasd zou zijn als ik hem zou vertellen dat dit ding niet meer te maken valt." Ze bestudeerde hem om te kijken of ze al in kon schatten wat zijn beslissing gaat zijn. Dat het extra zou kosten zei ze er maar niet bij, hij wist immers niet wat het normale tarief was en daarbij zag hij er uit alsof hij dat extra beetje prima kon missen.
 
@[fred]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
all work and no play never made me lose it 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter wo jul 26, 2017 3:28 pm






Als Freya dit onderdeel niet voor hem kon fixen, dan wist hij echt niet waar hij het anders vandaan moest halen. Hij wilde dat zijn project alleen maar uit de beste materialen bestond, en het zelf maken zou echt van de kwaliteit afnemen. Hij was een uitvinder, geen smid. Misschien kon hij nog naar een smid gaan om het onderdeel te produceren, maar die zou sowieso niet het inzicht hebben dat Freya zou hebben in zaken zoals deze. ”Luister, ehm..." Begon ze, en hij zag hoe ze vragend naar hem keek. ”Frederick”, Hielp hij haar, zich nu pas realiserend dat hij zich nog niet had voorgesteld. Oeps. "Op zich heb ik er hier altijd wel van liggen, alleen niet van dat formaat. Dus wat ik voor je kan is of ik maak het zelf, of, als het heel urgent is..." Begon ze. De woorden die hij al zo vaak had gehoord in alle andere shops vandaag.

De mechanic liep naar een kast, trok een lade open en nam er na enkele tellen zoeken een oude walkie talkie uit. ”…ik haal hem hier uit. Punt is dat deze van een andere klant is, maar ik denk dat niemand verbaasd zou zijn als ik hem zou vertellen dat dit ding niet meer te maken valt." Stelde ze nog voor. Frederick wreef even nadenkend door zijn haar. ”Ehm..” Begon hij. ”Het is wel urgent, in de zin van, zonder dat onderdeel kan ik zelf niet verder”, Legde hij uit. ”Maar langs de andere kant wil ik alleen het beste materiaal, dus een onderdeel uit zo’n oude walkie talkie lijkt me niet echt geschikt”, Vervolgde hij. Hij keek haar vervolgens weer aan. ”Dus, hoe snel kan je het klaar krijgen?” Vroeg hij dan maar. Misschien, als hij met wat hoge bedragen gooide, kon ze het nog sneller af krijgen, ghehe.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
all work and no play never made me lose it YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin wo jul 26, 2017 10:46 pm




BLOWIN' SHIT UP WITH HOMEMADE DYNAMITE
Ze haalde haar schouders op. Dan niet, suit yourself. Maar goed om te weten dat hij zonder het onderdeel niet verder kon, daar kon ze gebruik van maken. Ze dacht even na en leunde met haar gewicht op haar goede been en haar hand op de tafel terwijl ze dat deed. "Oké, Frederick, voor het materiaal dat je zoekt moet ik eerst morgen iemand opzoeken om dat te halen. Dan heb ik ook nog andere klussen liggen, dus ik denk... vijf dagen?" Op zich niet gelogen, ze had een paar vaste klanten die ze in principe altijd eerst wilde doen. Aan de andere kant was het niet zo'n heel grote opdracht, dus ze zou het er nog wel tussenin kunnen sneaken ook, maar where's the fun in that? Zij was toch ook maar een arme mechanic die gewoon haar brood moest verdienen, heel zielig allemaal. Kuch.
 
@[fred]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
all work and no play never made me lose it 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter za jul 29, 2017 8:35 pm






Eigenlijk was de ene optie niet eens een optie. Wat hem achterliet met maar één keuze, en dat was haar het materiaal zelf laten maken. Op zich vond hij het niet erg, alleen zat er voor hem wel haast achter. Hij wilde niet nog wekenlang wachten voor hij verder kon met zijn projectje. Het was een van zijn weinige bezig houdingen, dus als hij niet kon knutselen, ging hij zich snel vervelen. En dan werd hij irritant, zeker bij Alison. Misschien kon hij wat rondhangen met Rafael, maar die had ook werk te doen. En als hij niet oplette, werd hij helemaal aangekleed als een wandelende kapstok, en dat kon na een tijdje ook weer beginnen vervelen. Zomaar model staan voor de jonge ontwerper was wel fun, maar alleen als Alison ook mee ging.

All thoughts aside, vroeg hij hoe lang het ongeveer zou duren. "Oké, Frederick, voor het materiaal dat je zoekt moet ik eerst morgen iemand opzoeken om dat te halen. Dan heb ik ook nog andere klussen liggen, dus ik denk... vijf dagen?" Zei ze. Kijk, daar kon hij wel wat mee. De jongen keek wat moeilijk, al was dat gewoon toneel. ”Vijf dagen?” Herhaalde hij, teleurgesteld. Alweer toneel. ”Kijk ik snap dat sommige mensen misschien meer betalen maar”, Hij zuchtte even, alsof de beslissing heel erg moeilijk was. Geheim: dat was hij niet. ”Wat is je duurste klusje eigenlijk?” Vroeg hij toen, alsof hij het heel onschuldig vroeg. Ze kon nu ook wel gokken waar hij hier mee heen wilde, en een belachelijk hoog bedrag noemen, maar geld was voor hem echt geen issue.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
all work and no play never made me lose it YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin di aug 01, 2017 7:58 pm




BLOWIN' SHIT UP WITH HOMEMADE DYNAMITE
Op zich was vijf dagen niet eens zo heel lang, zeker als wat er moest gebeuren niet eens strict noodzakelijk was, maar gewoon voor de lol. Ze had klanten gehad waarvoor ze iets moest maken waar ze echt niet zonder konden en die waren vaak blij als het maar een paar dagen duurde. Maar ja, die kwamen dan ook uit de working class en ondanks dat ze nog steeds niet helemaal wist wat deze jongen nou precies deed, wist ze wel dat dat bij hem niet het geval was.

Bij het horen van zijn vraag moest ze even nadenken. "Het verschilt nog al... Maar ik denk dat m'n duurste rond de 800 ligt." Waarschijnlijk zou dat bedrag uiteindelijk eerder rond de 750 uitkomen, maar je moest altijd naar boven afronden, toch? "Ik kan het eerder afhebben, maar dat moet dan wel gecompenseerd worden, snap je?" En dan moest hij zelf maar weten of hij dat wilde, het was of dat of vijf dagen.
@[fred]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
all work and no play never made me lose it 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter ma aug 07, 2017 11:04 pm






Vijf dagen. Vijf volledige dagen waar hij sowieso elke minuut, elke seconde, zou zitten tellen tot die vijf dagen om waren. Normaal was hij best een rustig en geduldig persoon. Maar na de stress en irritatie van vandaag kon hij echt geen vijf dagen meer wachten. Hij wilde zo snel mogelijk dat project af hebben, zodat hij weer aan een nieuw kon beginnen. Want zo hield hij zichzelf bezig en gelukkig. Dat, en met eten, natuurlijk. Dus hij probeerde maar eens te kijken of ze misschien omgekocht kon worden. Geld was namelijk voor hem geen probleem. Zijn pa zou het vast ook niet erg vinden. Hij was veel aangenamer gezelschap als hij op tijd en stond een projectje kon afmaken of een bak pudding naar binnen kon schuiven.

"Het verschilt nog al... Maar ik denk dat m'n duurste rond de 800 ligt." Zei ze, waarop hij knikte. "Ik kan het eerder afhebben, maar dat moet dan wel gecompenseerd worden, snap je?" Vroeg ze. Bijna keek hij verbaasd op. Zag ze hem dan aan als iemand die niks snapte van hoe dit allemaal werkte? Maar hij hield zich in. ”Snap ik ja”, Zei hij langzaam, waarna hij nog een keer zijn hand door zijn haren woelde. ”Wat als.. Ik jou nu 800 geef, contant, en nog eens 800 als je het overmorgen af hebt?” Stelde hij voor. Afwachtend -en ook best nieuwsgierig naar haar reactie- keek hij haar vervolgens weer aan.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
all work and no play never made me lose it YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin za aug 19, 2017 11:49 pm




BLOWIN' SHIT UP WITH HOMEMADE DYNAMITE
Ze trok de la weer open om de walkie-talkie terug te leggen, aangezien dat in elk geval geen oplossing zou bieden. Ze stopte plotseling in haar bewegingen toen hij antwoord gaf. Langzaam draaide ze zich om om hem aan te kijken, haar gezicht zo goed mogelijk in de plooi houdend. Wie was deze jongen? Was hij nou gewoon dom of was zijn project zo belangrijk dat hij er al zijn spaargeld er aan uit wilde geven? Alhoewel, bij nader inzien, waarschijnlijk was dat helemaal niet al zijn spaargeld. En dom zag hij er ook niet echt uit. Dus dan toch gewoon een upperclassman die dankzij haar expertise bij haar terecht was gekomen? Waarschijnlijk.

Ze sloeg haar armen over elkaar, dacht na alsof ze zijn offer overwoog. "Sure. Yeah. Dat moet lukken. Alleen zoals ik al zei, ik moet het materiaal nog halen. En ik kan niet garanderen dat hij zo... Klantvriendelijk is als ik." Wie weet zou ze daardoor wel vertraging oplopen, en dat wilde natuurlijk niemand.
@[fred]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
all work and no play never made me lose it 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter do sep 07, 2017 7:46 pm






De bedragen die hij in het rond gooide, waren niet klein. Voor hem wel, maar hij kon zich voorstellen dat het bedragen waren die voor haar toch niet alledaags waren. Sowieso zou ze die dus wel accepteren. Anders deed hij er gewoon een schepje bovenop. Al kon hij nu ook niet meer te hard omhoog gaan, anders zou niemand hem ooit nog serieus nemen. Dan zou iedereen van die belachelijk hoge prijzen beginnen eisen en dan was de lol er voor hem ook af. Hij wilde zijn projectjes wel afwerken, maar het was nu ook niet de bedoeling dat hij als een of andere weldoener alle kleine zaakjes ging sponsoren met het geld van zijn vader.

"Sure. Yeah. Dat moet lukken. Alleen zoals ik al zei, ik moet het materiaal nog halen. En ik kan niet garanderen dat hij zo... Klantvriendelijk is als ik." Zei Freya uiteindelijk. Hij knikte begrijpend. ”Well, als het helpt, zeg maar dat je voor Frederick Winter werkt en dat het dringend is”, Begon hij. Ondertussen haalde hij een dikke pak opgerolde geldbriefjes uit zijn zakken. Hij trok de elastiek los en telde haar beloofde 800 uit. Die legde hij op een stapeltje op haar werktafel. Vervolgens telde hij nog eens 400. ”En anders geef je hem dit”, Greens hij. Ze kon die extra 400 net zo goed zelf houden, het maakte hem niks uit, zolang hij zijn dierbare project maar kon afwerken..

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
all work and no play never made me lose it YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Freya Lupin vr sep 08, 2017 9:40 pm




BLOWIN' SHIT UP WITH HOMEMADE DYNAMITE
Wat? Frederick Winter? Ze kon nog net haar mond tegenhouden van het openvallen, maar er verscheen wel een ietwat verwarde uitdrukking op haar gezicht. Wat moest hij nou weer bij haar? Tuurlijk, ze was goed en tuurlijk, zijn verzoek was een lastige, maar ze was er altijd vanuit gegaan dat die mensen met een knip in hun vingers alles wat ze maar wilden konden krijgen. Wijnen van druiven die al honderd jaar waren uitgestorven enzo. Ze wist ook niet dat hij zo technisch was, had het ook niet verwacht maar vond het eigenlijk wel cool. En het feit dat hij zelf naar het working class district afreisde om te vinden wat hij zocht kon ze ook wel waarderen, ondanks dat het toch niet echt de plek was voor iemand zoals hij. Freya pakte het geld van de tafel en stopte het in haar zak, dan kon ze het later goed wegstoppen. Ze had opgelet toen hij het telde en voelde dus niet de neiging om het nog na te tellen, maar eerlijk, als het de helft was was ze ook al rijk. "Deal." zei ze, en ze was er ook van overtuigd dat dat inderdaad zo zou zijn. Niet alleen door het geld, maar wetend waar hij vandaan kwam was het toch wel handig om misschien een beetje een lijntje te behouden en dat kon alleen als ze goed werk leverde. Al was ze Freya niet als ze dat niet deed, maar dat terzijde. "Dus dan zie ik je morgenochtend weer?" Ze stak haar hand naar hem uit om de deal te sluiten.
 
@[fred]
notes - x
Freya Lupin
Freya Lupin
Citizen
all work and no play never made me lose it 0807-zephyr-helium-for-welding


IC posts :
25


Gender :
Female ♀


Age :
18


Alignment :
Chaotic Neutral


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Frederick Winter zo sep 10, 2017 5:59 pm






Natuurlijk had hij kunnen voorspellen dat zijn naam een indruk op haar zou nalaten. Maar ergens gebruikte hij die ook. Hij hoopte dat zij diezelfde indruk zou gebruiken om haar mannetje even omver te blazen. Normaal was hij altijd heel casual over zijn naam en afkomst, maar niet als het op zijn hobby aan kwam. Dan durfde hij wel eens aan die touwtjes te trekken. Hij glimlachte enkel lichtelijk geamuseerd toen hij de verwarde uitdrukking zag, waarna hij het geld dat hij net had geteld op de werktafel legde. De extra 400 gooide hij nadien op het stapeltje, met de instructie dat ze die ook wel mocht gebruiken als het aan kwam op het verzekeren van zijn materiaal.

"Deal." Ging ze akkoord, nadat ze het geld in haar zak had gestoken. Hij deed hetzelfde met de overige biljetten, die hij weer opgerold had en met het elastiekje bij elkaar had gebonden. Het was ook maar dat hij wist dat hij altijd een bodyguard bij zich had, dat hij met deze hoge bedragen op straat durfde te lopen. "Dus dan zie ik je morgenochtend weer?" Vroeg ze, terwijl ze haar hand uit stak. Hij pakte d'r hand aan en schudde die kort maar krachtig. "Je ziet me morgenochtend", Bevestigde hij. Vervolgens draaide hij zich om en liep richting de deur, waar zijn bodyguard meteen aan zijn zeide kwam toen hij de straat op liep. Vanavond zou hij wel eens kijken wat Alison zoal liep uit te spoken, want dat had hij ook al een tijdje niet meer gedaan en well, nu had hij alle tijd om samen met zijn nichtje wat te chillen.

Frederick Winter
Frederick Winter
Aristocrat
all work and no play never made me lose it YMOVmko


IC posts :
31


Gender :
Male ♂


Age :
17


Alignment :
Lawful Good


Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Gesponsorde inhoud




Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum